automoto.ee foorumid

Täisversioon: mt10 külkaga kiire differ
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
kas kiire differ õigustab end mt10 külkaga
Ühe sõnaga: ei!

Suurem koormus, eriti vantvõllile. Dnepr on nagunii mõnusam rahulikult 70-80 km/tunnis.
Külkaga masinal mitte mingil juhul ja isegi kui aiste vahel on dneprist 20hp võimsam katel. Juba kohapealt äraminekuga on rohkem jama, kuna sidurit vaja kiirema ülekande tõttu rohkem libistada.
Äärmisel juhul võiks paigaldada kiire 4. käigu hammikad, kuna siis kaoks kohapealt mineku jama ära, kuid dnepri katel ei vea seda kooslust edasi - isegi kui katel võimaldaks, siis ei jõua mootor sellise ülekande juures nende pööreteni, kus võimsus paistma hakkab.
MT-16 puhul võiks ta end natuke õigustada, muudel Dnepperitel võib difrit ainult korvis kaasa tassida. Big Grin
(16-09-2012, 09:30 AM)IIIFFFAR Kirjutas: [ -> ]MT-16 puhul võiks ta end natuke õigustada, muudel Dnepperitel võib difrit ainult korvis kaasa tassida. Big Grin

Kui suudad kõikidele eesti "emmimeestele" selgeks teha, et on tigu-taldrik mitte differ, siis jaga neile ka seda rahvatarkust, mis vahe on kummil ja rehvil ning vindil ja keermel.
(16-09-2012, 12:38 PM)isandpauk Kirjutas: [ -> ]
(16-09-2012, 09:30 AM)IIIFFFAR Kirjutas: [ -> ]MT-16 puhul võiks ta end natuke õigustada, muudel Dnepperitel võib difrit ainult korvis kaasa tassida. Big Grin

Kui suudad kõikidele eesti "emmimeestele" selgeks teha, et on tigu-taldrik mitte differ, siis jaga neile ka seda rahvatarkust, mis vahe on kummil ja rehvil ning vindil ja keermel.

Lood on veelgi hullemad - seal tagaülekandes pole ka tigu mitte, vististi on lihtsalt nurkülekanne 2-st spiraalhammastega koonushammasrattast..
(16-09-2012, 12:38 PM)isandpauk Kirjutas: [ -> ]
(16-09-2012, 09:30 AM)IIIFFFAR Kirjutas: [ -> ]MT-16 puhul võiks ta end natuke õigustada, muudel Dnepperitel võib difrit ainult korvis kaasa tassida. Big Grin

Kui suudad kõikidele eesti "emmimeestele" selgeks teha, et on tigu-taldrik mitte differ, siis jaga neile ka seda rahvatarkust, mis vahe on kummil ja rehvil ning vindil ja keermel.

Üldjuhul on vint perses ja keere putsis. Kummid-rehvid nõndasamuti.

Päris küsimusele sai murelik foorumikülastaja arvatavasti juba Sinu käest vastuse. Vabandan, ei suutnud hommikul enne pannkooke lihtsalt mölisemata jätta.Toungue
Härrased "targad"!
Korviveoga M-ilisel on differ!
oma kogemus ütleb et soolorattana võib kiire ülekanne olla, kui palju maantee sõitu, külkaga jääb jõudu lahjaks.(kui just näpitud mootor pole).
kiire neljandaga sama lugu kardan, et kolmanda ja neljanda vahele jääb korviga liiga suur auk.
(16-09-2012, 21:28 PM)miilits Kirjutas: [ -> ]Härrased "targad"!
Korviveoga M-ilisel on differ!

Targad või mitte, aga pole vaja siin EMM-itada, vaid lugeda ja mõista, millest jutt käib! Ksf! Iffar juba mainis siin eelnevalt MT-16, seda "korviveoga M-ilist" mida võib Kiievi tehase ja just "Dneprilisega" seostada.
Kiire peaülekanne ja kiire 4 käik järgi proovitud korviga masinal eraldi kasutades mitte mõlemad koos. Tulemus see, et kiire peaülekandega on käigud ühtlaselt kiiremad aga minek korviga üldiselt uimane soolona sõites päris hea valik. Kiire 4 käiguga minek on küll esimese kolme käiguga nagu ikka. Neljanda käigu lülitamiseks eriti punnida pole vaja, ülekande vahe ei ole väga hull aga sõita kannatab ainult tühja korviga, siis on selline enam vähem minek kuigi ikka on tunda et raskelt liigub masin. Juhul kui korvi mingi 100kg sisse visata siis veab 4-ga küll ka aga ikka täitsa uimane ja seuke pookimise tunne, et ankur lohiseb järgi. Kiire peaülekandega liikus natuke kergemalt aga korvi jaoks originaal kooslus on ikka kõige mõnusam, tippkiirust küll nii väga pole aga korvi kaal kisub selle tippkiiruse ka kiirema käigu ja ülekandega samuti maha. Kõige parem kui iseu korv eemaldada siis ka peaülekanne vahetada ja pärast tagasi jälle vahetada originaali, suht lihtne ja kiirelt käib.