automoto.ee foorumid

Täisversioon: Dnepr sidur
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Kuna suvel jäi asi poolikuks, otsustasin asja uuesti ette võtta.
Nimelt jäi asi selle taha toppama, et ei õnnestunud mitte mingise imega lahti saada siduri peal olevat plaati, mis on kruvidega kinni. Sai nii kuumutatud kui kolgitud, 3 kruvi vist sain kätte, kuid sama palju on veel neid sees ja välja kohe mitte kuidagi ei taha tulla.

Ehk oskab keegi välja tuua veel mõne nipi, kuidas vana saadanas lahti saada, või aitab vaid puurimine?
Samuti küsin, et mis on antud plaadi nimi, kui kunagi hiljem vaja uus soetada, kuna praegune on juba kolkimisest kohati väga kõveraks läinud.
Kirjelda palun kruvipäid ka.

Kes teab, üks on vastupäeva keermega teine õigetpäeva.

On olemas väikseid tööriistu millega saab keeramist taluva pea teha.

kui korpus on alumiinium siis tasuks asjaga õrnalt ringi käia, et keeret ära ei rikuks.

Aitab ka poldi enda külmutamine(tõmbab kokku) ja külmutusainena soovitaks kasutada ka vastavat sprayd, millel juba määrdus sees, tõmbab kokku, poeb vahele.

Külma kuuma reaktsiooni aga ei soovitaks kasutada,kui sul on väike gaasipits iseenesest tehtav

On olemas väljakeeramispulgad, kahjustatud keerme taastamine on kallim.

Kruvipea ära puurimine ja plaadi eemaldamine pinge alt vabastamine, 50:50 kuidas kontsud kätte saad.
Kui on haamriga pihta antud ja keere rikutud keeruline.
Kui ei, külma, uus pea, ava, väljakeeraja kui ei kannata keerata, põhja puurida ja põhi pingest vabastada kui aja jooksul keemiliselt kinni jäänud tahab meelitamist

Külma kasutan ma näiteks välimise laagrisaale kätte saamiseks, väikse sõrmeotsa suuruse relaka kettaga rist sisse meisli jaoks ja löön puruks hapra asja.
Külm aitab hästi poltide juures ka.
Jõuga ja vägisi keeratav asi läheb palavaks ja poob kinni pigem
(18-12-2012, 03:46 AM)Moto555 Kirjutas: [ -> ]Kirjelda palun kruvipäid ka.

Kes teab, üks on vastupäeva keermega teine õigetpäeva.

On olemas väikseid tööriistu millega saab keeramist taluva pea teha.

kui korpus on alumiinium siis tasuks asjaga õrnalt ringi käia, et keeret ära ei rikuks.

Aitab ka poldi enda külmutamine(tõmbab kokku) ja külmutusainena soovitaks kasutada ka vastavat sprayd, millel juba määrdus sees, tõmbab kokku, poeb vahele.

Külma kuuma reaktsiooni aga ei soovitaks kasutada,kui sul on väike gaasipits iseenesest tehtav

On olemas väljakeeramispulgad, kahjustatud keerme taastamine on kallim.

Kruvipea ära puurimine ja plaadi eemaldamine pinge alt vabastamine, 50:50 kuidas kontsud kätte saad.
Kui on haamriga pihta antud ja keere rikutud keeruline.
Kui ei, külma, uus pea, ava, väljakeeraja kui ei kannata keerata, põhja puurida ja põhi pingest vabastada kui aja jooksul keemiliselt kinni jäänud tahab meelitamist

Külma kasutan ma näiteks välimise laagrisaale kätte saamiseks, väikse sõrmeotsa suuruse relaka kettaga rist sisse meisli jaoks ja löön puruks hapra asja.
Külm aitab hästi poltide juures ka.
Jõuga ja vägisi keeratav asi läheb palavaks ja poob kinni pigem
Lahti tulevad nad ikka vastupäeva keerates.
Jõuga neid lahti igaljuhul ei saa, keerad lihtsalt üle ja rikud ühtlasi ka kruvipea ära.
Ilmselt tuleb soetada see külma sprey, kui ka sellest kasu pole antud juhul, kulub see kindlalt muude asjade puhul kunagi ära.

Pilt kah asjast, kui keegi ei saanud aru mida mõtlesin: http://cache.osta.ee/i/auctions/large/59...3b7f59.jpg

Kuid tänud igaljuhul põhjaliku vastuse eest.
Siduripoltide kinni ja lahti keeramiseks sobib kõige paremini löök-kruvikeeraja. näiteks selline nagu siin.
Olen neid sidureid lappinud oksendamiseni ning siiani pole ükski polt jäänud avamata. Mingit külmutamist-kuumutamist ei ole vajanud. Poldid kärnitakse alati kinni ja lahtivõtmisel on mõistlik need enne üle vaadata ja võimaluse piires eemaldada. Kokkupanekuks tasub hankida uued poldid, näiteks kloostrimetsa motopoest. See ei ole kallis ning järgmisel lahtivõtmisel hoiad aega kõvasti kokku.
Tere
Soovitan ka seda löökkruvikeerajat, see on siiani mul kõik vajalikud poldid lahti teinud.
Ühinen soovitusega kautada löök-kruvikeerajat - muu asjaga neid polte lahti (ega ka kinni korralikult) ei ole saanud. Kunagi sai ka kasutatud sise-kuuskante originaalpoltide asemel ja need loctitega fikseeritud, täitsa toimis ja lahti sai ilma tagumata.
Ega siis midagi, poodi kruvika järgi või ehk mõnel tuttaval olemas. Kruvidest puudust ei tohiks tulla, neid mul paras hulk, kui kellegil vaja, võin tasuta jagada, ei pea raha kulutama, intermoto lehel oli vist lausa 1€ tükk.
Väikse meisliga mis terav ei ole saab ka natuke utsitada ja kruvipea saab ka keeramiseks taastada.

Kui saad hangi parem väike ketas millega soon uus teha ja siis hea kruvikas mis oleks täpne.

Eks ta ei tohigi lahti tulla sealt kui tuleb on jama kui palju.

Kui hästi külm sinna vahele poeks on küsitav istub täpselt oma pesas ja pea all on ka kraadiga faas, pea kokku tõmamine ja natuke ka poldi osa külmutamine effekti v olla ei anna.

Proovida võid.

Pole ise külmaga jänni jäänud ja abi saanud.

Keeramiseks on vaja uus soon teha ja väljakeeramispulga sa keerad suuretöenäususega katki.
Omal tuli lahti ainult üks polt ning ülejäänud sain lahti nii.
Lõin torniga kruvi keskele kärni ja siis puurisin kuskil 2-3mm puuriga keskelt kruvil augu läbi, kuni lõpuni.Siis teravama meisliga lõin ääred lahti, ja maha ta hüppaski. Ülejäänud osa tuli juba lihtsamalt, peene kruvika lõin auku ja tuli keerates kergelt välja, kui auk on puuritud võib proovida ka keerata.
Nippe nõkse igasuguseid, peaasi, et keere terveks jääks ja uue poldi saaks panna samas mõõdus
Neid polte on saanud oma jagu kolgitud pealt, ega ei imesta kui keermed rikutud. Uus hooratas vist ka sinna 20-30€ kanti.
Vajalikud nipid nüüd teada, kuid kes ütleks mulle tolle pealmise plaadi nimetuse, et intermotost uus soetada.
üks väga hea leht kust juppide hindu võrrelda saab on www.easthighway.com
küll on soome keeles aga midagi keerulist pole.
Eks saab need keermed ka korda ja peaasi, et tasakaalus kah ja kinni
(18-12-2012, 21:52 PM)HrElmo Kirjutas: [ -> ]Neid polte on saanud oma jagu kolgitud pealt, ega ei imesta kui keermed rikutud. Uus hooratas vist ka sinna 20-30€ kanti.
Vajalikud nipid nüüd teada, kuid kes ütleks mulle tolle pealmise plaadi nimetuse, et intermotost uus soetada.

Siduriketas. Eks oskad isegi seletada, et kõige pealmine ketas....
link intermoto epoes olevale asjale
Sain lahti, läksin siiski puurimise teed. Nüüd järgmine takistus on hooratta lahti saamine. Aga eks ma lähen pusin sellega edasi.
(20-12-2012, 01:29 AM)HrElmo Kirjutas: [ -> ]Sain lahti, läksin siiski puurimise teed. Nüüd järgmine takistus on hooratta lahti saamine. Aga eks ma lähen pusin sellega edasi.

Hoorattal peaks olema 2 peenkeermega 10mm poldiauku. Keerad sinna sobivad poldid sisse, kuni need lähevad vastu hooratta taga olevat seina. Poldid natuke pingesse, tundega üks haamrilöök vastu hooratast ja ongi lahti.
Suuremat muret valmistab praegu selle suure poldi lahti saamine. Pidavat olema õigetpidi keermega, aga kuidagi ei taha lahti tulla.

___

Sellega pole enam muret, sain lahti. Aga eks ma võtan siis isandpaugu nõuandeid kuulda ja proovin nüüd hooratta ka kätte saada.
Tõenäoliselt aitaks samuti löök-"kruvikeeraja" - enamusele saab ka 1/2 padruneid otsa toppida. Suurele poldile peaks istuma 32 võti, kui ma ei eksi. Mina võtsin sobivas mõõdus vene padruni ja lihvisin padruni serva sirgeks, et see maksimaalselt hästi selle õhukese poldi otsa istuks. Tavaliselt padrunitel ~3mm faas sees lihtsustamaks otsaminekut, kuid sellel õhukesel poldipeal nii suure faasiga padrun ei püsi.
36 läks poldi otsa, aga vene padruniga oli jah see jama, et väga hästi ta otsas ei püsinud.
Nüüdseks väntvõll käes, hooratta sain kah sinu nipiga väga lihtsalt kätte.

Aga on siduri kokkupanekuga kah mingeid nippe, kuidas asja lihtsustada?
(20-12-2012, 20:33 PM)HrElmo Kirjutas: [ -> ]36 läks poldi otsa, aga vene padruniga oli jah see jama, et väga hästi ta otsas ei püsinud.
Nüüdseks väntvõll käes, hooratta sain kah sinu nipiga väga lihtsalt kätte.

Aga on siduri kokkupanekuga kah mingeid nippe, kuidas asja lihtsustada?

juutuub õppematerjali täis - otsi, seal head materjali kuhjaga.
Lehti: 1 2