15-11-2012, 17:35 PM
15-11-2012, 19:30 PM
Too vist 51 baasil tehtud,võiks järeldada,et 51 sild.
15-11-2012, 20:03 PM
Kuigi tundub, et kõik need vene 51 mootoriga tõstukid on sarnased, ei ole see mitte nii. Valmistati neid eri tehastes, eri mudelinumbritega ja suure tõenäosusega varieerus ka komplekteeritus. Näiteks võib siiagi vaadata ja nooltega paremale või vasakule rännata.
15-11-2012, 20:07 PM
(15-11-2012, 19:30 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]Too vist 51 baasil tehtud,võiks järeldada,et 51 sild.Pigem kasutati Zil-i tagasilda. Küsimus on pigem selles, et kas kasutati Zil-164 või ka Zis-150 tagasilda? Tegemist on omamoodi kompotiga. Väidetavalt kuulus vedav sild Zil-ile, kuid alla läksid Gaz-i 6 poldiga veljed. Pidurid aga olla hüdraulilised, mitte pneumaatilised?
Üritan siinkohal selgust saada, sest võimalik, et nimetatud tõstukilt on võimalik saada uus tagasild Zis 154 bussile.
15-11-2012, 20:39 PM
Erinevatel aegadel on olnud sellel tõstukil all nii Zis-150,Zil-164 kui ka Zil-130 tagasild.Hüdrauliliste piduritega küll,aga ikkagi Zis-i/Zil-i veljedel.Redukor ikka ka selline nagu Zis-il/Zil-il tavaks.Tala ka siis tavaline
Aga pisut võimsamatel tõstukitel oli all Maz-200 sild,mootor vist Zis-i/Zil-iR6
Pidurite kohta ei oska öelda,aga kardan,et sealgi hüdraulilised
Flanagan
Aga pisut võimsamatel tõstukitel oli all Maz-200 sild,mootor vist Zis-i/Zil-iR6
Pidurite kohta ei oska öelda,aga kardan,et sealgi hüdraulilised
Flanagan
15-11-2012, 21:22 PM
15-11-2012, 22:14 PM
(15-11-2012, 21:22 PM)volvo Kirjutas: [ -> ]Siin üks sild müügilNähtud ja uuritud. See sild on juba müüdud. Siit saingi idee tõstuki silda asendussillaks otsida.
http://kuldnebors.ee/search/tooriistad-m...et#image_0
15-11-2012, 22:36 PM
Sellisel sillal tuleb vast reduktor siis 180 kraadi ümber tõsta, sest tõstuk sõidab sild ees, ja mootor tagapool Sama nali oli siis kui LAZ bussile pandi ZIL sild...5 käiku tagasi ja 1 edasi...
15-11-2012, 22:45 PM
(15-11-2012, 22:36 PM)h2rra Kirjutas: [ -> ]Sellisel sillal tuleb vast reduktor siis 180 kraadi ümber tõsta, sest tõstuk sõidab sild ees, ja mootor tagapool Sama nali oli siis kui LAZ bussile pandi ZIL sild...5 käiku tagasi ja 1 edasi...
Millegipärast mulle meenub, et seal oli ka reverskast ja kiirused edasi-tagasi olid võrdsed. Reverskastid olid kehvakesed ja defitsiit. Ühele polnud enam saada vahekasti ja oli plaan panna otse kardaan aga enne jõudis vanarauda.
15-11-2012, 23:00 PM
Kõik õige, aga tigu ja taldrik töötavad ikka bussi all suurema koormusega edasi sõites ja sellepärast ongi tigu ja taldrik sellise kujuga, et pöörlemine enamuses ühes suunas
15-11-2012, 23:06 PM
(15-11-2012, 22:36 PM)h2rra Kirjutas: [ -> ]Sellisel sillal tuleb vast reduktor siis 180 kraadi ümber tõsta, sest tõstuk sõidab sild ees, ja mootor tagapool Sama nali oli siis kui LAZ bussile pandi ZIL sild...5 käiku tagasi ja 1 edasi...
Zis 154 bussil pole erilist vahet, mis pidi reduktor all on. Paned lihtsalt voolu lüliti teise asendisse