automoto.ee foorumid

Täisversioon: Rover 820
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Teab keegi rääkida selle auto tüüpvigadest, mis firma mootoriga selline isend on? Roveri mootor? Kuidas on varuosade kättesaadavusega? Aastaks muidu 1989.
no kas siis kellelgi pole sellist autot olnud?
Peaks olema Accordi põhja peale ehitatud,
sh. käiguosa ja mootor. Selle järglane on 600, sellel lisaks käiguosale ka osad klaasid ja sisu Accordiga sama.
A kui tahad täpsemat infi, külasta rästa tänava kummivahetust, seal töötavad tõsised Roverifanatid.

6

Accordiga pole tal suurt midagi ühist, Legendi põhjal on ta hoopis tehtud. Roostetab hirmus hästi(ukse alaservad, rattakoopad,küljekarbid jne.), sellepärast pole korralikke isendeid eriti saadaval. 2,0 mootor on Roveri enda tehtud, 2,5 ja 2,7 aga Honda mootorid. Viimased on hea minekuga ja suht ökonoomsed. Elektroonika on kehvapoolne ja aut. kastid ei pea vastu. Juppide hinnad veidi üle keskmise(kõike niikuinii saadaval ei ole) aga romulates on neid küllaga(huvitav miks? mitte ükski pole avariiline:keersilm)aga mulle meeldibToungue
Vabandan, ajasin uuema 820nega segamini, vana tõesti Legendi põhjal.
Olen sellist omanud, 87a. 98Kw. Mootori jupid (rihmad/rullikud kompl.~2k) kallid, muidu talutavad. Elektroonika inglaste enda oma (Lucas, öeldakse kui Lucas tuli siis valgus kustus), kehvapoolne kiirendus, kehv roostekindlus. Alates 91 tuli tzink kere. Juppe on samuti saada, peaks isegi üks kontakt veel järgi olema, juhuks kui huvitab. Muidu mugav ja vaikne sõita. Kui pidevalt hooldatud pole vast midagi hullu, iseasi kas eestis mõni selline on.
Jah korralikku tõesti raske leida, sellepärast sai see mõte ka nüüd maha maetud, kui kellelgi huvi siis tean kus üks 89a oma 8k müügis on-sellel orig värv jne aga roostet ka ikka on veits.