automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kas ostaksid endale elektriauto?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Minu sülearvutil läks ka aku läbi 4-5 aastaga. Originaalaku maksis palju aga hiinlaste koopia kordades vähem. Usun, et elektriautodega sama asi ja paari aasta pärast saab Leafile või Mjäule uue järeletehtud aku murdosa hinna eest.
(24-04-2014, 07:50 AM)aeroplano Kirjutas: [ -> ]Enam-vähem neutraalne arvamus vist:
http://www.jt.ee/2772026/elektriautod-la...e-kulukaks
Kui tasuta antakse, siis jah, raha eest- mitte mingil juhul....
"19 autot on seniseks maha sõitnud 189 576 kilomeetrit, mis teeb ühe auto aastaseks läbisõiduks 6219 kilomeetrit."
Sellise väikse läbisõidu juures ei ole mõtet mingit uut autot soetada. Takso kasutamine oleks ilmselt mõistlikum.
(25-04-2014, 05:55 AM)mighty tonka Kirjutas: [ -> ]Minu sülearvutil läks ka aku läbi 4-5 aastaga. Originaalaku maksis palju aga hiinlaste koopia kordades vähem. Usun, et elektriautodega sama asi ja paari aasta pärast saab Leafile või Mjäule uue järeletehtud aku murdosa hinna eest.

Läpakal kasutatakse li-ion akusid, nende eluiga jääbki sinna 600 tsükli kanti.
LiFePO akudel ln 2000 tsüklit väga tavaline, mõned tootjad lubavad ka 3000 tsüklit.
Kasulikku vaatamist ja lugemist elektriautodest - http://forte.delfi.ee/news/tehnovisoon/t...d=68588567
Sai ka paar pisikest ringi el. autoga proovitud. BMW I3 siis. Mulle meeldis.

[Pilt: wbuxj7.jpg] [Pilt: 2i7yadt.jpg]
Pea igapäevase elektriauto kasutajana (mitte omanikuna) võtaksin taas sõna. Olen tänaseks sõitnud kahe aasta jooksul läbi mingi 27000+ kilti. Ja asja plussina võin öelda, et aku ei ole vähenenud vaid auto on sellle ajaga pigem "sisse sõidetud". Räägin siis ühest sellest CO"-e Mitsu Mjäu-st.

Seega. Endale ei ostaks, sest mahutavus (nelja-liikmeline pere pluss koer pluss asjad peale ikka ei mahu) ja mugavus on alla igasugust arvestust, samuti laadimispukkide asukohad. Ent aparaadil on pointi... Tõepoolest.
(06-06-2014, 22:38 PM)Coger Kirjutas: [ -> ]Pea igapäevase elektriauto kasutajana (mitte omanikuna) võtaksin taas sõna. Olen tänaseks sõitnud kahe aasta jooksul läbi mingi 27000+ kilti. Ja asja plussina võin öelda, et aku ei ole vähenenud vaid auto on sellle ajaga pigem "sisse sõidetud".
...

Või oled harjunud auto eripäradega?Toungue

Kuis Sinu pruugitav isend on ajale ja meie teedele vastu löönud?
Ei saa kurta. Aku käis suht alguses vahetuses, ent see oli mingi tehase praak. Muidu pole viga. 'Kui tehniline pool välja jätta, siis ehkki mingi osa kerest on vist plastikust v alumiiniumist, nuriseksin olemasoleva plekiosa kallal- väga õhuke, kivitäkete ja sellest tulenevalt ka roostealdis, mitu täppi juba peal.
Esimene Renault Zoe linna peal nähtud. Täitsa päris auto moodi kohe, päriselt. Ei eristu üldpildis teistest samasuurustest punnidest nii karjuvalt, kui Miev ja Leaf.
Tere. Auto ostja ei ole, kuid ütleme nii, et mul juhtumisi on natukene aimu, kuidas hoida akut sõidu ajal tühjenemast. See tehnoloogia põhineb aku omaresonantsil. Vaja läheb ainult mõni tavaline kõrgsageduslik elektroonikajupp. Üks vene imemees teeb imesid ja näitab oma leiutisi, kuid oma lülituse skeemi avaldada ei taha esialgu. Ligikaudu arvasin ära kuidas ta seda teeb. Nüüd oleks vaja mõne oskaja elektrooniku nõuannet, kes asjast huvitatud ja ostsillograafi omab ja saab ise katsetada.
Võib mulle kirjutada, asjatundja.tegija@mail.ee. Eeldan, et kirjutavad need kel tegelik huvi, nii on kõikidel lihtsam. Millegi tõestamiseks mul vähimgi huvi puudub.
(28-06-2014, 11:00 AM)spetsjalist Kirjutas: [ -> ]Tere. Auto ostja ei ole, kuid ütleme nii, et mul juhtumisi on natukene aimu, kuidas hoida akut sõidu ajal tühjenemast.

Jutt käib ikka elektriautost? Sel juhul pöörduda energia jäävuse seaduse poole Big Grin
Mäkgaiverid.....
Tahtmata progressile kätt ette panna või halvustada tulid ikkagi kohe meelde paagile kleebitavad kütust säästvad resoneerijad Smile
Mingid vidinad käisid ümber voolikute ka.
Ossi vist leiaksin, peab tuustima. Kahjuks küll võrgutoitega.
(28-06-2014, 14:26 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Tahtmata progressile kätt ette panna või halvustada tulid ikkagi kohe meelde paagile kleebitavad kütust säästvad resoneerijad Smile
Mingid vidinad käisid ümber voolikute ka.
Ossi vist leiaksin, peab tuustima. Kahjuks küll võrgutoitega.

Kohe näha et haritud inimesed. Siia ma mingit täpsemat infot ei pane ja mõistan täiesti, mispärast need, kes midagi omal valmis saanud, kohe foorumitest kaovad ja edasi ainult tasu eest kedagi juhatavad. Või ka tasuta, oleneb. Just-just-just!, jutt siin käib nimelt elektriautost. Kuid pole põhimõttelist vahet.

Mitte mingit kleebitavat resoneerijat ei kasutata, äärmisel juhul ehk kvartsresonaator, see joodetakse jootetinaga korralikult. Ossi omaja teab kindlasti nende sõnade tähendust.
Oskaja ise lubas täieliku skeemi avaldada sügisel kõigi jaoks tasuta, kui on omal patendivärgid ja tootmise käima saanud. Sellistega võib juhtuda õnnetusi ja siis jälle jäävad ainult igasuguste imevidinate müüjad. Skeem paistab uskumatult lihtne ja olen täiesti kindel et too mees ei blufi. Igasugust vene jama läbi loetud, arvan et tunnen ära küll, kui on riigipalgalised trollid oma teadust panemas.
Tänan tähelepanu eest.
Nagu suurmehed ütlesid, anna issand kannatust!
Olles korra sõitnud mitsu mäuga-no ei olnud positiivne kogemus.
Nüüd siis sai liigeldud selle Tesla liikuriga.
Kuna ma selline vanakooli idioot rohkem olen siis minu jaoks natuke harjumatu on see ekraanide ja tabloode majandus. Aga noh see rohkem maitseasi. Tagaistujal on ka natuke kitsas pea ruumiga.
Aga üldjoontes on tegu minu arust täitsa laheda ja oluliselt edasiarenenud arusaamaga elektriautost.
Kuna ma uusi asju ei osta ,siis ilmselt järelturul mõistliku hinnani on veel pikk maa minna.
Aga üldiselt julgeks öelda,et mina selle liikuri küll ostaks.
no inimesed ikka leiutavad ühtepuhku midagi. ka paljud suured leidurid on esialgu tühikargajaina paistnud.
a kui omale kasutajanime valimisel isegi selle üheainsa sõna õigekirja ei viitsita kontrollida, siis on asi ikke kangesti kahtlasevõitu.
Sõitsin täna Leaf-iga,kokkuvõtlikult ütleks,et kui hammas peale hakkaks siis ostaks.
(28-06-2014, 21:14 PM)diesel Kirjutas: [ -> ]a kui omale kasutajanime valimisel isegi selle üheainsa sõna õigekirja ei viitsita kontrollida, siis on asi ikke kangesti kahtlasevõitu.

+1
Big Grin
Kasutajanime kohta:
arvestades kirjutatut on viga ilmselt teadlik.