automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kas ostaksid endale elektriauto?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Pool-elektriauo koostamine, ilus on küll teine
http://www.ohtuleht.ee/727245/saksa-post...trikaubiku
Saab ka nii.
Artiklis on lahedaid kirjavigu, kellelgi jäi kool pooleli Smile
Ma millegi pärast arvan et nüüd hakkab Deutsche Post omi autosid kasutama kirjakandjatel ja annab sellega talle Bullisid rentinud firmale maksaka. Sest pakkiveo firmadel DP osas ei ole omal midagi, ei maju, ei autosid kõik renditud. Tegelt need vanad majad mis olid 30 aastat tagasi on veel omanduses(vist).
(15-04-2016, 08:27 AM)nootsii Kirjutas: [ -> ]Ma millegi pärast arvan et nüüd hakkab Deutsche Post omi autosid kasutama kirjakandjatel ja annab sellega talle Bullisid rentinud firmale maksaka. Sest pakkiveo firmadel DP osas ei ole omal midagi, ei maju, ei autosid kõik renditud. Tegelt need vanad majad mis olid 30 aastat tagasi on veel omanduses(vist).

see läheb teemast välja, aga suurfirmadel ongi mõistlik kõike rentida, ka tööjõudu. läheb kallimaks summa summaarum, aga raamatupidamislikult ei ole muid kulusid kui rent ja põhitegevuse käive. Mõni kõrgepalgaline ülemus ka, ülejäänd on kõik renditud, ka tööjõud.
Muruniitjast lennukini - fullychargedshow
Mõistan, et saripostitus pole ilus aga mis teha.

Endise teslaomaniku jutustus sellest, millest sulle autot ostes ei räägita. Õnneks sai ta selle õnnetuse ära vahetada päris auto vastu.
Ega rikastel kerge ole Sad Sõidad auto katki, remontida ei lubata, altkäemaksu ei võeta...

Aga õnneks on Merssedess Big Grin Millega Eestis samuti rõõmsalt jänni jääb Sad

Tesla jäikus hoolduskohtade suhtes on ju ammu teada ja seda tuleb võtta ostetud omadusena. Nagu telekasuurust puuteekraani või haagisekonksu võimatust, eksole. Ei ole see auto igaühele, väitku Musk mida tahes.

Saripostitustest ei saa aga rääkida midagi - liiga pikad on postitustevahelised pausid. Palun jätkata õpetliku materjali edastamisega.
Oh neid postimehe vahendatud jutukesi briti teadlaste töövõitudest Toungue

Põhimõtteliselt taandub jutt sellele, et üks kilogrammi elektriautot saastab rohkem kui kilogramm tavalist diiselpanni. Unustatakse aga pisiasi, et enamusel päris elektriautodes on kasutusel rekuperatsioon. Vaevalt, et rehv seetõttu rohkem kulub, kui klotsiga pidurdamisel, pigem vastupidi.
Järgmisena soovitaks härrastel teadlastel ära tõestada, et elektritõstukid on siseruumides tarvitamisel palju mürgisemad kui vanad head rohelised diiselkahvlid.


P.S. Juba ammu olen soovinud targemate käest küsida, et kuhu kaob maanteedelt tuhandeid tonne rehvipuru, mis sõitmisel eraldub. Hästi ei usu ka, et kõik õnnestub sisse hingata, kui eelmises uurimuses tõemeeli väideti. Kui rehvi ja automüügi statistikat vaadata, siis peaksid teed meenutama Kuu pinnast, aga ei ole seda moodigi. Kust neid puruhunnikuid otsida?
See rekuperatsioon on päris harjumatu nähtus. Vähemalt bemmi i3ga. Esimesel sõidul, ristmikule lähenedes ja harjumusest jala gaasilt võttes, auto niimoodi "pidurdas", et ristmikule ei jõudnudki Big Grin Kaasliiklejatele tekitas see kindlasti küsimusi, aga veidi harjudes võis linnas nii sõita, et pidureid polnud vajagi. Ja kuuldavasti on ka tekkinud sarnastel masinatel probleeme tagumiste piduritega - sõitval autol hakkavad tagumised kettad roostetama.
Uudiseid Hiinast
(10-06-2016, 00:02 AM)Marko Kirjutas: [ -> ]http://www.kauppalehti.fi/uutiset/teslalta-uusi-versio-s-mallista---mullistaa-jalleenmyyntiarvon/r6xyiuYG?ref=iltalehti:547d&utm_source=iltalehti.fi&utm_medium=boksi&utm_campaign=AlmaInternal&_ga=1.20233392.963911237.1424874365
taas näide tehnikavõõrast ajakirjanikust, kes kirjutab tehnikast. Mõõdab aku mahtuvust vattides ja sogab vett - esiti ei saagi aru, kas jutt on ikka aku mahtuvusest või hoopis "chiptuningust"...
Õige märkus! Kusjuures see überkallis softiuuendus tundub lisaks lülitavat need akupurgid, mis enne seda niisama kaasa sõitsid Big Grin
Päris lahe moodus kliendilt veel 9000 dollarit lüpsta.
Hea kui  iga automargi osas oleks rendifirmadel pagasis sõiduk prooviks võtta. Ega automüüjad väga kauemaks kui mõni tund oma uusi sõidukeid prooviks ei anna. Tesla elektriauto osas veel keerulisem kuna tarnijat Eestis ei ole. Tesla rent on vist Eestis isegi olemas. Taksodena vuhab neid Tallinnas mitmeid. Seda siis minuteada Taxify vahendusel. Elmo-st saab rentida kurikuulsat sotsiaaltöötajate elektriautot Mitsubishi ja vähe asjalikumat Nissanit. Siin on näiteks võimalik prooviks rentida enamuses uusi Toyotasi Autorent Tallinnas aga ei oska öelda kas seal ka uued Toyota elektrilised mudelid ka olemas.
Elon Musk ju Tesla looja.Kui Tal oleks neid "Marsiexpeditsioone"ehk vähem,siis võibolla meie järgmine generatsioon  sõidakski elektriga(suts)Siiani põrutab ju kogu papi Marsile. Rolleyes
(17-11-2016, 18:10 PM)linnuke Kirjutas: [ -> ]Elon Musk ju Tesla looja.Kui Tal oleks neid "Marsiexpeditsioone"ehk vähem,siis võibolla meie järgmine generatsioon  sõidakski elektriga(suts)Siiani põrutab ju kogu papi Marsile. Rolleyes

Ma jällegi loodan, et ta Marsi-raha rumalal kombel Teslade peale ei raiska. (Tõsiselt).
(17-11-2016, 18:50 PM)olevtoom Kirjutas: [ -> ]
(17-11-2016, 18:10 PM)linnuke Kirjutas: [ -> ]Elon Musk ju Tesla looja.Kui Tal oleks neid "Marsiexpeditsioone"ehk vähem,siis võibolla meie järgmine generatsioon  sõidakski elektriga(suts)Siiani põrutab ju kogu papi Marsile. Rolleyes

Ma jällegi loodan, et ta Marsi-raha rumalal kombel Teslade peale ei raiska. (Tõsiselt).

Üldsegi ei vaidle vastu.Mind ennastki huvitab universum rohkem,lihtsalt fakt on selline. Rolleyes
(18-11-2016, 11:05 AM)viplala Kirjutas: [ -> ]http://tehnika.postimees.ee/3914233/spac...satelliiti

Mõni mõte Tal kabedam kah. Smile