automoto.ee foorumid

Täisversioon: Leyland Sherpa 250
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8
Proovin pumpa keerata jah


[Pilt: 21979323a4c678_l.jpg]
Koledalt ilus auto Big Grin
(01-02-2013, 11:55 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Paagi mure endiselt olemas, pole olnud mahti tegeleda aga ilmselt peab hakkama kiirustama.


OK, Felicia paagi mõõdud tekivad lähipäevil - hakkan oma varuosaladu lahkama täna.

Kas oled saanud ära mööta?
(13-02-2013, 11:12 AM)Jossu Kirjutas: [ -> ]
(01-02-2013, 11:55 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Paagi mure endiselt olemas, pole olnud mahti tegeleda aga ilmselt peab hakkama kiirustama.


OK, Felicia paagi mõõdud tekivad lähipäevil - hakkan oma varuosaladu lahkama täna.

Kas oled saanud ära mööta?

Nüüd olen.

Paagi umbkaudsed mõõdud on: laius 85, kõrgus 24 ja pikkus 43 cm. Maht mingi 40 l.

Päris neljakandiline ei ole, alumine külg on veidi kumer.

[Pilt: 98276-FeliciaPaak.jpg]

Peal õhutorude liited, täiteava tagakülje keskel, võttur ja andur pealt keermega. See auk naeratabki pildilt vastu.

Pildil on näha ka täitetoru. See kopsik käib kenasti kahe poldiga kere külge kinni. Vaja on vaid kena ümarat ava keres.

Võttur lisab paagi kõrgusvajadusele umbes 2 cm (2 toru ja 3 pistikut).
krt see tundub vastupidi...
tegin oma paagist parema pildi
[Pilt: 2199830733ae1c_l.jpg]


Siitpoolt istub paak samas asendis all autole tagant otsa vaadates...
[Pilt: 2199830563c5f8_l.jpg]
paagiluuk ümmargune olemas, isegi toru koos punniga, mis küll paraku lukku es käi, sinna sobivat.
[Pilt: 21998309d4b9ac_l.jpg]
Lisaks õhtutel pikkadel, salong veidi soojustatud ja peale läks vineer, vanamehe garaazist vaja ikaari iste välja pougitud, seda veidi lapitud ja madalamaks tehtud ja rändab taha kuuti sisse..
[Pilt: 21998303469840_l.jpg]
Kas käima hakkas nüüd starterist minema vöi vajab ikka tömbamist?
sai isegi starterist käima, kuid käib poole gaasiga, siis on alles tühikäik, pedaali järgi lastes sureb välja kohe, käima läheb põhjagaasiga vaid. Sai veidi timmitud ja kui omme uuesti kokku saab siis eks ole näha...
Tervitused Seltsimehed diislised!
Ei mõika minu pea misvärk selle mootoriga on, et miks ta õieti käia ei taha.
Starterist läheb käima, luks värk, isegi autos sees viibides, mitte kapotialt surkides. Kahe uue akuga õhutas isegi pumba ära, kuna korra sai kanister kuivaks ja auto suri välja, mõtlesin, et peab sikutama hakkama jälle aga vöta näpust.
Kõigepealt küsiks, kuipalju ja kui kergelt ta kütet pumbast tagasivoolu peaks laskma? St kui mootor ei käi ja etteande pumbast löön, siis veidiajapärast akkab läbi pumba tagasivoolu lööma juba.

Ja krt, küsin veel kord igaksjuhuks üle, on ikka nii, et pildil parempoolne stust on tagasivool ja vasak pealevool?
[Pilt: 21724591ef6de7_l.jpg]


Praegu tühikäigul on selline stabiilne toss taga, lisaks üks silinder ei taha vist töötada kõikseaeg, popsub aegajalt.
[Pilt: 22004797fde54a_l.jpg]

Lisan ka videod, ei tea kas õieti aga siit veidi mul mõni sekund filmitud mismoodi mootor rapub ja mismoodi linnud taevast sunniviisiliselt hakkasid alla tulema...
Siit lingilt tuleb nad allalaadida
http://www.upload.ee/files/3077755/MVI_5656.AVI.html
http://www.upload.ee/files/3077741/MVI_5654.AVI.html

soovitan kuulata häälega, kuuleb plötutamist kah.

Kuna elektrikutel koguaeg kiire siis sai villand ja lammutasin ise süsteemi, eemaldasin ebavajava ja leidsin ka huvitavaid juhtmeid, tegu peaks olema eelsüüte küünaldele minema juhtmega, ei oldud ennist viitsitud seda isegi pundist äravötta vaid kõrvalt uus veetud.

[Pilt: 22004793690c1e_l.jpg]

[Pilt: 2200479189846d_l.jpg]


Enamik asju nüüd toimib, paar lisa toidet vaja tekidata, kaitsmekarp välja vahetada ja genekale juhtmed sappa panna, siis äkki laeb ka.

Lisaks sai lahti vöetud siduri silindrid, peasilinder oli pandud moskvitsi oma. Sõites tundsin, et vahepeal peab mitu korda pumpama, et lahutaks. Ja lahutades kadus vedu alles mingi 1sek hiljem peale sidurile pressides. Võtsin siis korgi maha, mõeldes, et vedeliku vähe äkki aga ei toho kuradit, täis ja veel millist õli. Kõike koos aga peal figureeris punane BSK, mis oli kokku üks paks klimp vaid ja topsiku põhi oli nii sitane, et seda andis ikka jupp aega surkida.
Puhastasin ära ja käisin tõin poest uued mansetid, panin kokku, kõik tore ja hakkas siis ilusti salongi nirisema. Sai UUTESt mansettidest villand, puhastasin vanad ära ja läksid sisse, nüüd töötab.

Seltsimehed, oleks vaja tagaklaasi tihendeid ja salongisoojendus ventika mootorit
Klaasitihend üsna universaalse profiiliga, meenutab mosse oma, millel kumminöör seespool.
[Pilt: 22004799dae055_l.jpg]

[Pilt: 22004801d52d29_l.jpg]

Sisemine külg
[Pilt: 22004803b8c689_l.jpg]


ventika mootor, kolm juhet. 6mm völl, läbimööt umbes 70-75mm, pikkus 75mm, päris sama ei pea olema, millimeetrid siia sinna, peaasi et völl oleks 6mm
[Pilt: 22004807e21280_l.jpg]
Jaa,Sul on päris äge põka.....kuulasin ka,kõik tuttavad hääled..... Ühe video jätsid tegemata. Oleks tahtnud näha ja kuulata ka seda,kui keegi oleks natuke pedaali vajutanud.....ja mis siis torust oleks tulnud.
Tagasivool on jah parempoolne väljavõte. See ,et tagasivoolu küte läheb,eks see ole ka normaalne,kuhu see ülejääk ikka peab minema....
Nüüd kuulates mootori pläkutamist,peab ütlema,et asi ikka väga viltu. Kipub nagu minema pihustite poolepeale see viga. Oletades,et ikka meister need üle vaatas ja uued ka,siis paneb õlgu kehitama.... Aga kuidas mootoril survetega muidu silindris oli?
Üldiselt on see küttepump üks huvitav asi. Mul on omal ka sellist tossamist olnud ja selle vasta tegin järgmise lükke---võtsin suvalise silindri pihusti,keerasin tagant kübara maha ja keerasin kruvikaga pihustisurvet natuke maha. Kõik puterdamised ja sinine suits kadusid ära....... Kui see ei aita,saab märkide järgi ka tagasi keerata ja kübar uuesti peale. Olen seda asja küsinud ka pumbaremontijate käest,kuid kõik kehitavad õlgu......ei teata,miks selline asi juhtub ja miks hea. Mina ise arvan,et kui aitab,võib teha.....Big Grin
Aga muljed on küll sellised,et pihustid pe.....s. Aga süütenurga asja kahtlustaks ka natuke. Ega siin ei oska muud soovitada,kui tühikäiku natuke suuremaks...ja jõudu katsetamisel kontrollimisel!
Kahju, et mul skype vestlusi deviliga alles pole, sest umbes kuu aega tagasi pakkusin, et öige nutt ja masendus algab alles siis kui see mootorilaadne toode käima lähebSmile
Ja nagu näha, siis vöin kohe minna pendli-feeliksi ametist vabastadaSmileSmileSmile
Austan sügavalt härra talupoega,kes viitsib selliste asjadega tegeleda, ja muidugi ka jossut, sest minukäes oleks praeguseks emexi poolt makstav raha ja autoküljes ripuks mingi toimiv lahendusSmile....
See krdi nutt ja masendus ilmselt hakkab lõppema, selgub õhtul.
Kompresioon sai ära mõõdetud, ühes 23bar, teised kolm 25-26bar, seega korras.
Pihustid käisid nüüd juba mul onu juures stendis, ennäe imet. Täiesti sitta täis, üks pihusti suutis ennast avada 285 atm juures, ettenähtud 135, erinevad olid kõikide surved. Stengijärgi sai timmitud kõik 135 peale. Ja siis aga, kripeldas see vana kes pumpa ja pihusteid tegi juba, raius ta mulle surmkindlalt, et kõik asjad pumbas olemas ja toimivad, eriti tagasivoolu klapp, mida ma vist tükki viis korda küsisin üle. Ja ennäe, võtan siis tagasivoolu klapi küljes ja kuuli njetu, eile tuttav diislikeskusest näitas ühte katkise võlliga samasugust pumpa, seal oli see kuul olemas, täna sean sammud sinna ja ehk õhtul teeb uuesti pauku.
Lisaks eile hilisõhtul sai üles leitud auto ülejäänd elekter, tuled ja viled,
Ühe tagatulega tuleb veidi jamada, miskit juhtmed seal tulesees pahupidi, suund ja gabariit vahetuses omavahel.
Kuna paaki ka ei leidnud kuskilt, siis sai ta kuidagi äralapitudsitutud, epokrunt paks kiht, kivikaitset paksult ja siis veel pintliga värv selga, eks näis kas jääb pidama, lahtipunnitavate valtsiservadega ei oska midagi peale hakata, suvepoole saan lasta teha roostevaba paagi tuttava vabrikus, aga rallile peab jõudma!
Eile sai auto omale naastrehvid alla.
Ikka tegi pumbamees nahkaSmile[/i]
(19-02-2013, 12:32 PM)hundu615 Kirjutas: [ -> ]Ikka tegi pumbamees nahkaSmile[/i]
Järsku oli see juhus.......
No kui kuulid seest puudu,ja pihusti surved ikka peetis siis seal pole erilist muud juhust kui sattus mitte pädev mees.
Võibolla olid torud seestpoolt sodi ja pläga täis. Torudesse sätivad ennast üürnikuks igasugused sitikad..... Aga tean külapeal ühte pihustistendi,mis ise praaki toodab....Big Grin sest käib rändamas ja iga õppinud lukksepp pääseb ligi....
[Pilt: 22024369c9627a_l.jpg]




Meie talveralli on siis siin, suured tänud Diisliabile, kes viimases hädas appi tuli ja pumba täiesti tuksi keeras, nüüd ei tee see elukas enam midagi.
Rallil näeme ikkagi, küll niisama liikuris jorisejana...!
Siirad kaastundesoovid varalahkunud kütusepumbale! Big Grin Ega sul muud üle ei jää kui hakata englismannide Ebayd jälgima ja töökorras pumpa omale sebima.

BTW : Talveralli start läks ka meil küttepumba nahka, küll aga elektrilise mis paagis sodi sisse vedas ja kinni jäi. Niiet pumbamuredega peaaegust viigis. Big Grin
kuidas peaaegu viigis tähedab seda, et sa olid peaaegu startid ja ma olin täiesti garaazis? Big Grin
Ei see lillaaivardiisliabist, ei suuda nüüd midagi teha sellega.
Kuna pump nagunii auto seisma pani siis sai kast alt vöetud, et ligipääseda vända otsa simmerile mis vägevalt õli leemetab. Sidurikorvini saime asja kätte, hooratast ise mitte, kuna pneumopüssi õhuliitesutsi suutsime katki teha ja muuga seda ma lahti ei saand, pole kuskilt kinni hakata lihtsalt. . Aru ma ei saa mismoodi see sidur ei libisend, ketas ise tilkus õlist...
(27-02-2013, 22:09 PM)Jossu Kirjutas: [ -> ]kuidas peaaegu viigis tähedab seda, et sa olid peaaegu startid ja ma olin täiesti garaazis? Big Grin
Ei see lillaaivardiisliabist, ei suuda nüüd midagi teha sellega.
Kuna pump nagunii auto seisma pani siis sai kast alt vöetud, et ligipääseda vända otsa simmerile mis vägevalt õli leemetab. Sidurikorvini saime asja kätte, hooratast ise mitte, kuna pneumopüssi õhuliitesutsi suutsime katki teha ja muuga seda ma lahti ei saand, pole kuskilt kinni hakata lihtsalt. . Aru ma ei saa mismoodi see sidur ei libisend, ketas ise tilkus õlist...

Sidur hakkab siis libisema kui selle pöördemomenti rakendada. No ja ega see keevitamise ajal ka tavaliselt ei libise.
Seltsimehed oskate ehk aidata kus kohast leida uut, väntvõlliotsa simmerit.
105x88mm, tartus Skf ja Baltflex sai üle küsitud, neil siukest mõõtu ei näita...
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8