automoto.ee foorumid

Täisversioon: Vene sõiduauto radiaator aastast 1974
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Vabandage minu rumalust, aga garaažis jäi jalgu üks radiaator, mille päritolu ei suuda ma oma piiratud teadmistega selgeks teha. Minule endale tundus olevat GAZ-tüüpi sõiduauto oma, aga skeemid ja pildid ütlevad, et nii ei ole.

Ette tänades, Martin
Ma küll olin vene kroonus 30 a-t tagasi aga mäletan, et justkui UAZ bussidel käis "käsistarter" läbi radiaatori ja läbi raami ja läbi veel millegi... kole pikk vänt oli. Et siis ikka peaks Gaz'iliste sugukonda kuuluma.
Komistasin taas selle radiaatori otsa.
UAZi perekonda kuuluvate masinate oma piltide järgi ei paista ta olevat. 

Kas keegi oskab praegu selle päritolule vihjata?
 
Mõõdud peaksid silma järgi samad olema ...Nõukaajal tehti kõiksugu agregaate militaar ja majanduslikuks otstarbeks  M-408 osade baasil.  Vast see radikas samuti, et käivitusvänt on viidud läbi alumise vanni ja ventilaatori tuulekoja auk on kah tunduvalt suurem, kui M-408 tiivik.
http://www.osta.ee/moskvits-m408-radiaat...97669.html
Sellist jahutus radikat kasutati Belarus traktoril.
Ei viitsi komenteerida täpselt millisel.
Sõiduautoga tegu polnud aga võib juhtuda, et kasutati ka mujal.
Traktori radikate vannid on üldjuhul poltidega, ning pole vända auku.
Täitsa villise radiaatori kuju on jah. Auk muidugi nagu ei klapiks.
Kas koodi pole kuskil pressitult?
Ei, koodi kahjuks pole. 
Kõige täpsem pakkumine on siiani olnud modifitseeritud M-408 radiaator. Lõdvikuaugud on õigetes kohtades ja üldkuju klapib ka, aga samas tundub pildi pealt, et originaalis on 408 radiaator õhem. Täpne otstarve vist jääbki arusaamatuks.

Tänan!   
On M-408 mootoriga generaatori pealt radiaator küll.Omal seisab samasugune ja on vöetud söjaväe jöujaama pealt.