automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kas ostaksid endale elektriauto?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
40 tonni kaupa, 800km sõiduulatust  ja 5 sek sajani Big Grin 
https://tehnika.postimees.ee/4313629/fot...1459859760

No see viis seci on ilmakäru ja koormata Toungue
Samas 20 sekki sajani täiskoormaga on ka kõva sõna. Mul tekib küsimus, et miks seni pole veoautosi nii voolujoonelisi tehtud, kõik on mingid tellisekujulised kuubikud. Kas ainult sellepärast, et kandilisel autol on sees rohkem ruumi ja välismõõtmed väiksemad?
Tuttav välimus. Asi on selles, et auto ostjal on teatud ootused auto välimuse osas ja autotootjad üritavad parema müügi nimel neid ootusi täita. Rekkajuhid on üks eriti konservatiivne tõug.
Samal põhjusel tehakse ka näiteks elektriautod pika kapotiga, elektriratastele tehakse tilgakujulisi "paake", millel mingit funktsiooni pole. Olen näinud isegi fake V2 mootorit (mis tegelikult sisaldas akupakki) elektri-chopperil.
(19-11-2017, 10:39 AM)jussm Kirjutas: [ -> ]Samas 20 sekki sajani täiskoormaga on ka kõva sõna. Mul tekib küsimus, et miks seni pole veoautosi nii voolujoonelisi tehtud, kõik on mingid tellisekujulised kuubikud. Kas ainult sellepärast, et kandilisel autol on sees rohkem ruumi ja välismõõtmed väiksemad?

Direktiivid, Liiklusseadus jne. seavad suurimad mõõdud ja kaalud. Kaupu koormaid on erinevaid. Aga tehnika ehitatakse võimalikult efektiivseks ja universaalseks transpordiks. Ameerikas peaks olema kaubaruumi suurus etteantud, mis kujuga või mis mõõtudes veduk on ei oma tähtsus. Ameerikas lisaks ohutus, pikk nina autojuhini. Euroopas aga ninata vedukid Sad
Arnold on omale elektrika meisterdada lasknud...a jube edev vana ikka, peaks veel lisaks mainima.
[Pilt: maz-elzbiety-bienkowskiej-kim-jest_622579.jpg]

 Jätke see euroführer meelde.
"Euroopa Komisjoni siseturuvolinik, poolakas Elzbieta Bienkowski tegi julge avalduse, öeldes, et diiselautod kaovad juba mõne aasta pärast ja asemele tulevad keskkonnasäästlikumad elektriautod."
Postimees
 Ühes võime kindlad olla- kui juba nii kõrge ja tark ametnik nii arvab, jooksevad meie omad maoli maha, et "maailma muuta"
(29-05-2018, 07:17 AM)vant Kirjutas: [ -> ][Pilt: maz-elzbiety-bienkowskiej-kim-jest_622579.jpg]

 Jätke see euroführer meelde.
Huvitav kas mina olen ainuke, kellele see tädi oma mundri ja vaimustunud näoga meenutab filmiklassikat:
https://www.youtube.com/watch?v=bFpJissmiRI
Unustatakse täitsa ära,et elektriakude tootmisel on looduse saastamine väga hull. Akude tootmine on ju jummala saastamine ja kas mitte maagi kaevandamisel ei kasutata jälle lapstööjõudu ja orjatööd? Ma ei kujuta ette elektri veoautosid.... Big Grin  Üldiselt ei lähe läbi see keelamine,sest kes jõuab selle jandi kõik kinni maksta. Lõpeb ära see nali.

Kuna rahvast on lihtne lollitada siis keegi lõikab juba praegu kasumit sellest,et mõni lollike oma diiselpressi vanarauaks müüb suurest hirmust ja korralikkusest.

T.
(29-05-2018, 07:34 AM)Basilio Kirjutas: [ -> ]Huvitav kas mina olen ainuke, kellele see tädi oma mundri ja vaimustunud näoga meenutab filmiklassikat...

Ei, sa pole ainuke. Mulle meenutas see tädi küll ühte näitlejat, aga mitte lingil antut.
inimestel läheb ise see isu üle kui peavad hakkama oma kallilt soetatud auto eest räigelt maksu maksma. Hakkad maksma nii nagu mõõdetakse mitte nii nagu autotootja on lubanud. Siis kaovad kõigepealt need ära Saksa turult ja siis järgemööda kaovad vaikselt ka mujalt ära. Ma küll arvan et esimeses lainas hübriidi vastu vahetatakse.  Toyota rav4 hübriid pidi kah 8 liitriga hakkma saama nagu vw toodetud konkurent nt
Samas eks naftast toodetud diislil ja biodiislil on ka vahe (just keskkonda mõjutav)?
(29-05-2018, 20:31 PM)nootsii Kirjutas: [ -> ]inimestel läheb ise see isu üle kui peavad hakkama oma kallilt soetatud auto eest räigelt maksu maksma. Hakkad maksma nii nagu mõõdetakse mitte nii nagu autotootja on lubanud. Siis kaovad kõigepealt need ära Saksa turult ja siis järgemööda kaovad vaikselt ka mujalt ära. Ma küll arvan et esimeses lainas hübriidi vastu vahetatakse.  Toyota rav4 hübriid pidi kah 8 liitriga hakkma saama nagu vw toodetud konkurent nt
 Võimsad rav4ja Saksa konkurendid on mõeldud rohkem trassile või kuhu iganes aga mitte linna, seal kus hübriid end õigustab. Kui võtta trassi kuluks 7 l ning siis vaadata mis kiirusega kestvalt sõita saab baanil, siis on selge milleks suurte diislitega autod mõeldud on. Saksas jäävad nad mingis osas kindlasti alles, kui kesklinna ei saa, mis teha. Samahästi võiks eeldada, et üks kaasfoorumlane viib oma Euro -1 diisel Mosse kaalupeale ära, kuna Vanalinna enam ei tohi minna Big Grin
(30-05-2018, 16:07 PM)Tegelane5 Kirjutas: [ -> ]  Samahästi võiks eeldada, et üks kaasfoorumlane viib oma Euro -1 diisel Mosse kaalupeale ära, kuna Vanalinna enam ei tohi minna Big Grin

Pole siiani sinna asja olnud ja mis ma seal teeksingi.... Big Grin

Vaadake ometi elektriauto ehitust ja mis jääb järgi peale selle lammutamist. Kui see pole saastamine siis mis see on.

T.
Tallinn-Narva mnt,väljas 29 kraadi,sõidab ühtlane autode vool 115 km/h ja siis kogu joru sõidab mööda Teslast millel aknad pärani ja kiirust vast nii70 kanti ... Võib-olla oli inimesel lihtsalt tšill olla aga võib-olla hoopis laadimis pistik kaugel.
Kas keegi teab miks eestis ei müüda ametlikult Prantsuse elektrikaubikuid tootjatelt (Renault , Peugeot ) . Näiteks Rootsis ja Norras on neid päris palju liikvel ja maksavad  seal mingi paarkümmend tuhat eurot mis oleks eestlasele ka jõukohane osta.Nüüd kus kütuse hinnad hoogsalt tõususteel oleks sellist elektrikaubikut päris arukas pidada ja kulude kokkuhoid küttelt oleks märkimisväärne.
Paarkümmend tuhat eurot plus riigi dotatsioon tahtsid sa öelda Smile
(09-10-2018, 00:19 AM)Mahno Kirjutas: [ -> ]Paarkümmend tuhat eurot plus riigi dotatsioon tahtsid sa öelda Smile

Tõenäoliselt. 
Nägin Discovery pealt mingit saadet kus lätlased jäid Norras vahele kaubiku täie Pampersitega. Kuna riik doteerib siis poes vist 3x odavam kui meil. Pollarid nokkisid lätlasi, aga neil paberid korras ja Pampersite kohta dokid ja deklarid olemas. Siis leiti, et esiklaasis pragu sees ja keelati edasi sõita enne kui uus klaas ees. Dokid võeti ära ja telliti evakuaator kes viis auto töökotta.

Tegelt tahtsin öelda seda, et see dotasiooni sisteem võib olla sarnane selle Pampersi näitega, et osta saab igaüks kui müüja müüa tahab või natuke väljapoole raame mõtleb.
(08-10-2018, 15:07 PM)E303 Kirjutas: [ -> ]Kas keegi teab miks eestis ei müüda ametlikult Prantsuse elektrikaubikuid tootjatelt (Renault , Peugeot ) . Näiteks Rootsis ja Norras on neid päris palju liikvel ja maksavad  seal mingi paarkümmend tuhat eurot mis oleks eestlasele ka jõukohane osta.Nüüd kus kütuse hinnad hoogsalt tõususteel oleks sellist elektrikaubikut päris arukas pidada ja kulude kokkuhoid küttelt oleks märkimisväärne.

Mis juttu - ZE ju täiesti müügil?
https://www.citymotors.ee/renault/tarbes.../kangoo-ze