automoto.ee foorumid

Täisversioon: t150 õli reduktsiooniklapp
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere

Oskab keegi õelda, kus asub smd62 mootori õli reduktsiooniklapp? Raamat ütles, et pumba küljes, aga kontroll selgitas, et seal seda pole. Probleem ise on selles, et manomeetri seier ei liigu millimeetritki ja see probleem tekkis üsna järsku. Tsentrifuug hääle järgi liigub (vähemalt nüüd, enne tundusid düüsid umbsed olevat), ehk siis õli liikumine toimub. Enne probleemi tekkimist oli surve soojalt 2 ati ringis.
Mu omal on mootoriõli reduktsiooniklapp pumba küljel ajamihammasratta pool. Õlivõtturipoolne samasugune klapp on õliradiaatori kaiitseklapp. Mõlemal reguleerimiskorgid splinditud( seal ju kaks eraldi pumpa ühes korpuses). Võbolla uuematel juba tsentrifuugi juurde toodud, polegi karteripõhja maha vaja võtta?
Peaks olema siis tsentrifuugi juures see õlirõhu klapp.
Radiaatorisektsiooni oma on ilmselt ikkagi karteris pumba küljes.
Jah, karteripõhja võtsin maha ja uurisin pumpa iga külje pealt, aga selle küljes oli ainult radikasektsiooni kaitseklapp. Tundub, et uuematel variantidel on see pumba küljest mujale viidud. Tsentrifuugi külje peal on üks kork, mille all on vedru, aga ma veel ei tea mida sellest arvata.
See üks vedruvärk tsentrifuugi küljel on mul ka- laseb hädakorral õli otse magistraali. Aga ülerõhul karteri tagasilaskvat klappi on ju ka vaja- no kuhu ta peidetud?
(21-10-2012, 21:37 PM)pen.skar Kirjutas: [ -> ]See üks vedruvärk tsentrifuugi küljel on mul ka- laseb hädakorral õli otse magistraali. Aga ülerõhul karteri tagasilaskvat klappi on ju ka vaja- no kuhu ta peidetud?

Mälu järgi see klapp, mis tsentrifuugi korpuse küljes, lasebki õli karterisse.Smile
Ütleme nii, et selle puhastamist on ette tulnud...
Kas see küljepealne klapp peaks samast august välja tulema, kus see kork peal on?
Ise küsin, ise vastan. 77 aastast alates on tsentrifuugi külje peal n.ö. kombineeritud klapp, osa mu õlisurvest sinna oligi peidetud. Hilisemal vaatlusel selgus, et samaaegselt oli manomeeter ka ära lõppenud, teise manomeetri seest leidsin surve üles. Oleks ma ainult teadnud, et klapi puhastamiseks ei peagi tsentrifuugi maha keerama, oleks hulk aega ja vaeva kokku hoidnud.