automoto.ee foorumid

Täisversioon: kuda ja millest mosule puur?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

ylo007

selline probleem mõtlesime yhe tyybiga pool pääva kust ja kuhu torusid keevitada mosule sisse kere jäikuse huvides alates strutbarist (kuigi mosudel pole ju mcperson tyypi vedrustust) lõet kogu puurist tema tahax sellist varjatud puuri ideid mina aga sellist toredat asja ei varjax aga meil on muidugi omad mõtted autodega tema iga päävaseks kulgemisex ma sellseks sportlikumax mootorit on kah plaanis elektron syyte ja uue nukvõlliga varustada aga järsku keegi oskab pilte juhatada millelt ideid ammutada ette tänades :eureka
Mida selle mossega siis tehakse? Mosseliiga? Eks enne pead konsulteerima meestega, kes tehnilist kontrolli teevad. Eks see puuri tegemine oleneb ka ju mossest. Aga eks puuritegijad peavad lihtsalt palju vaeva nägrma ja selle sinna sisse panema. Pead lihtsalt ütlma, millist puuri tahad.

ylo007

aga kust leida mehi kes teevad neid puure seal kus jõgevamaalt pole ma neid leidnud yks mosu läheb tänava sõidux aga et kere jäigem oleks tahetaxe nii nimetatud peidetud puuri liigat vaevalt viitsix raatsix sellise vaeva juures mis sinna autosse pandud on
Üsna segane lugu juu!

Darkstalker

Kui te sellest just mitmesaja hj masinat teha ei kavatse siis soovitaks ise keevitada see puur (või lasta teha suvalisel keevitajal, kui ei saa ise keevitada). Vaata/otsi netist pilte, kus puur näha:eureka Tänavasõidus ju puurile mingeid tehnilisi nõudeid ei ole ning kui vähegi on mõistust, saab asja tehtud küll - välimus sõltub juba keevitusoskustest.
Kui tahtmine lihtsalt kere jäigemaks saada, ei ole mingeid väga erilisi arvutusi vaja selle tegemiseks.

Link, kus on väga põhjalikult seletatud lahti puuri ehitamine - alates kavandamisest kuni paigaldamiseni (Inglise keeles ja paljude piltidega) Tegemist küll -33 Ford Rodiga, kuid põhimõte ju sama: http://www.project33.com/Categoryarticle...ry=Chassis