automoto.ee foorumid

Täisversioon: probleem tuulaga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,olen suht algaja ja võtsin endale projektiks tuula 200 roller,hetkel puudub säde,mis võib seal läbi olla,olen teistest foorumitest uurinud et panna enne süütepooli juhtmed pirni külge et vaadata kas pirn hakkab vilkuma,aga ei hakanud,olen puhastanud kontakte jms,mida võiks veel vaadata,olen juhtmeid ka kontrollinud
Kui pirn vilkuma ei hakanud siis järelikult ongi viga süütepoolis, kui nii räägitakse. Ise ei oska selle meetodi kohta midagi öelda, ostsin enda Tuulale uue lada süütepooli ja tuli säde ilusti. Üks võimalus vaata veel kas kondensaator on olemas ning massis ilusti, süütepool peab massis olema. Elektriskeemi võid kontrollida, see on ka internetis ilusti üleval. On võimalus, et aku on läbi, kas tuled töötavad tuulal kui aku taga, signaal ?
Akut sellel pole ja ei leia aku juhtmeid ka,el skeemi järgi olen vedanud juhtmed,kus see kondnsaator asub?
Aku juhtmed võid ise ka panna. Võta üks aku 12V, võta 2 veidi paksemat juhet, üks pane mootori külge tugevalt poldiga kinni massi, ning see juhe miinusesse ning pluss juhe läheb relees keskele ning see pane akupealt plussi. Kondensaator on selline väike silindri moodi olevus. Nagu miniversioonis süütepool. Sinna sama otsa ta käibki. Süütepoolis ta käib kas plussi või miinusesse ei mäleta, igatahes samale kohale kontakti juhtmega.
Uuem elektriskeem, muraveidel ja turistidel jne kasutusel ma usun - http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=30323
Vanem, tuuladel ja asjadel - http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=33688
Viimase skeemi järgi panin mina oma tuula elektrivärgi paika. Starterist läheb tööle, tuled ja viled töötavad.
http://www.upload.ee/image/2710118/IMG_0015.JPG selline on ta pildil,süütepooli teine klemmi juhtmed lähevad kuhugi mootori alla ja seal on oranz ning kollane juhe
Sul vanemat sorti masin ikka. See kollane ja oranz juhe on õige. Aga ei näe kondensaatorit süütepooli küljes.
kui seda kondensaatorit pole,kas siis säde ka puudub?
ja kus seda kondensaatorit saab osta?
Kas ilma selleta sädet pole ei oska öelda, mul igatahes puudus. Ostmise kohta ei oska öelda kustohast, mingist elektroonika poest ikka või tsiklijuppide poest. Ise sain naabrimehe käest selle. Keegi targem kindlasti teab kust neid saada täpselt.
kas lada kondekas ka võib sobida?
Sobib kui kohale mahub.
tekkis küsimus,kus see kondeka koht on täpselt seal?
keegi võiks pildi teha oleks lihtsam,kuna tõesti pole varajasemaid kogemusi vene tehnikaga
Soeta endale natuke vastavat kirjandust (näiteks A.Palu Mootorrattad) ja sealt saad enamustele küsimustele vastused. Esialgu tuleb endale ikka kontaktidega süütesüsteemi ehitus ja tööpõhimõte selgeks teha, siis võib kaevama hakata. Vahet pole, kas on vene, ameerika või jaapani oma, elekter liigub ikka ühtviisi.
Kui pole originaal kondekas või samade mõõtudega asendaja, siis üks kõik kuhu kinnitad. Juhtme ühendad kontaktide või süütepooliga, korpuse või sealt lähtuva juhtme massiga.
lugesin läbi selle raamatu,kuid tekkis küsimus kas selline peab olema kui jahutustaldrik ära võtta,panin kondeka ka aga ikka ei ole sädet
Kus saaks uut süütepooli?
http://www.upload.ee/image/2745653/IMG_0234.JPG
Sisuliselt on sul kondekas õigesti ühendatud. Aga kuskilt peab ka vool sinna klemmile tulema Big Grin
kuidas seda voolu klemmile saab?
Läbi releeploki generaatorist Big Grin
Ei ole mingit jahutustaldrikut seal näha. Tiiviku moodi ümmargune ese, kinnitub nelja poldiga sinnasamma.
Sa anna see Tuula parem mulle. Siis vähemalt on lootust, et see masin kunagi sõitma kaa hakkab. Vastu võin sulle ühe võrri anda. Saad 2. takilise mootori tööpõhimõtted selgeks teha ja õpid ka pisut elektrisüsteemi tundma.
Las müttab, kui praegu aru ei saa siis kunagi ikka saab Smile