automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kas ostaksid endale elektriauto?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(30-06-2015, 10:38 AM)aavu Kirjutas: [ -> ]
(30-06-2015, 07:46 AM)Veteran Kirjutas: [ -> ]Vot see on mõte! Panen ikka elektriautole Spitfire või hoopis B-29 häälegeneraatori!
... ja kindlasti gaasipedaalilt muutuva häälega.

Ehk ikka elektripedaalilt siis... Big Grin Big Grin.Nüüd siis tallame reostaati
Ei-ei, see ei lähe kohe mitte!  Lennukid ei mängi gaasisektoriga nii.Otsige parem rallimasina " hääled" !
Ka need ju olemas.Minul aga ikka naturaalsed.3 x os max 46 ,üks zdz b2 80.Jätkub häält ja tossu.
(30-06-2015, 19:43 PM)Veteran Kirjutas: [ -> ]Otsige parem rallimasina " hääled" !
Parem siis juba F1 või sapika oma. Loodusesõbrale sobiks ntx mesilase sumin või elevandi pasundamine. 
No vähemalt siint foorumisst elektriliikuritele pooldajaid ei paista leiduvat.
Mida küll teemaalgataja mõtles.Samas mootor on mootor.Isegi kondimootorist võiks oma lehe teha. Big Grin Big Grin
(30-06-2015, 21:31 PM)linnuke Kirjutas: [ -> ]No vähemalt siint foorumisst elektriliikuritele pooldajaid ei paista leiduvat.
Mida küll teemaalgataja mõtles.Samas mootor on mootor.Isegi kondimootorist võiks oma lehe teha. Big Grin Big Grin

No ei saa öelda, et elektriliikurite pooldajaid ei leiduks. Pooldajaid küll ja küll, kui säärase aparaadi hind, ühe laadimisega läbitav teekond jms olulised kriteeriumid omavahel tasakaalus oleks.
Maanteel jalgratast tallates ei saaks öelda, et möödasõitev tesla just hääletu on. Sahises-vuhises nagu kõik teisedki. Ilmselt linnakiirusel on mootorimüra osatähtsus palju suurem.
(07-07-2015, 15:14 PM)aeroplano Kirjutas: [ -> ]Juba mitmendat kuud järjest ei müüdud mitte ühtegi elektriautot.

MOTT.......

Siint siis loo moraal.Osteti ainult riigihanke korras,Või lihtsalt asja promomiseks.Tulemused räägivad ise... Sad
toetus tegi auto konkurentsivõimeliseks, toetust pole, keegi ei osta. Norras (võib olla ka Hollandis ) on ju maksusoodustus elektriautodele ja selle pärast ka populaarsed. kui eestis kah käivekat nt maksma ei peaks elektriauto puhul siis võibolla oleks ka ostjaid.
(07-07-2015, 18:39 PM)nootsii Kirjutas: [ -> ]toetus tegi auto konkurentsivõimeliseks, toetust pole, keegi ei osta. Norras (võib olla ka Hollandis ) on ju maksusoodustus elektriautodele ja selle pärast ka populaarsed. kui eestis kah käivekat nt maksma ei peaks elektriauto puhul siis võibolla oleks ka ostjaid.

No km. võrra soodsamalt vaevalt,et tormi jookstakse.. Sad
Tesla oleks päris norm., küsimus vaid hinnas.
Mida teha kiirlaadijate võrguga?

Väidetavalt ei sobi ei Tesladele (mida ainukesena veel tuuakse omal käel) ega ka euro-elektriautodele. Sots-Mitsud hakkavad tasapisi hingusele minema, Leafe pole piisavalt.....
Rohtu kipub see rada kasvama....
(Oma silm on kuningas: kuigi iga päev näen vähemalt paari-kolme laadimispunkti siin pealinnas, siiski ei meenu, millal viimati keegi seal pistikus oleks olnud)
tesladel on chademo adapter olemas, et elmo külmkapis täiskiirusel laadida. aga tesla enivei teeb oma enda kiirlaadijate võrgu varsti ka eestisse, siis elmo külmikud jäävad mitsudele ja leafidele. Ju euro-EV-d ka saavad adaptri et elmo kapsit veidi süüa saada.
Tesla ju teatab pidevalt uute kiirlaajate paigalduest euroopas ja auto on ka kiita saanud ajakirjanike käest. CO põhine automaks pluss odavam parkimine on veel lisa boonused ja nii tehaksegi otsus osta omale ka elektriaut. Aga need numbrid paistavad vist küll ainult sellele AMTEL -ile suured sest sakslased nt ei ole rahul liiga vähe ostetakse neid rohelisi autosid ikka diisel Big Grin aga võiks ju cng või elektriga liikuda
(18-08-2015, 21:43 PM)Basilio Kirjutas: [ -> ]http://www.aripaev.ee/borsiuudised/2015/...eaalsuseks

Link ei tööta
Maanteest elektri võtmine on nagu trollibussil, ainult kontaktliini ei ole. Maksmise kohta ei tea.
(18-08-2015, 23:00 PM)viplala Kirjutas: [ -> ]Link ei tööta
Huvitav, minul töötab. OK, kuna artikkel suht lühike, panen kopipasteedina üles:
"Suurbritannia valmistub uue tehnoloogia testimiseks, mis laseb elektriautodel ennast sõidu ajal laadida, vahendab CNN Money.

Eesmärk on aidata elektri- ja hübriidautode juhtidel vältida laadimiseks tehtavaid pikki peatusi.
Enamus elektriautodest laetakse juhtmega kodus või tänavatel parkides. Juhtmeta laadimist võimaldavad „kookonid“ on samuti olemas, aga auto peab ka seal peatuma.
Suurbritannia valitsuse initsiatiivil testimisse minev tehnoloogia lubab autosid laadida sõidu ajal – süsteem sarnaneks telefonide puhul kasutatavale juhtmeta laadimisele, mis kasutavad magnetilise induktsiooni tehnoloogiat.
Initsiatiiviga alustatakse juba selle aasta lõpus. Insenerid installeerivad testiautodesse juhtmeta tehnoloogia ja paigaldavad teede alla spetsiaalse seadmestiku.
Maantee alla paigaldatud kaablid loovad elektromagnetvälja. Autosse paigaldatud tehnoloogia püüab elektrivälja ja muudab selle elektrienergiaks. Süsteemi luuakse ka kommunikatsioonisüsteem, et teed tuvastaksid auto saabumise.
Uusi teid hakatakse testima piirkondades, mis suletakse tavaliiklejatele. Järgmise viie aasta jooksul tahab valitsus projektile kulutada 500 miljonit naela.
„Autode tehnoloogia areneb väga kiiresti ja me tahame toetada väikse saastetasemega autode levikut Inglismaa teedel,“ ütles valitsuse teedeinsener Mike Wilson."
Mul tekkis selle ideega seoses kaks mõtet:
Päris euroopas freesitakse olemasolevasse maanteesse soon(ed), paigaldatatakse kaablid ja elu lill, "kaabeldatud" teed märgistab lihtsalt veidi teist värvi triip sõidurajal.
Meil, kui nii teha, siis poole aasta pärast haigutab keset teed kraav  Big Grin ja seatud ametnikud otsivad süüdlasi.....

Teine asi, et ilmselgelt peaks selline elektromagnetväli päris tugev olema, et temast midagi tolku oleks st laeks kiiremini ja rohkem kui sõites kulutada. Või minimaalselt sama palju.
Kuidas reageerib inimene autos sellisele väljale? Nagu kass mikrouunis?