automoto.ee foorumid

Täisversioon: Mtz 82, lõhkikülmunud mootoriplokiga....
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
niisiis. müügis üks sellise veaga tore tööloom. olen ma siin jupp aega mõtisklenud, et mida peale hakata, osta või mitte. uus plokk on praegusel omanikul olemas, kuid siinkohal tekibki probleem. plokivahetus on ju pmst mootori kap. remont. võta masinalt maha, ning tõmba molekulideks. mis oleks siinolijate arvamus, on mõtet hakata sellise veaga masinat üldse ostma või mitte? kui lihtne/kiire ettevõtmine mootori ümberladumine sellel aparaadil üldse on? ja kui palju oleks mõistlik endapoolne hinnapakkumine teha, kui üldse teha?
Kõik sõltub sellest ka millistelt kohtadelt on plokk lõhki ja kui palju. Plokki väljastpoolt saab lappida küll. Kas keemilise metalliga ntx., või siis puurides/keermestades/liimides.
Ega see ploki vahetus pole mingi raketiteadus, kui ikka hinnast alla saad, siis võib selle töö ju ette võtta. Teed oma käe järgi ära ja sõidad sada aastat ja kihu peale. Probleemseks võib osutuda plokokaan. Suht kapriisne teema. Pealt võib terve olla aga seest kusagilt mõni mikropragu ja hakkab emulsiooni tootma.
vot see raketiteaduse koht ongi mõttekoht.... kui juba plokivahetus ette võtta, siis kap. rem. korras. ei näe sellisel pakazuhal ka erilist mõtet, et tõmmata moto juppideks, ja siis ringi laduda. 2 kuu pärast hakka ntx sidurit vahetama. pigem teeks sellisel juhul vastavalt vajadusele ka muude asjade vahetuse. (kolvirõngad, saaled, sidur, misiganes vahetamist tundub vajavat.) aga kui selle lõhkise plokiga aparaadi eest küsitakse ntx 2,5K€, sinna pane otsa väljavahetatavad jupid + oma tööaeg, siis on juba äkki mõistlikum osta sama raha eest/tiba juurde pannes mõni töötav aparaat? mnjah.... nagu üks sõber irvitas: ega vaene inimene tänapäeval traktorit ei ostagi. vaene ostab luxjeebu. tollele jõuab vähemalt juppe osta.... Smile
hm, eks siiamaani mul hinna taga need kahtlused ongi. oma käe järgi remondidtud mootor on muidugi iseasi, vanakesed on nad kõik, aga kui sõitva asja saab sama raha eest, eelistaksin vast viimast. olgu tast siis mõnekski ajaks asja, enne remondirõõmu. ja ega see treilaga vedamine hetkeseisu puhul ka odav pole. 50km vedu ostuhinnale otsa. aga kindlalt pidin rahatahtmise reedel teada saama, eks siis saab see raske otsus ka tehtud, kas võtta järgmine õnnetus hoovi peale, või mitte... muide, kui parteiline mõte on jahutussüsteem täis valada, mootor tibaks tuksuma ajada, et näha kas karterisse vesi jõuab?
Lugupeetud ksf Penn, mtz mootori remont on nagu lumme lasta, lihtne, mootor hea eemaldada, ei pea massinat pooleks lammutama. Jupid ei ole kullahinnaga jne. Seda enam, et 82. Kui masin ei ole ära hooratud..ma mõtlen, näiteks, kui lasta aastaringi logisevate poltidega, vahet pole, kus nad asuvad, tagumises otsas, ees või keskel , rikutakse ära avad ja keermed ning nende ringitegemine on paras "vahekord ajudega" Wink . Mõni aeg tagasi loobusin seepärast ühest T-40A-st. Kui kõik töötab, siis on mõistlik loomulikult mehhaanika üle vaadata, kuluosad vahetada, seda enam, kui masin on juba remontimisel ja osaliselt lahti võetud. Hiljem ei ole sul mitu aastat muret. Eks see hind ka sõltu masina seisukorrast.
Mul on heal sõbral 50. Nüüd juba 12 aastat. Ploki vahetas ära ka siis, kui sai selle masina, pani 80 oma, seal on õlipumba juures väike erinevus. Nüüd teeb oma talu asjad ja lükkab lume, veab oma puud metsast välja jne. Vahetab ainult õli ja kallab kütet sisse. Muud pole vaja olnud teha.
ma muidugi ei tea, kui odavad mtz-i jupid on ja kui lihtsalt ja käbedalt seuke pool kapremont käib. aga kui kolme kiloeuro eest juba jutu järgi kobedaid saab, siis tundub eelpool mainitud kaks ja pool nagu veidi liiast olevat.
Kus sellist lõhkise plokiga amsinat pakutakse? Oleks omal huvi asi üle vaadata, kui masin muidu enamvähem sõitev (peale mootori probleemi), siis pole see hind palju midagi. Kevadel tahtsin RMK lõhkise mootoriplokiga isendit oksjonilt osta, aga hind läks 5,5K€ peale ja rohkem ei julenud pressida.
MTZ mootori remont on üldiselt rohkem selline kättevõtmise asi ja midagi kontimurdvat seal küll ei ole.
Kui võimalik, sooviksin täpsemat infot masina asukoha ja müüja kohta, tänan!
kas need kõrged hinnad on mingi uuema otsa masinate teema või ehk suisa 820 juba 82 asemel jutuks?
või mispärast ei kvalifitseeru soovis müüdav vanem ja väikse kabiiniga 82, mis küll värskelt värviga üle lödistatud a jutu järgi toimiv. sama riist ka traktorid.ee lehel üleval nõks kallima hinnaga ja samas sääl veel mõni sama tõugu masin üleval. et mis sisteem nendega on?
Müüja jutt korras masinast on soe õhk seni, kuni selles ise veenduda ei saa.Toungue KK hinnakirjas on gabariitne 210 eurot tonn. Seega 2,9*210=609 on masina kaaluhind. Millest peab müüja transa maha võtma. Tulgu maa peale tagasi - tonn oleks remonditooriku eest mõistlik. Heade rehvide eest veel 400 lisaks.

Ma tahaks näha seda meest, kes vahetab russi mootoriploki ära nii, et ta traktorit pooleks ei võta? Kuidas te plokki vaheplaadi küljes kinni hoidvad poldid lahti saate? Ilma selleta ei saa väntvõlli kätte...

Muidu on MTZ üsna remondisõbralik (ikkagi venemaa kolhooside jaoks tehtud, kus tehase võtmekomplekt oli parim saadaolev). Kirjandust leidub, varuosad ei maksa palju (kuigi nende kvaliteet on kõikuv ja "uus" ei pruugi üldse kõlvata) ja teadmisi remondi kohta leidub ka piisavalt. Harjutamiseks on hea küll.

(26-09-2012, 09:59 AM)diesel Kirjutas: [ -> ]kas need kõrged hinnad on mingi uuema otsa masinate teema või ehk suisa 820 juba 82 asemel jutuks?
...

Töökorras (tegelik seisukord siiski teadmata) russ maksabki 3 tonni. Dokumentideta remonditooriku saab kahega. Täiesti arusaamatud hinnad...

Arusaamatu ei ole mitte müüja küsimus, vaid see, et meie olematu sissetuleku juures on keegi nõus sihukest hinda maksma...
lgp. hr. saarrand, esialgu üritan ma ise selle masina enda hoovi peale vedada.... edaspidine paistab. hm, andke andeks, aga no 5,5K€ lõhkikülmunud plokiga vana 82-e eest on juba ulmesumma..... võibolla olen nüüd viimastest postidest valesti aru saanud, aga ma üritan hetkel sellise hädaga massinat osta, mitte müüa.... Smile
Mootor käib pealt maha umbes poole tunniga ja laiali tunni jagu.Oleneb kui palju lammutanud oled neid asju.Kokku läheb ikka kauem aega,vaja puhastada viisakalt ,kõik järgi kaeda.Päevaga peaksid saama hakkama.
(26-09-2012, 12:31 PM)uko Kirjutas: [ -> ]Mootor käib pealt maha umbes poole tunniga ja laiali tunni jagu.Oleneb kui palju lammutanud oled neid asju.Kokku läheb ikka kauem aega,vaja puhastada viisakalt ,kõik järgi kaeda.Päevaga peaksid saama hakkama.

Uko, ega Sa äkki töötu pole, mul oleks hädasti sellist meest vaja, kes päevaga russi mootori maha võtab, ploki ära vahetab ja traktori peale tagasi paneb. Tubli mees oled, müts maha Sinu ees.
Juba kuulen,et mootori remont käib kiirelt.....Big Grin Lammutamine ja lõhkumine käivad väga kiirelt. Kui kokku pole vaja panna,siis veel kiiremini. Aga kokkuladumise kiirus sõltub paljudest teguritest. Kõige rohkem võtab aega osade puhastamine..... kui keegi tegeleks kõrval sellega,siis päevaga paneb mootori kokku lahedalt. Selle tagi ja s. maha ajamine detailidelt võtab põhiaja. Aga mootoririkkega Russi tasub osta igal juhul. Mootori remont on kökimöki. Eriti siis,kui kõik uued osad kastis ja muudkui laod kokku......Big Grin Aga kui tegu sellise mootoriga mille osi raskem saada......siis võtab ka silma märjaks,ennem kui korda saad.
Kui tal on peal mootor D-240 ja ülespoole numbritega, siis ei tohiks üldiselt mootoriosade leidmine probleemiks olla, küllaga on mõned asjad üsna ohkama paneva hinnaga. Samas ei ole mul Russile mootoriremonti vaja olnud ligi 15 aastat teha, va plokikaane tihendi vahetus ca 5 aastat tagasi. Seega, ka soovitaks igal juhul see ost ära teha, kui muu osa enamvähem okei.
(26-09-2012, 12:31 PM)uko Kirjutas: [ -> ]Mootor käib pealt maha umbes poole tunniga ja laiali tunni jagu.Oleneb kui palju lammutanud oled neid asju.Kokku läheb ikka kauem aega,vaja puhastada viisakalt ,kõik järgi kaeda.Päevaga peaksid saama hakkama.

hr. uko, käbedamad mehed saavad hakkama mootorieemalduse puhul vast minutigagi.... ÕPPEVIDEO kokkuladumine on muidugi teine teema... Big Grin Big Grin Big Grin