automoto.ee foorumid

Täisversioon: Nostalgitseme lääne autosid.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Istu aga lahkesti 5263388, masin valdavalt Kilulinnas. Mis puutub asjade liiklemist, siis märkad ehk mu tekstist libisemisvastase mati osa. Ja seda, et minu asjad mahuvad ka käetoe sisse Smile
(28-02-2014, 13:30 PM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]//Ja seda, et minu asjad mahuvad ka käetoe sisse Smile

Kas pildil mainitud küünarvarre toetaja eest (üles?) ära lükatud, miskipärast mu tönts silm ei hooma...? Sad

Vedrustusmugavust igatsen isegi – enam-vähem kõik viimase aja autod, kus sees viibitud, mõjuvad meie tänavatel pigem neeruraputajatena.
Tea, kas peab kah usakate poole piidlema hakkama...?
(28-02-2014, 16:13 PM)Tom Kirjutas: [ -> ]...Tea, kas peab kah usakate poole piidlema hakkama...?
Kui ainult pehme vedrustus eesmärgiks on, siis võid ka Lada suunas vaadata. Toungue
(28-02-2014, 17:05 PM)motamees Kirjutas: [ -> ]
(28-02-2014, 16:13 PM)Tom Kirjutas: [ -> ]...Tea, kas peab kah usakate poole piidlema hakkama...?
Kui ainult pehme vedrustus eesmärgiks on, siis võid ka Lada suunas vaadata. Toungue

Laada-laadaks, mina pole veel kahjuks omas seda "julgust" leidnud, et osta ainus teadaolev Lendav Vaip, kasvõi selleks, et ära proovida. Võib ka oluliselt sportlikuma minekuga isend olla. Lihsalt alati sel ajal, kui mul järjekordne autoostutuhin tuleb, pole ühtegi korralikku ja kohe sõidukõlblikku tavaliselt saadaval. Ning iseenesest võiks see siis ka esimene põvkond olla, kus on kõik sitikalikud vigurdused olemas, too teine põlvkond on armatuuri poolelt juba "rikutud" õige XM'i kontekstis.
Ma olen selles sees sõitnud ja nautinud, nagu ka Didyki CX'is ja DS'is, mis on kõige pehmemate VEDRUistmete ja pehmeima vedrustuse kombo. Tõsi ta ju on, et vanade USA-raudade vedruistmed ja ülipehme vedrustus on ka pehme... aga Citroeni "suurte" vastu kokku komplekt ei saa!

DS, CX ja XM, kui kõik on veel ka vagunid, siis oleks komplekt täiuslik!
Üks on kõige ilusam:
[Pilt: 800px-Citroen_ds_break_h_sst.jpg]
Teine kõige "haigem" seest ja väljast:
[Pilt: 800px-Citroen_CX_2500_GTI_Familiale_1990.jpg]
Ja kolmas lihtsalt ilgeim mölakas oma ruumilt "lendav vaip" Big Grin
[Pilt: 800px-Xmstation.jpg]
Edit: Tissieri ehitatud Ambulance oleks muidugi unistuste tipp! Korra nägin sellist päriselus ka Prantsusmaal ja see on ikka ulmeliselt ilus masin!
[Pilt: XM_Tissier.jpg]
(28-02-2014, 16:13 PM)Tom Kirjutas: [ -> ]
(28-02-2014, 13:30 PM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]//Ja seda, et minu asjad mahuvad ka käetoe sisse Smile

Kas pildil mainitud küünarvarre toetaja eest (üles?) ära lükatud, miskipärast mu tönts silm ei hooma...? Sad

Vedrustusmugavust igatsen isegi – enam-vähem kõik viimase aja autod, kus sees viibitud, mõjuvad meie tänavatel pigem neeruraputajatena.
Tea, kas peab kah usakate poole piidlema hakkama...?

Mul enda tarbekulgurist paraku tööasendis käetoega pilti pole aga siit saab aimu:

[Pilt: 1]

samas võin lisada pildi puigu pagasiruumist:

[Pilt: 1]

laadimislävi on küll kõrge aga reaalselt kasutatavat ruumi on lahkesti.

Mis puutub vedrustust, siis jah - sidruni iksemm on tiba pehmem üle aukude sõita küll. Samas näiteks kõnealuse 1991 ja üles Park Avenue puhul on pea samaväärne tulemus saavutatud tavavedrustusega. Sidrun on paraku ikkagi sidrun (ei plärtsu tühja, evin kahte) ja tema veermiku elushoidmine ei ole odav lõbu. Sestap kõlbab pigem hobiautoks.
(28-02-2014, 17:23 PM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ]Ma olen selles sees sõitnud ja nautinud, nagu ka Didyki CX'is ja DS'is, mis on kõige pehmemate VEDRUistmete ja pehmeima vedrustuse kombo.
Mnjaa - olen vist juba seniilseks jäänud – mul endal just need eelpool mainitud CX (täpsemalt isegi 2 tk. – Gti ja Prestige) ning "esimese seeria" XM olnud. Juba hakkab meelest minema aga kui hallollust raputada, siis jah, tõepoolest – ega vist mugavamate autodega sõitnud ei ole küll. Mäletan seda šokki, mille sain, kui tavamaršruudil Tallinn-Karula (Rahvuspark) Viljandist Mustla poole viivat maanteed (kes seda väisab, see teab, kuidas see loobib) – olles enne läbinud seda korduvalt XM'iga – pidin läbima Suzuki Balenoga... Big Grin
(Ja umbes sama suur vahe oli, kui peale Balenot sama trassi oma Mitsubishi L300-ga lasin) Rolleyes :

[Pilt: Psychedelica.jpg]

(Ja antud bussike sobib ühtlasi kenasti ka siia teemasse)
zenkevichru2 - рассказ Opel Senator Irmscher.
[Pilt: 2567631.jpg]

Minu, must ja hele sisu, viimane mudelivariant (91-93)
Üldiselt peaks kõik Volvod klassikud olema, et mitte rumalana väljapaista, siis Volvo lõpetas tootmise esiveo tulekuga. Sealt edasi ford.

Ning popid klassikud on ju "õigetpidi" oleva mootoriga Saabid. 90-nendate alguses pandi Opelile teised logod ja teine disain ja Saab oli surnud.
Saabi viimane korralik sõiduauto oli 92.
(02-03-2014, 22:55 PM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]Saabi viimane korralik sõiduauto oli 92.

Viimased õiged Saabid toodeti 1993. aastal, edasi juba Opjollid. Endal on kasutuses Saabi toodangust 1989. aasta 900.
Minusilmis oli viimane asjalik mudel 92, ühtlasi ka esimene.
Olles proovinud Saabidest pea kõike, alates Das Boot'ist, lõpetades kümne aasta tagustega, ei leia sealt midagi plaksutama panevat. Ehk ainult see gen, mis toodeti koos Lancia Themaga ja Alfaga kokku. Kuid ikkagid, endale ei tahaks igapäevasesse kasutusse ka tasuta mitte.
Priit Priit Priit paluks mitte siin supererootika pilte levitada.
OT:
Köige kallim Toyota on 2000 vaid 337 tykki toodeti.(Minu silmis on väärt ainult RHD autod)
http://www.carandclassic.co.uk/car/C471580
[Pilt: 4428444.jpg]

Aga on teil meeles 80-date Mazda 626 ja 323 mis meil lajalt levisid koos fiat Unode ja 127-me ning Regatadega. Neid pole juba tykkaega näinud.
(11-03-2014, 20:00 PM)miniest Kirjutas: [ -> ]Aga on teil meeles 80-date Mazda 626 ja 323 mis meil lajalt levisid koos fiat Unode ja 127-me ning Regatadega. Neid pole juba tykkaega näinud.

Need Mazdakäkid veel päris kadunud pole. Mõni ikka liigub veel.

Aga need ei saa (erinevalt Uno Turbost ja 127-st) mitte kunagi klassikaks. Nagu ka Passatid alates b2-st näiteks. Neis autodes lihtsalt polnud mitte midagi erilist.
(11-03-2014, 20:00 PM)miniest Kirjutas: [ -> ]Aga on teil meeles 80-date Mazda 626 ja 323 mis meil lajalt levisid koos fiat Unode ja 127-me ning Regatadega. Neid pole juba tykkaega näinud.

Seda saasta pakutakse aegajalt isegi siinmail. Importmaast rääkimata. Ihaldusväärset apastraati ei tee neist mingi nipiga.
(11-03-2014, 23:35 PM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]Ihaldusväärset apastraati ei tee neist mingi nipiga.

See sama nostalgia teeb Rolleyes
Kellele vana ameeriklane, kellele jaapanlane. Omad vead ja kiiksud mõlemal.

Imelik lugeda, kuidas kõiki sõidukeid tuleb mingi ainuõige tõe pähe tembeldada.
(11-03-2014, 20:45 PM)zazik Kirjutas: [ -> ]Need Mazdakäkid veel päris kadunud pole. Mõni ikka liigub veel.

Aga need ei saa (erinevalt Uno Turbost ja 127-st) mitte kunagi klassikaks. Nagu ka Passatid alates b2-st näiteks. Neis autodes lihtsalt polnud mitte midagi erilist.
Olen suuga nöus, aga 127 suhtes kehtik klassiku staatus vaid MK1 ja MK2 kohta, MK3 ehk Stellat ei peeta selleks.
Ega Masta ainult käkke ka tootnud pole, näiteks RX3 vöi RX7 ja Miatal/MX5 sai tänavu 25 aastat täis. Jay Leno Miatast
Porsche 911 on olnud lahe masin viimane normaalne oli minuarust 964 kerega isend kuna sel oli veel akendel raam ymber. Kui rahas poleks probleem ja saaksin vaid yhe Porsche endale garaaži hankida, siis see oleks kindlalt Singeri disainitud 911.
(12-03-2014, 02:30 AM)miniest Kirjutas: [ -> ]Ega Masta ainult käkke ka tootnud pole, näiteks RX3 vöi RX7 ja Miatal/MX5 sai tänavu 25 aastat täis. Jay Leno Miatast

Rx on läbiaegade ikkagi käkk, sest seisab oma nigela rootormootori tõttu enamasti aia nurgas mädanemas. Liikuvatel isenditel on miski muu süda vahel.
RX-8 puhul lubati kestvat mootorit kuid täna saad olematu raha eest kere osta endale.
Vaatasin järele, et 1978-1985 toodetud vanema kerega RX7-et on veel lausa kaks tükki registris (1979 ja 1980 isendid). Ihusilmaga sai viimati vist pea kakskümmend aastat tagasi sellist looma nähtud. No ega 929 kupeed ka enam teab mis ajast näinud pole. Viimane oli nii kole, et võimalusel lausa omaks.
(12-03-2014, 11:36 AM)Alts Kirjutas: [ -> ]No ega 929 kupeed ka enam teab mis ajast näinud pole.
2012. talv vastu 2013. seisis üks hall Kalamajas Graniidi tänaval. Nüüd pole juba tükk aega enam kohanud.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18