automoto.ee foorumid

Täisversioon: Leyland Sherpa 250
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7
Tulevase Talveralli liikuri Sherpa leidsime foorumi kuulutuse kaudu ning Peipsi äärest ta Tartupoole meie kätte sai. Hinnapoolest midagi auto kohta nuriseda ei saa ja kõik on tehtav.
Kunagi ammu ammu on terve alumine ring väliseid plekke ära vahetatud, kuid üsna prostalt ja tuleb üle teha. Kaubaruumi põhi ning esiuste taga peituvad astmelauad samuti vaja suures osas üle käiia.
Mootoriks 1.6d, millepealt pärineb, ei tea. Kuna diislit ei tunne siis ei mõistnud ka midagi uurida, et kus mis ajahetkel peaks üldse toimima. Starterit andes ringi ta käib. Voolujuhtmeid on ratsitud ja osad minema jalutand ja praeguse seisuga armatuuri voolu ei paista jõudvat, skeemi ilmselgelt ei leia sellele, tulebki vaikselt ise pusima hakata.
Kuna esimeste astmelaudade tegemiseks oli ruumi vaja koopasse, sai eemaldatud esisild ja pilbasteks lammutatud. Probleeme paistis kahe piduripumbaga mis on öli labi lasknud, kuid imekombel kõik töötavad ja ei ole kinni jäänud.

Küsimus suurele ringile, kus Tartus tehakse lukujärgi vötmeid. Antud isendil oli onkel suutnud aastatega ära kaotada vötmeid ja nüüd es saagi uksi ja süütelukku liigutada, transporimiseks tuli süütelukk küljest vötta, et roolilukku maha saada. Jõhkralt vargakindel masin, süüteluku sai ilma vötmeta ja lukus rooliga mittemidagi lõhkumata lahti

Plaan on Sherpa selleaasta numbrisees valmis teha, kuu aega, kui midagi pakilist puru v puudu pole siis ei tohiks olla probleem...

Mõned pildid ka...
[Pilt: 2172173553a08a_l.jpg]

[Pilt: 21721733a646d5_l.jpg]

[Pilt: 21721739384b47_l.jpg]


Eitea kas ta ümbertehtud ise vasakpoolse rooliga massinaks. Teistpidi käivate kojamehe augud on alles ja kapott avaneb kõrvalistuja juurestBig Grin
[Pilt: 21721723a5611b_l.jpg]

[Pilt: 2172174377060c_l.jpg]
Kolekulgurite klubi kiidab heaks sportluksuskiirkaubiku
Ilmselgelt jagati inglismannidele tehases narkootikume, disainibüroos, halva kvaliteediga selliseid, need ei tapnud a panid inimesi tegema asju mida terve möistusega ei saanud teha....

Kojamehe augud on ntx ka minil olemas mölemad variandid, niiet see ei tähenda mittemidagi. Onklid olid lihtsalt valmis selleks et säherdune iludus vallutab köik kontinendid

Elektrisüsteemi leiad kindlasti netist, guugeldamiseks vajalik on töenäoliselt aru saada mis nime inglismaal seda enim müüdi, sealkandis oli kombeks üht asja paljude nimedega kutsuda

Ja, palju seal mootoriküljes seda särtsu üldse ongi, starter ja genekas ma pakun. Kone ise ilmselt pärineb perkinsi varasalvest, ja töenäoliselt evib neile tüüpiliselt omadusi mida keegi ei soovinud-väga koleda müra saatel tekitada umbes 0-hobujou kanti jöudu ja laguneda sellistest punktidest mis tavaliselt kunagi järgi ei anna....
Väga kole ehk siis juba ilus Smile

Kapoti avamine paremalt poolt levinud inglastel, ei viitsitud vist muu maailma jaoks ümber teha. Olen kunagi Freelanderil paaniliselt otsinud kuidas kapotti avada, nalja oli palju kui avastasin paremalt poolt selle hoova.
Jõudu!

Hoiatan ette,et ennem pole mõtet mootorit käima ajada,kui küttepump ja pihustid remondimehe juurest läbi käivad. Nagu mäletan,oli sellisel bussil CAV rootorpump peal. Kui see on aastaid seisnud,siis on oht,et jookseb kärinal kokku ja lööb ka pumba võlli pooleks. Endal on üks kogemus juba olemas. Nüüd ei julge muidu pumpa kasutada,kui lasen meistril üle vaadata ja läbi pesta. Oleks neid pumpi lademes nagu russi omi,võiks proovida aga........
See buss pole kole midagi,käib küll,sest on hullemaid....Big Grin
Perkinsit ei maksa kiruda..... müra on aga vastapidavuse poolest pole häda. Kui aega vee-ja õlitaset jälgida on ,ei juhtu midagi. Aga sellega peab siis arvestama,et starterist seda seisnud ronti ei maksa käima üritada pannagi. See buss tahab käima vedamist,sest sellise eelnimetatud küttepumba margi olemasolul ei saa muidu õhku välja küttesüsteemist. Häda korral kasutan ise sellist võtet,et lasen starterit ja samal ajal sisselaskekollektorisse pihustan käivitusgaasi ja lasen selle najal mootoril käia. Lõpuks võtab kütte ka järgi.... aga lihtsam ikka trossi otsas vedada käima.
Härrased! Teie olete varemaltki ära vahetanud kaks terminit, need on „koledus“ ja „ebamoodsus“!
Koledaks teeb sõiduki mõne detaili puudumine või tuuning, tehasekonditsioonis või maitsekate lisadega on iga seeriaviisil toodetud sõiduk ilus ja eriti ilusad on need, mille tootmisaasta langeb lapsepõlve…
Eks ta LUAZ-i sugulane vist on, Jossu ajab ikka oma rida! Toungue
Täna sai kedratud teda, ei jõudnud teie kommentaare ära oodata. Küte üleval kuid kõrgsurvepump ei löö, läbi sealt kütust ei tule ja pihustiteni ei jõua. Kolinat ka ei tee, loodame, et laiali ei lõhkund veel. Kuidas pumpa eemaldada? Eestpoolt või tagant, mootori otsakaane võtsin lahti, siis oli mõistus otsas. Kellele Tartukandis näidata sellist pumpa?

Keretöödega hakkasime täna rohkem pihta, lõika üks ära, vaatad, et läheb edasi ja lõpuks ongi terve astmelaud 90% vaja uus vaja teha, kuna plekk pleki peale tehud ja seda paska ma ei salli...

Kas keski miskit netipoodi või miskit peale iibäi ka teab, kust võimalik midagi saada antud mudelile,


hetk hiljem lisan pildid...
Küttepump tuleb ikka mootori küljest ära,ehk eeemale....Smile
Kinni on kolme mutriga. Alumist on raske kätte saada,võib vaja minna kõverat võtit...
Naiss, kolekaubikuid on koguaeg liiklusesse juurde vaja Smile
(25-11-2012, 21:32 PM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]Naiss, kolekaubikuid on koguaeg liiklusesse juurde vaja Smile

Ma pole ise ilusamat inglise bussi näinudki..... rool ka õigel pool ja puha. Ei ühtegi üleliigset pulka! Elementaarne.Cool
[Pilt: 21724573d48f6b_l.jpg]

[Pilt: 21724579c65f30_l.jpg]

[Pilt: 217245855ed9e7_l.jpg]

[Pilt: 21724589cf5170_l.jpg]

[Pilt: 21724591ef6de7_l.jpg]

[Pilt: 21724599f7466a_l.jpg]

[Pilt: 21724593abbdbb_l.jpg]

Keevituskvaliteet, neljakordne plekk tuli kohati välja ja seestpoolt muidugi täiesti katmata haljas plekk olnud ka viimasel korral...
[Pilt: 21724603f37411_l.jpg]
Küttepump tundub olema sarnane minu LT-28 Perkinsi omaga,kuid markeering pumbal teine.

http://static2.nagi.ee/i/p/868/99/21724873c537e6_l.jpg

http://static2.nagi.ee/i/p/868/99/21724869942833_l.jpg
Sherpa kloon on Freight Rover, kui abiks. Smile
Freight Roverit olen oma silmaga siinmailgi näinud, kahjuks mitmed aastad tagasi.

Kui hästi meenutada, siis ehk tuleb meelde ka, kus mõni selline veel võiks alles olla.
(25-11-2012, 11:50 AM)Jossu Kirjutas: [ -> ]Küsimus suurele ringile, kus Tartus tehakse lukujärgi vötmeid.

Mulle tegi kunagi ammu süüteluku järgi võtme Leo Suvi nimeline mees, oma väikse Suzuki bussiga seisis kohas kus praegu uus kaubamaja.
Tänu sellele, et rool lukus oli, on see kaubik alles. Juhtmed mootoriruumist aga metallikokkuostus.
Aga õnne, jõudu ja jaksu uuele omanikule!
Onkelit tean, turuväravas seisab nüüd oma hiigelsuure elamulaadse suzuki v krt teab mis asjaga. lähen käin omme temajuurest läbi, näis mis kostab...
Siin on innustuseks materjali, nii Soome lume kui lõunamaa elevandigaBig Grin
http://www.aronline.co.uk/blogs/commerci...ot-convoy/

Ja lisaks tasub meenutamist, et nimet Ilu-Instituudi-Kiirkaubik tegi surematu osatäitmise ka filmis "The Spy Who Loved Me".

Kui käepärast juhtub olema Inglise kuningriigis käibivaid tugrikuid, siis kõigest kuue-koma-kuue sellise tugriku eest on ka remonditööde paremad nipid saada otse siit http://www.ebay.co.uk/itm/BL-LEYLAND-SHE...2c6a0ee7ae

Jõudu, K
Onu leo kätte sai viidud päeval lukud, paar tundi hiljem helistas, et asjad valmis. Homme lähen järele. Pump sai lõpuks maha kistud ja samuti ome linnaringil läheb teadjamate meeste ülevaatamisele. Pihustid sai likku visatud, sealt peale sittumise küll poleks muud välja tulnud. Juhiastmelaud koos tugevdustega sai valmis...
Võtmed käes, lukud töötavad
Elektrik käis korra auto üle, paar põhijuhet vaid lõhutud, sinna särtsu andes võttis ka armatuur eluvaimu sisse.
Esiosa hakkab valmis saama, akualused uued keevitatud, astmelauad usteaugus täitsa uued tehtud, vanade peale es julgend asutagi
Kui juhipoole astmelauaga läks veidi aega, kuna esmakordne tegemine, siis teisepoolega läks tunde kiiremini, kuid sealt ka karistus, salongipõhja olematusele jõudsime jälile. Sealt hea oma ruutmeeter vaja välja vahetada.
Pump on onkeli käes, kes teda pidavat tundma, lammutas laiali ja õnneks mehhaaniline osa terve, kuid mõned liikuvad objektid sees, mis on mõeldud liikumiseks, ei liigu. Lubati teha asi liikuvaks ja uus tihendiring sisse. Pihustid sai liikuma sunnitud. Ilmselt situvad, kuid uute pihustiotsade eest küsitakse 37e tk ja 3nädalat tellimist, see oli see kõikse odavam variant Stikkest. Karla auto pakkus 57eur tk jms
Nüüd aga küss. Sai veepump maha võetud, tuleb tegelt kogu veesärk lahti vötta ja ära puhastada, kuna kahtlast sousti ja pudru täis. Pump ise tuli üsna valutult lahti, sees nagu väga prahti polnud, kuid see ollus, mis seal sees oli, meenutas rohkem käigukasti rohelist õli kui tosooli, samas oli täiesti segunend. Õli ja tosool ju täiesti seguneda es tohiks? Peaks jääma eristatavad.
Põhimure nüüd termostaadi korpusega, kus see põhi liga ja löga seest välja paistis. Tikkpoldid läbi korpuse, mutrid tulid lahti kuid ei leotamine, ei tagumine aita seda lahti saada. Tikkpoldid termostaadi korpuse sisse ära oksüdeerund, kuidas lahti saada?

Homme lisan ka mõned pildid asjade käigust, samuti sai esisild ära puhastatud ja uue värvialla. Süüdistuseks vaja fotokas homme garaazist ära tuua...
Lubatud pildid..

Juhipoolne astmelaud
[Pilt: 2175229783dc48_l.jpg]

Juhipoolne akualus tuli täielikult välja vahetada, oskab keegi öelda miks sellisele väiksele diislile vaja kahte akut?
[Pilt: 21752301a24d0a_l.jpg]

Teise poole astmelaud oli küll veidi paremas seisus aga uus tuli teha sellegi poolest
[Pilt: 2175230708bc50_l.jpg]

[Pilt: 217523539add2a_l.jpg]

Alguses mõtlesin, et põhjalappimisest tuleb rohkem tähele panu panna kuudi põhjale, kuid ei, salongist istmed ja matid välja ja kõrvalistuja juurest oma ruutmeeter vaja uut, plus muid pisemaid kohti...
[Pilt: 2175233709b8e6_l.jpg]

Eile sai seda veidi ka lapitud, täna ehk saab lõpuni teha
[Pilt: 21752349a30c7f_l.jpg]

Ja edasi tuleb minna rahulikult enamuse kaubaruumi kallale
Seal tuleb ka mõnda toetavat tala lappida. Kus tehtaks või kuidas saada seda lainetega põhjaplekki? ise nii pikki juppe päris põlveotsas ära es painuta.
[Pilt: 217523618ff6dc_l.jpg]

Kõige lahedam aps, minuarvates, on tehtud auto tühimassiga passis. Selleks on seal märgitud 950kg, neljakesi ilma esisillata esiotsa igaljuhul maast väga lahti ei liigutand, tagaosa küll.

Siin see murelaps, mis vaja küljest saada...

[Pilt: 21752335b31c39_l.jpg]
Kas oled proovinud tikkpolte liikuma saada, ntx kontramutriga loksutada?
Kuuma anda ka samalajal polti ümritsevale korpusele.
Aku poolest, ega vast polegi kahte vaja kui üks suur ja korralik ära mahuks, samas kongis ju ruumi jagub.

Keevitamist jagub nagu näha, vaata siis et isu enne löppu otsa ei saaksSmile
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7