Pool-elektriauo koostamine, ilus on küll teine
Ma millegi pärast arvan et nüüd hakkab Deutsche Post omi autosid kasutama kirjakandjatel ja annab sellega talle Bullisid rentinud firmale maksaka. Sest pakkiveo firmadel DP osas ei ole omal midagi, ei maju, ei autosid kõik renditud. Tegelt need vanad majad mis olid 30 aastat tagasi on veel omanduses(vist).
(15-04-2016, 08:27 AM)nootsii Kirjutas: [ -> ]Ma millegi pärast arvan et nüüd hakkab Deutsche Post omi autosid kasutama kirjakandjatel ja annab sellega talle Bullisid rentinud firmale maksaka. Sest pakkiveo firmadel DP osas ei ole omal midagi, ei maju, ei autosid kõik renditud. Tegelt need vanad majad mis olid 30 aastat tagasi on veel omanduses(vist).
see läheb teemast välja, aga suurfirmadel ongi mõistlik kõike rentida, ka tööjõudu. läheb kallimaks summa summaarum, aga raamatupidamislikult ei ole muid kulusid kui rent ja põhitegevuse käive. Mõni kõrgepalgaline ülemus ka, ülejäänd on kõik renditud, ka tööjõud.
Ega rikastel kerge ole
Sõidad auto katki, remontida ei lubata, altkäemaksu ei võeta...
Aga õnneks on Merssedess
Millega Eestis samuti rõõmsalt jänni jääb
Tesla jäikus hoolduskohtade suhtes on ju ammu teada ja seda tuleb võtta ostetud omadusena. Nagu telekasuurust puuteekraani või haagisekonksu võimatust, eksole. Ei ole see auto igaühele, väitku Musk mida tahes.
Saripostitustest ei saa aga rääkida midagi - liiga pikad on postitustevahelised pausid. Palun jätkata õpetliku materjali edastamisega.
Oh neid postimehe vahendatud jutukesi briti teadlaste töövõitudest
Põhimõtteliselt taandub jutt sellele, et üks kilogrammi elektriautot saastab rohkem kui kilogramm tavalist diiselpanni. Unustatakse aga pisiasi, et enamusel päris elektriautodes on kasutusel rekuperatsioon. Vaevalt, et rehv seetõttu rohkem kulub, kui klotsiga pidurdamisel, pigem vastupidi.
Järgmisena soovitaks härrastel teadlastel ära tõestada, et elektritõstukid on siseruumides tarvitamisel palju mürgisemad kui vanad head rohelised diiselkahvlid.
P.S. Juba ammu olen soovinud targemate käest küsida, et kuhu kaob maanteedelt tuhandeid tonne rehvipuru, mis sõitmisel eraldub. Hästi ei usu ka, et kõik õnnestub sisse hingata, kui eelmises uurimuses tõemeeli väideti. Kui rehvi ja automüügi statistikat vaadata, siis peaksid teed meenutama Kuu pinnast, aga ei ole seda moodigi. Kust neid puruhunnikuid otsida?
See rekuperatsioon on päris harjumatu nähtus. Vähemalt bemmi i3ga. Esimesel sõidul, ristmikule lähenedes ja harjumusest jala gaasilt võttes, auto niimoodi "pidurdas", et ristmikule ei jõudnudki
Kaasliiklejatele tekitas see kindlasti küsimusi, aga veidi harjudes võis linnas nii sõita, et pidureid polnud vajagi. Ja kuuldavasti on ka tekkinud sarnastel masinatel probleeme tagumiste piduritega - sõitval autol hakkavad tagumised kettad roostetama.
Õige märkus! Kusjuures see überkallis softiuuendus tundub lisaks lülitavat need akupurgid, mis enne seda niisama kaasa sõitsid
Päris lahe moodus kliendilt veel 9000 dollarit lüpsta.
Hea kui iga automargi osas oleks rendifirmadel pagasis sõiduk prooviks võtta. Ega automüüjad väga kauemaks kui mõni tund oma uusi sõidukeid prooviks ei anna. Tesla elektriauto osas veel keerulisem kuna tarnijat Eestis ei ole. Tesla rent on vist Eestis isegi olemas. Taksodena vuhab neid Tallinnas mitmeid. Seda siis minuteada Taxify vahendusel. Elmo-st saab rentida kurikuulsat sotsiaaltöötajate elektriautot Mitsubishi ja vähe asjalikumat Nissanit. Siin on näiteks võimalik prooviks rentida enamuses uusi Toyotasi
Autorent Tallinnas aga ei oska öelda kas seal ka uued Toyota elektrilised mudelid ka olemas.
Elon Musk ju Tesla looja.Kui Tal oleks neid "Marsiexpeditsioone"ehk vähem,siis võibolla meie järgmine generatsioon sõidakski elektriga(suts)Siiani põrutab ju kogu papi Marsile.
(17-11-2016, 18:10 PM)linnuke Kirjutas: [ -> ]Elon Musk ju Tesla looja.Kui Tal oleks neid "Marsiexpeditsioone"ehk vähem,siis võibolla meie järgmine generatsioon sõidakski elektriga(suts)Siiani põrutab ju kogu papi Marsile.
Ma jällegi loodan, et ta Marsi-raha rumalal kombel Teslade peale ei raiska. (Tõsiselt).
(17-11-2016, 18:50 PM)olevtoom Kirjutas: [ -> ] (17-11-2016, 18:10 PM)linnuke Kirjutas: [ -> ]Elon Musk ju Tesla looja.Kui Tal oleks neid "Marsiexpeditsioone"ehk vähem,siis võibolla meie järgmine generatsioon sõidakski elektriga(suts)Siiani põrutab ju kogu papi Marsile.
Ma jällegi loodan, et ta Marsi-raha rumalal kombel Teslade peale ei raiska. (Tõsiselt).
Üldsegi ei vaidle vastu.Mind ennastki huvitab universum rohkem,lihtsalt fakt on selline.