automoto.ee foorumid

Täisversioon: tosooli vahetamine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!Hetkel õues käsil Nival tosooli vahetus. Lasin vana vedelikuga mootori soojaks ja tegin augud lahti. Vana väljas. Aga nüüd kus termostaatklapp ju suletud, uus tosool sisse ei lähe. Mingi liiter radikasse ja edasi on tarkus otsas! Mida siis nüüd teha? Kerge paanika, sõbrad.
Kuna soojenduse raadikas asub kõige kõrgemal ja on ühendatud väikese ringiga koguaeg (kraan lahti) siis lase üks vooliku ots lahti ja kui puhast tosooli tulema hakkab, ongi süsteem täidetud. Parimat Margus
Kui ülemine lõdvik on radika punni servast kõrgemal keskelt siis ei õnnestu jah valada sinna midagi.Muidu läheb ilusti sisse.
Sul oli õigus, Margus, tänud! Sa vaata vaid, millele lihtsale võib vahest komistada Smile
Aastaid oli "Niva" tööautoks ja kordagi ei viitsinud ma jahutusvedeliku sissevalamisel lõdvikuid lahti ühendada. Tõenäoliselt selle pärast, et nõukogude originaal lõdvikuklambrid olid splint - plekiriba süsteemiga ja täiesti väärakad. Nende pidamasaamine oli küsitav ja nendega opereerimine tüsilik. Aga alati piisas sellest, kui jämedaid lõdvikuid pigistada- paenutada. Milline liigutus kõige effektiivsem on, saab kõrva järgi hinnata - solin ja mulksumise on kuulda. Mida kõvemini- seda õigem koht. Minu mälestuste järgi oli selleks kõige ülemine lõdvik - plokist radiaatrisse. See tuleb radika ülemisest paagist kunslikult allapoole viia, ehk paenutada.