automoto.ee foorumid

Täisversioon: K: dt75 käivitusmootoriga mured
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Algas sellega,et käivitusmootor jooksis kokku.Sai nüüd uus hangitud ja peale sätitud,ei midagi.Eraldi käivad mõlemad,nii diisel kui käiviti,ilusti ringi.Kuna pole selle ala mees,paluks nõu jätkamiseks,mida peaks vaatama või millele konkreetselt tähelepanu pöörama?Reduktor?Või lihtsalt uuemad vanemad variandid omavahel ei sobi?Juba siiralt ette tänadesSmile
Uued ja vanad on sarnased ja vahet ei tohiks olla. Jõud kantakse üle hammasrataste abil. Kontrolli, et hammasrattad oleks hambumuses. äkki on sealt midagi puudu? Ja noh, pendiks - kas see ikka töötab?
ja pendiks korras, starter töötab aga kui käivitusmootor diisi küljes siis käivitusmootor ringi ei käi. kui maas oli siis käis ilusti. on siis võimalik; et erinevatel dtl on erinevad hammasrattad? tänud.
Kas isegi natukene ei käia ringi?
Suure tuhinaga tõmbasid vb pendiksi sisse ja nüüd pendiks järel?
Kui üldse ei pöörle siis võta uuesti maha ja vaata mis seekord siis p...e läks Big Grin Midagi keerulist ei ole seal, käivitusmootorid on enamjaolt samad va. T 40 ja "joss".
Väike"rumal"tähele panek,kas mass ja vool masina peal starterini ka jõuavad?
Kehv ühendus võib sama tulemuseni viia.
Elektrist on vähe kasu, kui käega ei jõua ka kutsika väntvõlli keerata. Isegi põhimootorit vedasdes peab jõudma käega kutsika hootratast keerata - ülekanded on sihandsed...

Kustmaalt vahetusse läks? Ainult mootor või koos jõuülekandega? Teoorias on võimalik, et jaotushammasrataste karbi väljundratas ei hambu korralikutl jõuülekandega ja hakkab pooma. Ons põhjuseks vale ratas, laagriprobleem või kõver võll, selgitab lahkamineWink

Nii vanade masinate korral on kõik võimalik - varuosade defitsiidi tingimustes tehti keerukamaidki asju, kui ülekande hammaspaari ümberehitus...
Minu mäletamist mööda olid ju hammasratastel märgid peal, mille järgi paika panna.
(21-10-2012, 14:33 PM)Necro Kirjutas: [ -> ]Minu mäletamist mööda olid ju hammasratastel märgid peal, mille järgi paika panna.

Kihla just ei veaks, aga märgid ei tohiks seal mingit rolli mängida. See on kahetaktiline mootor ja märgid on süüte seadmiseks. Mootor ise käib siduri ja jõuülekande korpuse peale. Ei tule küll ette ,et seal sellel hammasrattal mingeid märke oleks. Mingil variandil ma mäletan, et hammasratas vedas ainult poole hambaga ja muuta seal midagi ei saanud. Ilmselt on need hammasratta "ofsetid" natuke erinevad. Aga läbimõõdud ,hamba profiilid ja hammaste arv peaks küll sama olema.
Jutust ei selgu, kas käivitusmootori all olev ajam ka takistuseta/arvestatavate lõtkudeta pöörleb?
Ehk on seal miskit kapitaalselt kinni või laager ära ja hammakad jooksevad üksteisele selga vms?
Ise neid mootoreid omajagu omal ajal mitmest kokku/masinate vahel vahetanud, aga pole veel kohanud paari, mis omavahel ei sobiks...
On juhtunud selline lugu endal,et käivitusmootoril nende magneeto ja ajami hammasrataste laagrid läbi. Käivitades tõmbas nagu naksti kinni. Ei jõudnud üldse ringi tõmmatagi. Soovitan siis magneeto maha tõmmata ja kaeda august laagrite seisukorda. Midagi sealt peaks ära paistma.