automoto.ee foorumid

Täisversioon: GAZ-53 51 ninaga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas keegi siinsestest tarkade klubi liikmetest on gaz-53-le gaz-51 nina ette istutanud - on väga keeruline või mitte? ja mida ARK sellisest liigutusest arvata võiks?
Kas Sa mahutad V8 51 keretükkide \"auku\" ära?
Küllalt kitsas on sealne elu ju ja
laiendamine on üliproblemaatiline, arvestades
51 tiibade kinnitust ning kujundust ühest
otsast kabiini, teisest aga radikakandle
külge.

Teiseks ma kardan et võib tekkida probleeme
kabiini esiseinaga. 51 omal on seal ju R6
jaoks kitsas lohk. V8 tahab saada ju laiemat
auku, kuid kuidas siis kabiinis sees istuda?
51s ei saa ju nagunii laiutada...

51 korral on ju üliraske suurendada kabiini
ja kandle vahelist kaugust, sest see eeldab
kapoti kui 51 ühe ilusaima detaili muutmist
nagu ka muudki.

Võib-olla on mu kartused asjatud, aga
isendeid näinuna tekkisid kartused.

Parimat,

Valdo
Kahjuks jah, pole ise 51 näppinud, olen vaid kuulnud, et sinna on 53 mootor peale pandud. Mõte oli vastupidist üritada - kavz 3270-le gaz51 nina aretada, kuid eelmise vastuse põhjal vist mõtlesin ümber...
2001.aasta Autolehes nr.15 kirjutab Tšaika mootoriga ralli-51st.Selle loo järgi on 53 ja 51 tiibade ja raami laius samad,kuid kabiini esiseina tuli muuta,et Tšaika (ideelt 53) mootor vahele mahuks.
Järelikult peaks vastupidine (51 nina 53 raamile) liigutus olema suht lihtne, kui tiibade ja raami laius sama on. Kas kellelgil on kogemusi ARKis erinevate põlvkondade autode ristamisel?
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: kris
Kas kellelgil on kogemusi ARKis erinevate põlvkondade autode ristamisel?
see läheb ilmselt ümberehituse alla ning vajab eksperdile riigi poolt määratud hinnakirja alusel maksmist (muutub ju \"kere väliskuju\"). Täpsemaks instruktsiooniks pöördu ARK-i (või mis veel parem - otse mõne eksperdi poole)!

tsiteerin üldiseid reegleid:

Ümberehituseks loetakse valmistaja poolt toodetud sõiduki
konstruktsiooni muutmist, mille käigus muudetakse:
- gabariitmõõtmeid;
- raskuskeskme asendit;
- teljekoormusi;
- raami ja käiguosa ehitust;
- kere ehitust või selle väliskuju;
- istekohtade arvu ja asetust;
- mootori kütuse liiki, võimsust või töömahtu;
- paigaldatakse või eemaldatakse lisaseadmeid.
See,kui 53 kabiinile 51 nina sobitada,tuleks minu meelest üsna inetu,siis tuleb midagi väga tõsist kabiini esiseinaga teha (selle kuju muuta).
otseselt ei tahagi panna veokale vaid 53 ninaga busslile, KAVZ-651 ja KAVZ3270 kuudid suht sarnased
Kas poleks siis lihtsam leida juba Kavz-651? Ja sellega mässata? Sarnased on nad tegelikult vaid vist kere üldise kontuuri põhjal veidi.

Asp
Ei taha hakata uunikumi rüvetajaks. Pealegi 50-60 aastate tehnikaga ei julge pikemaid otsasid ette võtta. Usun, et lihtsam on uuemale bussile uus nina panna kui vana bussi taastada ja kogu tehnika välja vahetada.
paistab, et 51 nina ja 52 kabiini on veokale kokku istutatud küll
http://album.ee/?o=300029841
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: s-teet
paistab, et 51 nina ja 52 kabiini on veokale kokku istutatud küll
http://album.ee/?o=300029841

Siin pildil on vist ristatud ikkagi vaid plekke. Mootor ikka R6, 52-l ka.
Kolhoosiajal tehti paljusid 51\'tesid \"Kaasaegsemaks\" ja pandi 52 kabiin peale.Registreeriti passis ka 52-eks.
51&52 kabiin on omavahel vahetatav.