automoto.ee foorumid

Täisversioon: T40 ei liigu tühikäigul, starteri ja akude sobivus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Nimelt tagumised rattad blokeeritud. Maha sai käigukang võetud, selle pildi järgi kaks parempoolset võlli ei liigu.

http://www.upload.ee/image/2237517/pildid_038.JPG

Vabandust laenatud pildi pärast, vast omanik ei pahanda.

Milliseid nippe kasutades oleks võimalik asi liikuma saada. Praegu sai proovitud kangiga neid paika ajada ja samal ajal traktorit edasi tagasi liigutades(lõtkude jagu siis).
Lisaks veel, et eest "käbist" saab mootorit ringi ajada. Käiguvalitsad on nii ühtlaset neutraali lähedal, et kui käigukang on peal, liigub kang terve neutraali ulatuses.
Misasjad ei liigu? Kahvlid? Või hammasratasplokid?

Kastikaas on maas - sealt peaks ju näha olema, milline käik sees on. Kui kast on korras (hammasrattad terved, võllid-laagrid OK), otsi viga peaülekandest.
Kaks parempoolset käiguvalitsat ei liigu (võllid kuhu kinnituvad kahvlid)
Tere.

Meil on sel talvel mitu probleemi olnud põhjustatud niiskusest: piisavas koguses tahket vett paneb seisma suured masinad.
Ehk kas käigukasti põhja ei ole vett ära külmunud? St. töö ajal sulanud lumi voolab/imbub sinna kuhu vaja ei ole, ja jäätub hommikuks...
Traktor on + kraadidega garaazis ja see talv tööd teinud ei ole.
2 käiku korraga sees nähtus v olla, kang ei lülita täpselt, kulunud

Sidur muidu töötab?
Sidur töötab, aga ega sellest traktor liikuma ei hakka blokeeritud on käigukastist.
(30-12-2012, 20:31 PM)asixmer Kirjutas: [ -> ]Kaks parempoolset käiguvalitsat ei liigu (võllid kuhu kinnituvad kahvlid)

See ei selgita, miks kast kinni on - kahvlivõllid on pildil neutraalasendis. Kui kahvlid on võllil õiges kohas ja hammasratasplokid kenasti kahvlite küljes, siis peaks käigukast vabal olema.

Mis seisus on nende kahvlite lülitatavad hammasratasplokid? On neutraalis, liiguvad võllil vabalt, võõrkegi hambavahes ei ole?
Mis enne kaane avamist on toimunud? Tekkis viga järsku? On mingi varasema probleemi eskaleerumise tulemus?

Üldiselt neti teel seda ei remondi - tuleb koha peal vaadata, mis seal seekord katki on.
Kui ennem riket töötas ja seismise ajal keegi käike niisama lülitas on 2 käiku sees suure tõenäosusega ja kast ongi blokeeritud, ei edasi ei tagasi
(31-12-2012, 16:51 PM)Moto555 Kirjutas: [ -> ]Kui ennem riket töötas ja seismise ajal keegi käike niisama lülitas on 2 käiku sees suure tõenäosusega ja kast ongi blokeeritud, ei edasi ei tagasi

Nu, enamasti jääb käik sisse ikka seepärast, et kannatamatu juht tõmbab kangiotsa kahvli soonest välja. Siin näikse kahvlite sooned aga enam-vähem kohakuti olema...
(31-12-2012, 18:43 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(31-12-2012, 16:51 PM)Moto555 Kirjutas: [ -> ]Kui ennem riket töötas ja seismise ajal keegi käike niisama lülitas on 2 käiku sees suure tõenäosusega ja kast ongi blokeeritud, ei edasi ei tagasi

Nu, enamasti jääb käik sisse ikka seepärast, et kannatamatu juht tõmbab kangiotsa kahvli soonest välja. Siin näikse kahvlite sooned aga enam-vähem kohakuti olema...
Esimeses postis kirjas, et laenatud pilt.
(31-12-2012, 19:10 PM)tiit Kirjutas: [ -> ]
(31-12-2012, 18:43 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(31-12-2012, 16:51 PM)Moto555 Kirjutas: [ -> ]Kui ennem riket töötas ja seismise ajal keegi käike niisama lülitas on 2 käiku sees suure tõenäosusega ja kast ongi blokeeritud, ei edasi ei tagasi

Nu, enamasti jääb käik sisse ikka seepärast, et kannatamatu juht tõmbab kangiotsa kahvli soonest välja. Siin näikse kahvlite sooned aga enam-vähem kohakuti olema...
Esimeses postis kirjas, et laenatud pilt.

Õige, minu paha.Sad

Kuidas teemaalgatajal kahvlid on?
Mina hakkaks asja loogika alusel harutama.Hammasrattad võllidel kerge loksuga,kruvikas või heebel kätte ja hakata ükshaaval kolistama,lahtised-liikuvad ju loksuvad kergelt järelikult korras,kus kinni seal ei liigu miskit ja põhjus kindlaks teha miks ei liigu.Kahvlid samuti ju hammakate küljes loksuga,kui vaja siis ka kahvel varraste pealt lahti lasta,et näha mis täpselt ei liigu.Enne muidugi laseks mahlad välja.
Kunagi oli treipingiga sama kamm,käigukast kinni ja aamen,samamoodi mahlad välja,kaas maha ja luureretkele üsna ruttu oli viga käes.Mis viga oli ei mäleta enam ja midagi puru ka polnud ja korda sain.
Viga leitud, nimelt oli osa käigukastist siiski kinni külmunud. Peal oli õli , all külmunud vesi. Ise poleks seda kahtlustada osanudki kuna seisab garaazis kus üsna tihti köetakse ja reeglina ikka + kraadid sees. Plastik pudelis vesi jäässe pole läinud, aga traktori käigukast suutis metalli sees minna.

Kuidas kindlaks teha, et minu traktori peale saab paigaldada elektristarterit, käivitusmootori asemele. Hooratta hammasvööd mõõtes, starteri august mõõtes, sain tulemuseks et hammasvöö laius on 20mm ja hammasvöö kõrgus 19mm. Milliseid parameetreid peaksin veel jälgima? Olen kuulnud, et T40-el on kaks erinevate mõõtudega (hammaste arvuga) hammasvööd.
Poe kataloog näitas kahte erinevat hammasvööd. Starteritest tean, et toodetakse Hiina (odavam) ja Tsehhi (kallim ja vastupidavamat) varianti. Kas ja milliseid võimsuse/ülekande erinevusi ka pakutakse ei tea, valgustad? Millise käivitusvoolu ja mahutavusega akut, T40 antud starteritega vajab?
(01-01-2013, 12:59 PM)asixmer Kirjutas: [ -> ]...
Millise käivitusvoolu ja mahutavusega akut, T40 antud starteritega vajab?

Mida suurem, seda uhkem (muretum). Täpselt poole väiksema motoori saska peal paneb suvaline autoaku käima. Keegi nagu mainis, et 75 Ah ja nii 800A on täiesti piisav neljakümne tarvis. Täitsa usun - sellel saab kompressiooni maha lasta ja kord pöörlema joostud mootor peaks küll käivituda oskama.

Hiina starterite praagiprotsent on kõrgem ja need ei kannatavat ülekoormamist. Tsehhid pidavat vähe paremini hoolimatut kasutajat taluma.
(01-01-2013, 12:59 PM)asixmer Kirjutas: [ -> ]Poe kataloog näitas kahte erinevat hammasvööd. Starteritest tean, et toodetakse Hiina (odavam) ja Tsehhi (kallim ja vastupidavamat) varianti. Kas ja milliseid võimsuse/ülekande erinevusi ka pakutakse ei tea, valgustad? Millise käivitusvoolu ja mahutavusega akut, T40 antud starteritega vajab?

Kaks sellist peale ja võib kompressiooni unustada.
http://www.autostuudio.ee/tooted/detail/...l?sef=hcfp
Mul Belarusi peal 2 tk ja mats on ikka julm.
-25c ajab tahhoka järgi 400 p/min ja võimatu et ei käivitu.
Kaks sellist akut on üsna karm osta trakrtorile, rahaliselt ma mõtlen. Kõik oleneb muidugi, kui tihti masinat kasutatakse, aga enamik ei raatsi ilmselt sellist väljaminekut teha.
Endal Belarussi peal üks vähe suurem diisliaku ja toimetab kenasti, tõsi äärmiselt külmaga ei taha hästi käivituda, aga ise ei ole hakanud mega külmaga masinat käivitama ka eriti, külmadeks ilmadeks leian muid tegevusi.
(02-01-2013, 21:28 PM)saarrand Kirjutas: [ -> ]Kaks sellist akut on üsna karm osta trakrtorile, rahaliselt ma mõtlen. Kõik oleneb muidugi, kui tihti masinat kasutatakse, aga enamik ei raatsi ilmselt sellist väljaminekut teha.
Endal Belarussi peal üks vähe suurem diisliaku ja toimetab kenasti, tõsi äärmiselt külmaga ei taha hästi käivituda, aga ise ei ole hakanud mega külmaga masinat käivitama ka eriti, külmadeks ilmadeks leian muid tegevusi.

"Russimeestel" soovitaks sisselaske kollektoris oleva õhuklapi korda teha, aitab külmaga palju kaasa.


T 40-el on mul tsehhi reduktor starter ja 105Ah aku, see talv pole käivitusprobleeme olnud. Sellist akut jõuab ka edukalt täis laadida.
Lehti: 1 2