automoto.ee foorumid

Täisversioon: Millega tegu?? Abi renoveerimisel!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist, sain vanaisalt sellise velo, olen veidi taastanud, uued värvid peale pannud (mitte enam originaal), ning roostet eemaldanud. Kuid siiski kripeldab see, mis mudeliga tegu olla võib? (ka oli raamikott sadula all, pruun ja nahast, ei tea kas originaal või mitte?)

HD pildid: http://fotoalbum.ee/photos/xtkarl/sets/1344257

Renoveerimisel küsiks, et sellele vist euroopa keskjooksud väga ei sobi sinna keermesse? Kus ja kes tallinnas üle keermestab neid, et panna mõni uuem keskjooks?
Mis mõõdus velgi peaks vaatama, kui rehvid on 622x32 või 622x38 mõõtu? Veljel endal mõõte pole, ja pole veel jõudnud neid ise üle mõõta.
Kas sellele sobiksid start shosse jupid? (nt. kahvel)

suured tänud abi eest!
Pildid on küll väga üldvaatelised udukogud, aga võib arvata, et kui keskjooksu kuulikausid käivad raami külge keermega, siis on tegu Harkovi tehase toodanguga, nn tavalise "meestekaga". Raaminr kombinatsioonis võib olla isegi väljalaske aastaarv. Mina neid mudeleid ei tea, mingi V xxx ta võiks olla. Keermeid keegi üle ei keermesta, küll on sinna aga saada ka ilmselt otse sobivaid kausse ja võlle kui ka mingeid muid lahendusi (kassette) ilmselt, ju jalgrattapoodides osatakse öelda, ka on meie ksf! Oldmoped selle ala mees, kes peab väikest jalgratta värkstuba Haapsalus, ka koduleht olemas koos kaubavalikuga.
Kummid käisid algselt 622 x 40, turisti hark peaks külge sobima või vähemalt saaks sobitada, üks harkovi toodang (kui on?) kõik.
Tänud vastuse eest, sai väheke selgust.
saatsin eile värkstuppa kirja ka, pole veel vastust saanud kuid loodan,et saan uued jupid sealt Smile keskjooks on jah keermega, raami nr pole leidnud, kus see tal olla võiks? võis ka värviall kadunuks jääda...
Kui kiri kohale jõudis, siis küllap saad vastuse ka.
Raaminumber oli vanasti ikka sadulamuhvi küljel, harkovi sport/turist-ratastel küll ka tagumise ratta kinnitus"konksul", vist paremal pool? Olles ise (nagu enamus andekaid inimesi) vasakukäeline, siis on mul selles paremakäeliste maailmas pidevalt pooled sassis.
Kiri jõudis kohale aga vastanud pole veel, kuna momendil töökojas külmapühad ja peast soovitavate asjade laoseisu lihtsalt ei mäleta.

P.S. M35x1 R/L ülekeermestamine 1,37"x24tpi R/L on täiesti teostatav ja palju kasutatav hädaabilahendus, kui idabloki päritolu raamidele on soove keskjooksupadruneid paigaldada olnud.
Päris aitähhi eest seda keegi just ei tee, kuna selle lõikuripaari hind on sõltuvalt tootjast 180-500€ hinnaklassis, aga neid siin eestimaa peal ikka on päris mitmetes töökodades.
Eks see ülekeerajate leidmine ole ja paras peavalu. Kuid kui leiab ka uue samasuguse keskjooksu, nagu all oli, siis pole vahet, las ta olla see sama.
Kuid ma siin paarpäeva olen pusinud kuid pole lahti saanud paremalt poolt keskjooksu niiöelda luuki või mis iganes seib seal keermetes on, vasakult poolt tuli ilusti ära, kuid paremalt poolt nagu oleks kruviga kinni. Kasutanud olen igasuguste vene masinate võtmeid, kõik olen jõuga pmst katki teinud, siit ka küsimus, millist abinõud/tööriista võiks proovida? Pole veel roostesurma saanud kuskilt, sellega pole proovinud, kuigi ma usun, et sellest pole väga abi ka...

PAREMAD HD PILDID SIIN ALBUMIS:
http://fotoalbum.ee/photos/xtkarl/sets/1344257
(18-01-2013, 16:26 PM)karlm. Kirjutas: [ -> ]paremalt poolt nagu oleks kruviga kinni. Kasutanud olen igasuguste vene masinate võtmeid, kõik olen jõuga pmst katki teinud, siit ka küsimus, millist abinõud/tööriista võiks proovida?

Õiges suunas keeramist...
Kas see "mis iganes seib" võiks olla parempoolne laagrikauss või on sel kausil kontramutter peal (no ei mäleta, kuidas see keskjooks täpselt välja näeb, täna vahepeal läks oma nimigi juba meelest) või miski kolmas asi?
Iseenesest õiget pidi keeramisest võib vahel tõesti abi olla, kuigi (pole jällegi enam kindel) vasakul pool vist peaks vasakkeere olema ja paremal parem? Igatahes palju ma ei saa siin eksida...
Kui sellest "mis iganes asjast" kahju ei ole, siis võiks sinna külge mingi teise "mis iganes asja" keevitada, näituseks mõne suure mutri, millest hea korraliku võtmega keerata, keevitamise kuumaandmine juba ise võtab sellise keermeühenduse lõdvemale. Aga kui see ,mis iganes...peab veel käiku minema ja keevitamise võimalust ei ole, siis ilmselt ikkagi mingit keemiat vahele ja õidele poole keerata või siis viimases häbas taipamatutele puust ette teha, mis asi see mis iganes asi iseeneses võiks olla.
No pildid juba ilusad selged, raaminr ka üles leitud, kas on 1989 aasta masin? Sildiauke ka ees ei ole justkui, minski tehas tootis siis veel alumiiniumsildiga rattaid, laagrikausid olid keermeta ja selliseid sadulaid vb? ka ei kasutanud. Harkovi ratastel olid küll mingil hetkel juba kleepsumaterjalist sildid ees.
(18-01-2013, 17:39 PM)kass Kirjutas: [ -> ]Igatahes palju ma ei saa siin eksida...

Shveitsi standardi keskjooksu (mida veneased ka kasutasid) parempoolne keskjooksukauss on vasakkeermega ja lõpuni kaelarandini sisse keeratud.
Vasakpoolne kauss on tavalise paremkeermega ja kuna sellest keskjooksu ka reguleeritakse, siis paigalpüsimiseks kontramutriga varustatud.
Põhimõtteliselt analoogne BSA standardiga, ainult et millimeetermõõdus.
(18-01-2013, 17:55 PM)oldmoped Kirjutas: [ -> ]
(18-01-2013, 17:39 PM)kass Kirjutas: [ -> ]Igatahes palju ma ei saa siin eksida...

Shveitsi standardi keskjooksu (mida veneased ka kasutasid) parempoolne keskjooksukauss on vasakkeermega ja lõpuni kaelarandini sisse keeratud.
Vasakpoolne kauss on tavalise paremkeermega ja kuna sellest keskjooksu ka reguleeritakse, siis paigalpüsimiseks kontramutriga varustatud.
Põhimõtteliselt analoogne BSA standardiga, ainult et millimeetermõõdus.

Noh, mis ma ütlesin! Väga palju mööda ei läinudki, ainult nii 50 - 100%! Cool
keerasin nii paremale kui vasakule, üles alla Big Grin
Eks jah, peab mõtlema midagi, 89 ja 1435 on nr raamil.