automoto.ee foorumid

Täisversioon: IZ tuuning
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tsikkel(url)

[Pilt: tagant_v.jpg]
Vaja mootor välja vahetada. Mõtlesin panna Jupiter5 mootori. Samas toodetakse IZ tehases vesijahutusega mootoreid. Kas nende kinnitused erinevad oluliselt? Palju mootor maksma läheks? Vesiajhutust ise teha pole mõtet?

Kui panna Jupiteri mootor, siis kuidas seda 12V ümber teha?

Kas jupiteri mootorit tuunida on mõtet? Näiteks sisselaske-kollektorit poleerida, mis karbuss oleks kõige etem, forsseerida? Õhupuhasti kuivelemendiga?

Tahaks teha hea minekuga masina (mis võtaks vähe kütust).

Üks mootori variant on invaliidi-sapaka startermootor. Mida sellest arvata?

Mida võiks veel Tsikli juures ümber teha ja kuidas?
Ilus ratas!
Kahetaktimootorit aitab vist köige enam vöimalikult parem syyde. Öhupuhasti jah sihuke \"vabalthingav\" vöi kuda seda nimetatakse, too seene vöi vihmavarju moodi junn, aga kollektorit ei maksaks vist poleerida, nood karedad seinad tekitavad seal eelduste kohaselt toredaid keeriseid. Selline aurupilv peaks yhtlasemalt pölema. Ja sumbuti saab tyhjaks kraapida, ei tohi aga unustada sinna sisse tegemata vastusurvet tekitavat koonust, muidu oled pöördemomendist ilma.
Toda sumbutiasja nigu kyll muudki vöiks aga keegi vanem tsiglionu kommenteeridaSmile
Tervisid ja jöudu!
eee iz jup5 ongi 12v minu arust poleeritakse ikkagi sisselaske kollektorit
mina paneks kindlasti jupiteri või siis plan3 motoori sest mulle isiklikult meeldib 2 sumpat rohkem muudab välimuse kobedamaks Smile
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Raigo
eee iz jup5 ongi 12v minu arust poleeritakse ikkagi sisselaske kollektorit
Palju kollektori (sisselaske Smile) poleerimine juurde annks? Küttekulu? Mingi aeg müüsin maha Jupiter5 tutika mootri, too oli küll 6V.

2 Planeta5 sumpat oleks päris hea, siis vaja uued leegikad teha Sad Jupiteri sumpad tulevad vist.

Muidu kuidas Jupiteri 6V 12 ümber teha?
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Drain
Muidu kuidas Jupiteri 6V 12 ümber teha?

Paigalda Jup5 genekas kogu mõlluga, süütepoolid ja relee. Ise panin lõpuks GAZ 53 relee, kuna vana (orig). hakkas jamama.
alates jup4-st on nad 12v aga nagu klaabu siin ennisti mainis et venelane pani igast asju peale kas 6v on peale susitud.Poleerimine tagab ju kütuse kiirema ja kergema jõudmise mootorisse kütuse kulu kohta ei oska öelda ei tohiks nagu midagi muutuda Smile aga nagu vana tõde ega see forssimine midagi head endaga kaasa too,just vastupidavuse suhtes
6V Jup5 on täiesti reaalselt olemas, kui ise ratta otsin (12V), siis sai palju uuritud Jawa 638 ja Jup5 mudeleid ja modifikatsioone, andmeid.
izhidel on 6v asemele 12v panemine raske, sest geneka kinnitus ei istu. lihtsam on uus karter otsida.
lugesin kunagi venelaste izhilehelt (www.motoizh.ru), et selle vesijahutusega pidi mingi jama olema. täpselt enam ei mäleta, aga otsi sealt üles.
ära sa võõraste summidega hakka küll jamama. tee ise või kasuta originaale. jooniseid liigub. planeta5 summutid küll head ei tee.
On ju tehasest tulnud üksikuid Jup4 12V ja Jup5 6V? Kahjuks pole Jup4 ja 5 kartereid võrrelnud.
jup4 oli juba 12V. tervenisti, kui need mõned varuosamutandid välja arvata. aga 4 ja 5 karterid ei ole vahetatavad, sest silindri ülevooluavad on erinevad.
Kui alternatiividest rääkida, siis tean ühte mootorit, mis oli Jawale paigaldatud ja teatud ümbertegemise järel ka 638 12V generaatr peale pandud.

matix

kas võib natuke komenteerida: muidu on tsikkel ylilahe aga see esiporilaud minu arust sinna ei sobi, võiks midagi massiivsemat olla, mis sobiks kokku taga porilauaga, natuke paksem võiks olla vms, muidu laheSmile

alkazar

vääga ilus motikas!On tore näha et venemootorrattas saab kah selliseid pille aretada..:bounce
räägi mis eesmärgil tuunid sest ega tegelt ju vene rattaga sa ju ikkagi märkimisväärseid tulemusi ei saavuta.
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Raigo
räägi mis eesmärgil tuunid sest ega tegelt ju vene rattaga sa ju ikkagi märkimisväärseid tulemusi ei saavuta.
Jääb naisele sõitmiseks. 16aastaselt tegin nii valmis nagu on, seniaajani ainult sõidetud. Müüa pole mõtet. Saan Jupiter5 mootori 12V koos sumbutitega 400.- eest. Ette aretaks tuuleklaasi (pleksist võibolla)+veel väikese gondli. Viimane tuleb ise vahtplastist välja lõigata. Siis saab see juhtmemöll ka varjatud.

Selline küss ka, et ku panna invaliidi-sapika iz mootor (starteriga), siis kui võimas aku vaja panna? Ah,A??? Vist standard akukasti ära ei mahu.

Taha tuleb baigikumm, seljatugi, iste nahaga, kohvriraamid.

Äkki on kellegil invaliidisapika mootorit pakkuda??
ma usun jah et tavaline 6ah jääb väheks
A) invaliidisapikas ja izi mootoriga invakäru on 2 täiesti erinevat asja.

B) invakäru mootoreid tehti nii 12 kui ka 6 voldisena. Vajab enamvähem autoakut.

C) aga seda mootorit mootorrattale ei kõlba küll panna (kuigi olen ühte selilist tõeliselt koledat näinud) - sellel mootoril on suur väline generaator, suur väline starter ja \"hammasvöö\" ja sundjahutus
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: oldmoped
C) aga seda mootorit mootorrattale ei kõlba küll panna (kuigi olen ühte selilist tõeliselt koledat näinud) - sellel mootoril on suur väline generaator, suur väline starter ja \"hammasvöö\" ja sundjahutus
Olen ka sellist masinat näinud, kui pildi üles leian, skännin sisse.
Ahhoi!
Kui gondlit plaanid teha, (mis minu arust kyll nii ilusale rattale ei sobiSmile vala see klaasplastist. Mudeli saab hölpsasti vahtplastist löigata,lisaviimistluseks vöid lasta \"Makrofleksi\" staili vahtu, ku see kuivand saab vähemaks voolida ja alati natsa juurde lasta kui vaja. Tolle mudeli pääle teed klaasplastist vormi, see tuleb pahteldada/lihvida ja sinna sisse siis selle öige asja. Saad teha täpselt sihukse kui tahad, ega maksa yle möistuseSmile

Jöudu tööle!
Lehti: 1 2