automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kas ostaksid endale elektriauto?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Jah, isand Smile
Pühime nüüd pisarad ja siin see kadunud eekolhvi komplekteerimise video on:


Kenä kaija õkvalt, kuis puhta inõmese tüüid teevä.
Kahju, et selline kontseptsioon kuhugi sahtlisügavustesse ära on unustatud, tundus paljulubav.

Herliez Will ja Michelin Active Wheel
Kinnitatud, Porsche Mission-E läheb tootmisesse.
Tehnilised andmed vist natuke ülehinnatud. No olgu, kiirendusest saan veel aru, aga võimsuse/kasutusvõimekuse/kilometraazi ja akulaadimise suhe eeldaksid mingit salajast läbimurret akutehnoloogias. Kui asi nii, siis sellest oleks juba kontsernisiseselt kuulda olnud midagi, aga ei ole paraku, kuigi võiks muidugi olla. Muidu vahva masin.
Eks mingid konkreetsed näitajad on saadud mingil kindlal kasutusreziimil. A'la läbisõit 75km/h juures jne. Akulaadimine toimub 800V pealt - mida kõrgem pinge, seda vähem on vaja sama võimsuse juures ampreid läbi "toru" pressida. Uued liitium-titanaat akukeemiad võimaldavad muidugi ka ulmelisi laadimis-ja tühjendamisvoolusid ning 15000 tsüklit.
Jälle mina Smile
Tesla lubab varsti rahvaautot, 35 000 dollarit maksavt.
Link on siin, kahjuks põhjanaabrite keeles:
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/tesla-julkistaa-kansanauton-ensi-kuussa/ArtcnmQc?ref=iltalehti:cbd4&utm_source=iltalehti.fi&utm_medium=boksi&utm_campaign=AlmaInternal&_ga=1.18641841.963911237.1424874365
Sõitsin täna mingi sotsiaaltöötaja autoga linnavahel kõrvuti ja taas tekkis küsimus - miks kõik olemasolevad on pimeda kujuri tehtud?
(12-02-2016, 00:27 AM)Marko Kirjutas: [ -> ]...Sõitsin täna mingi sotsiaaltöötaja autoga linnavahel kõrvuti ja taas tekkis küsimus - miks kõik olemasolevad on pimeda kujuri tehtud?
Ma ei väsi kordamast, et Mitsubishi oimaeivõi puhul ei puutu elektrilisus välimuse osas asjasse... ta tehti alguseks tavalise ottomootoriga juba selline.
(12-02-2016, 13:17 PM)olevtoom Kirjutas: [ -> ]
(12-02-2016, 00:27 AM)Marko Kirjutas: [ -> ]...Sõitsin täna mingi sotsiaaltöötaja autoga linnavahel kõrvuti ja taas tekkis küsimus - miks kõik olemasolevad on pimeda kujuri tehtud?
Ma ei väsi kordamast, et Mitsubishi oimaeivõi puhul ei puutu elektrilisus välimuse osas asjasse... ta tehti alguseks tavalise ottomootoriga juba selline.

Mitte kõik koledad autod pole elektriautod, kuid kõik elektriautod on koledad.

Samalaadne suhe nagu bemmidel ja idiootidel.
Mis sellel Tesla või siis näiteks Renault Zoel viga on.
(12-02-2016, 20:18 PM)zazik Kirjutas: [ -> ]Mitte kõik koledad autod pole elektriautod, kuid kõik elektriautod on koledad.
Eks neid ole tehtud igasuguseid nagu bensukaidki.
[attachment=56492][attachment=56491][attachment=56490][attachment=56489][attachment=56493]
Aptera on ju täitsa kena masin. Kui ta veel 4 rattaga 3 asemel oleks...
Mulle tundub cool ka selle kerekonstruktsioon, terve kandevkere on lamineeritud ühe detailina komposiitmaterjalidest. Samuti, kuidas auto põhi on aerodünaamiliselt lahendatud. Miskipärast tehakse enamasti auto ülemine pool aerodünaamiline, kuid all (kuhu pilk ei ulatu?) on räige kuumaastik ning tagabamper moodustab omamoodi "saha", mis ulatub pagasiruumi põhjast rämedalt allapoole.
[Pilt: aptera2e-5.jpg]
Tänaste uudiste valguses töötava kõige paremad müügimehed  citroen/Peugeot/mitsu büroos. Saksa raudteefirma hakkab neid nüüd klientidele välja rentima. Ei osteta vist paari kaupa Big Grin
Mulle küll Bemmi elektrikas meeldib. Olen konservatiivsete vaadetega, aga aru ei saa, kus kohast  ta kole on? Toungue
Mulle Leafi disain üldse ei meeldi, samasse auku Juke ja Micraga, selline punnsilmne, paksu ahtriga peletis...
Miks peab auto üldse ilus olema? Kui sihtotstarbeliselt tarvitada, siis oleks esikohal hoopis praktilisus ja õkonoomsus.
(17-02-2016, 22:06 PM)motamees Kirjutas: [ -> ]Miks peab auto üldse ilus olema? Kui sihtotstarbeliselt tarvitada, siis oleks esikohal hoopis praktilisus ja õkonoomsus.

Väga praktiline suhtumine. Samamoodi pole mõtet disainida maju, parke, elektroonikat, paate ega ka näiteks ahjusid.
(17-02-2016, 22:34 PM)vant Kirjutas: [ -> ]... Samamoodi pole mõtet disainida maju, parke, elektroonikat, paate ega ka näiteks ahjusid.

Disainitakse selle pärast, et rohkem turgu oleks. Kui aga nagunii ostetakse, siis polegi vaja disainida. 
Kui Miev sõidaks 500km ühe laadimisega, siis ostaksin. Mul kama milline ta välja näeb. Teslat ju paljud sellepärast ei ostagi, et näeb hea välja. Mievi hinna ja 500km läbisõidu juures ostaksid paljud siinsed kirujad ka selle auto.
Kuna ta aga on oma väikse läbisõidu pärast väikse kasutusalaga masin, siis kirutakse kõike tema juures. Kui juba üks kirub, siis panevad ka teised takka - karjaeffekt.
...ja mis oleks kasu väga ilusast ahjust, mis on lõhki ja päästeamet kütta ei lubagi. 
Nojah, ega ma ei tea, kuidas keegi autosse kui tarbeesemesse suhtub. Minu jaoks on antud aparaadi puhul disain oluline, olgu ta siis tarbe-, igapäeva- või lustisõiduk.