automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kust saab korkmaterjali tihendi tegemiseks ?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!

Kuna andis otsad vanadusest minu Perkins 4-165 klapikambrikaane tihend,tunnen huvi, kust saada sellist korktihendi materjali,millest saaks uue tihendi teha. Tihendi paksus 6-8 mm.
Või teab keegi öelda mõnda firmat,kes teeb selliseid tihendeid kusagil?
Hetkel brobleem lahendatud esmaste koduste vahenditega,kuid tulevikus jääb püsima...
Antud mootori viimase klapikambrikaane tihendi ajas mulle välja lp. Volli, AS. Ekström-ist. Nii et Inglismaalt enam ei saa....Sad Ladu pidi olema täitsa tühi selle mootori osadest.

Tänan.
Kunagi, kui see majandus ka meie maal oli, ostsin mina siit:
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Au...ste-60208/
Paroniiti saab osta Tallinnast Volga poest.
Mina olen kasutanud korktihendi tegemiseks ka tegelikult söögilauale taldrikute jms alla mõeldud kork katteid, mida on poest vabalt saada väga erinevates mõõtudes. Siiani on see lahendus ilusti toiminud.
Kas Perkins on Sampo 10 peal?
Ei, see perkins on vast VW LT peal.
2.7l R4 48kw kui ma ei eksi. Mootor kuulub perkinsi HA perekonda, on ehitatud perkins 4.154 edasiarendusena.
Hannoveri tehases pandi siis neid mootoreid LT-le peale aastatel 1976-1978.
(07-11-2012, 09:26 AM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Ei, see perkins on vast VW LT peal.
2.7l R4 48kw kui ma ei eksi. Mootor kuulub perkinsi HA perekonda, on ehitatud perkins 4.154 edasiarendusena.
Hannoveri tehases pandi siis neid mootoreid LT-le peale aastatel 1976-1978.

Just!

Ja neid mootoreid olla hirmus vähe tehtud.....millegipärast on kõik vist meile jõudnud...Big Grin
Teemast kül tugevalt mööda, aga kas nendel kahel mootoril (LT ja Sampo) on ka midagi sarnast või on nad totaalselt erinevad?
Lähed linnas Bauhoovi ja sealt ostad,on mingi põranda soojustus või aluskate.[/i]
Vabandan ette ja taha ning olgu kohe ka mainitud, et autonduses tugev ei ole, aga kas tõesti kork (seda enam eelpool mainitud pannialuse kujul) on mootori tihendi(-te) jaoks sobiv??? Kuumakindel vast küll, aga õlid-kütused...? Ja ta, raip, on ju pude...
(Ei nori, lihtsalt hää teada ja tuleviku tarbeks kõrva taha kleepida).
Kork on kork. Ehtne kork on ikka samasugune ja pude ta küll ei ole. Belarussi klapikambri tihendi viiamti soetasin ka poest ja oli samuti korgist. Korki kasutatakse veel paljudes kohtades tihendimaterjalina ja minuarust on ta kohati isegi oluliselt parem kui teatud papp ja paber tihendid (ei pea siin silmas paraniiti).
ehituspoes müüdavad korkmaterjalid on osaliselt ju nn. korgi purust kokku liimitud.
kork korgiks aga kuidas see liim vastu peab nt. õlile ?
Minul on siiamaani nad kõik kenasti vastu pidanud ja mõned juba aastaid. Aga siinkohal jään vastuse võlgu, et võimalik siis, et neid korkematerjale on erinevalt nn kokku pandud ja mõned võibolla tõesti ei sünni kasutada. See latakas, millest mina nad välja lõikasin, igastahes õliga kuidagi ei reageeri ja kõik on komplektne ka mõne aasta pärast.
(07-11-2012, 09:46 AM)saarrand Kirjutas: [ -> ]Teemast kül tugevalt mööda, aga kas nendel kahel mootoril (LT ja Sampo) on ka midagi sarnast või on nad totaalselt erinevad?

No vägapalju ei ole erinev,kuid suurus teine ja ega sealt midagi eriti vahetatav omavahel pole. Samas pole see ka välimuselt sarnane. Niipalju on sarnane,et sama vihane mootor on. Pöörded samad ja karjub kui kurask. Sampo 10 mootori mark on 4.107 . Mul ka endal paar tükki selliseid korjatud ja hädapärast saaks ka oma bussile peale panna.
(07-11-2012, 21:09 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]
(06-11-2012, 22:42 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]Hetkel brobleem lahendatud esmaste koduste vahenditega,kuid tulevikus jääb püsima...

Sellest lausest tuleb vist nii aru saada, et musta numbrit muidu ei saa, kui korktihendit seal ei ole?

No ma ei taha sellele bussile musta numbert.... kui saaks siis ainult parempoolsele küljele (külje eest),rohkem ei taha....Big Grin
Volkswagen-Audi mootoritele, millel algselt korktihend paigaldatud on, saab poest vabalt asendusena kummitihendi osta e. varuosana lausa pakutakse kummivarianti(tõepoolest komplektis koos tikkpoltidega). Kuna tegemist raskelt hangitava tihendiga ja lp. foorumikaaslane niigi nõus selle ise välja lõikama on.....siis võiks ju sammud seada Tallinna servas Maardus Vana-Narva mnt.-l nr. 22 asuvasse AS Keemiakaubandus kauplusesse. Sealt peaks kindlasti õlikindlat kummi saama.
(08-11-2012, 00:31 AM)rollfix Kirjutas: [ -> ]Volkswagen-Audi mootoritele, millel algselt korktihend paigaldatud on, saab poest vabalt asendusena kummitihendi osta e. varuosana lausa pakutakse kummivarianti(tõepoolest komplektis koos tikkpoltidega). Kuna tegemist raskelt hangitava tihendiga ja lp. foorumikaaslane niigi nõus selle ise välja lõikama on.....siis võiks ju sammud seada Tallinna servas Maardus Vana-Narva mnt.-l nr. 22 asuvasse AS Keemiakaubandus kauplusesse. Sealt peaks kindlasti õlikindlat kummi saama.

Vaat häda ongi sellega,et seda kummi ei saa kasutada edukalt. Klapikambri kaanel ei ole korralikku tasapinda vaid selline omapärane kumer pind. Sellepärast otsingi korkmaterjali,mis heasti kokkupressides võtaks selle kaane järgi kuju ja seisaks ka korralikult vahel. Millalgi tegin sellise õlikindlast materjalist tihendi,kuid ei saanud korralikult pidama.
e-bays ülemine sari müügis eur.-i 79.99.
Need otsasüviste poolkuudest kummid tihendiga ühes tükis.
(08-11-2012, 01:42 AM)rollfix Kirjutas: [ -> ]e-bays ülemine sari müügis eur.-i 79.99.
Need otsasüviste poolkuudest kummid tihendiga ühes tükis.

Just,juba teame. Aga sellest vähe kasu,sest seda ülemist kaant vaja üsna tihedalt lahti võtta ja klappe reguleerida. Praegu sai kaan ja klapid jälle üle käidud. Omatehtud tihend annab jõudsalt järgi. Peale esimese päeva pingutamist sai sõidetud vast 50 km. poldid pea-aegu lahti.....seekord läks õnneks,jõudsin pingutamisega kohe järgi...Wink Peab kontrollima ka peale 200 km. sõitu. Siis hakkab vast järgi jätma. See vana veneaegne raudasbest materjal on hea sel juhul,kui miskit kaane ja plokijamad. Ka seda materjali tahaks saada,kuna oma varud on ainult sellised,et saab lihtsaid väikseid tihendeid teha,kuna materjal vananenud. Pidi liikuma ka sarnast tänapäevast asja,kuid jama pidi olema nende tihendi plekkide keeramisega. Kui plekid liiga paksud,ei saa tosooli pidama,kuna materjal ei lähe kokku niipalju,et tõmbaks plekid tasa tihendiga.
On/oli ka selline olemas, kus plekk kahe pehme osa vahel.
(08-11-2012, 01:42 AM)rollfix Kirjutas: [ -> ]e-bays ülemine sari müügis eur.-i 79.99.

Saab odavamalt kah (vähemasti postituse kirjutamise hetkel veel...):
http://www.ebay.de/itm/160916410520

Ja Ajusa kataloogis figureerib igasugu tihendeid sellele Perkinsi mootorile, tegeliku saadavuse kohta oskab vast hr. supp midagi öelda.

Aga muidu on rõõm lugeda, et keegi neid päris varajasi LT-sid harrastab.