automoto.ee foorumid

Täisversioon: T 16M (vana lauda traktori teine elu)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
(23-04-2015, 13:24 PM)JaakH Kirjutas: [ -> ]...
Siia teemasse veel üks asi ega kellegil ei vedele iseehitatud käruraami?
...

Kui silmad lahti hoida, siis paarisajaga ikka liigub toorikuid. Kõige parema saab ikka ise ehitadesWink Mida kaugemal lõunas soovija elab, seda soodsamalt saab ja suurem on valik.

Saska esirehviga on see hea,et maasturi all maanteekõlbmatuks kulunud rehv veereb ees veel kaua-kauaWink Või täpsemalt, esimese torkeni.
T16 pumpa ostes ise valiksin ridapumba, pöörispeaga pumbad on 200€ ümber, ridapumbad ca poole kallimad kuid on ka seda väärt. Masinad on hääles nagu stradivaaariuse viiulid, jõudu nii madalalt kui ka kõrgetel pööretel... 
Alustaks just sinust austatud ksf Meelis! Kallim (ridapump) pump on kindlasti parem ma ei kahtlegi üldse selles aga kui töötunde nii 150 tuleb aasta jooksul, siis pole mõtet nagu eriti, lambaid ma ka enam ei pea. Nagu isand pen.skar ta ristis õueloomakeseks siis paar ülesannet tal on. Küttepuude vedu ja vajadusel lükkan niiduki ka alla et teeääri ja suur muruplats puhtaks niita. 
Mul 6.00-16 rehv täitsa üle. Hakkab vaikselt juba jalgu jääma. Ise ostsin, kui raha rohkem oli, 5.50-16 tutikad naljaraha eest. Üksik 6.00-16 jäi paarilist ootama.
hmmm siis pean sinuga kaupa tegema
Mõtlesin ja tegin südame kõvaks--- Ilmselt üks meist peab lahkuma. Mu 16 (nuuks) peab lahkuma.... Ma ei jõua teda (mitte seda) ülal pidada. Omal nüüd pee majas. Kurat, alla veel ei anna aga siin MTÜ Eesti vabariigis  pole ma korraliku raha nummert nännu. Ometi riigiasutuses tööl.
HOMME SAMAL AJAL TEATAN TINGIMUSED kas müün või ,mitte (Facebooki panin vahetusena kirja et MTZ 05 oleks väga bro)
(06-05-2015, 20:09 PM)JaakH Kirjutas: [ -> ]Mõtlesin ja tegin südame kõvaks--- Ilmselt üks meist peab lahkuma. Mu 16 (nuuks) peab lahkuma.... Ma ei jõua teda (mitte seda) ülal pidada. Omal nüüd pee majas. Kurat, alla veel ei anna aga siin MTÜ Eesti vabariigis  pole ma korraliku raha nummert nännu. Ometi riigiasutuses tööl.
HOMME SAMAL AJAL TEATAN TINGIMUSED kas müün või ,mitte (Facebooki panin vahetusena kirja et MTZ 05 oleks väga bro)

Pole küll kursis, millega sa siis Eestis üldse rahul pole, aga seisev sassa ei kuluta sul ju sentigi. Sassa igal juhul etem kui MTZ põkats. Endalgi pisike sassa soetamise plaan, eks näis mis sellest välja tuleb.
eks homme paistab
(06-05-2015, 21:14 PM)saarrand Kirjutas: [ -> ]Pole küll kursis, millega sa siis Eestis üldse rahul pole, aga seisev sassa ei kuluta sul ju sentigi. Sassa igal juul etem kui MTZ põkats. Endalgi pisike sassa soetamise plaan, eks näis mis sellest välja tuleb.

Raamatupidamise algpõhimõtete järgi võib seisev traktor kuuluda nii aktivasse kui passivasse...


PS fucking tsiteerimine, mittevajalik ja ei tööta ka
see pold saarrand öeldud
(06-05-2015, 21:14 PM)saarrand Kirjutas: [ -> ]Pole küll kursis, millega sa siis Eestis üldse rahul pole, aga seisev sassa ei kuluta sul ju sentigi. Sassa igal juhul etem kui MTZ põkats. Endalgi pisike sassa soetamise plaan, eks näis mis sellest välja tuleb.


Ma ei tea kuidas sellest aru saada. Kuid väga väär arusaam on, et seisvad asjad ei maksa/kuluta raha. Reaalsus on hoopis teistsugune kahjuks. Kuid Eesti inimesed ei saa sellest aru.
Võta või näiteks nii:
Omad seisvat masinat (olgu ta traktor, auto või linnaliinibuss) paned ta seisma. Vähegi hoolitsev inimene paneb ta seisma garaazi või varjualla. Enamjaolt kuurides muldpõrandad. Paned pleki tüki aastateks seisma võid vaid sõelmeid sealt aastate pärast võtta. (nn garaazi või küüni leiud millest maailm pajatab toimuvad kohtades, kus ei ole suurt niiskust. Mujal maailmas on reaalsus see, et kui masinat tahetakse garaazist välja saada hiljem kutsutakse kuusakoski auto järgi.)

Teine variant on see, et hoitakse kõige kallimaid masinaid väljas vihmakäes. (kuurialused on nii saasta täis, et enamikul isegi muruniiduk peab püstises asendis 2 ratta peal olema, kuna ei mahu muidu ära) Koristada seda saasta ei tohi. Kõik on kulla hinnaga.
Endal on mitmeid kordi ajanud inimesed hinge mustaks, väites et elu on raske. Kui vähegi süveneda tuleb põhjus välja.
Näitena:
Suvaline remont
Otsime võtit - asukoht "kuskil garaazis" - otsimine kestab 30-60min.
Otsime varuosa - no sellega võib mitu päeva minna.
Remontimine 10minutit.
Põhiline põhjus ongi selles, et inimesel on liiga palju mänguasju ja nende osad on kuhjunud hunnikutesse, kust ise ka ei saada aru mis tal on.

Nutta taga, et mingi masin läheb järgmisele omanikule on ka mõtetu ju. Parem järgmisele kui kuusakoskisse. Saadud rahaga saadakse arendada enda teisi projekte.
saabus see mis tulema pidi (mind koondati töölt) kuid T16m ei müü ega vaheta enam! Üritamine nimega T 16M (vana lauda traktori teine elu) läheb praegu varjusurma, ehk katte alla. Kogun jubinaid, sätin külge ehk saab varsti põkutada ringi. Üks variant oleks niiduk müüki panna ja selle eest kõrgsurvepump saada. Mõtlen veel ja see viisakas 6.00-16 esirehv otsib ka uut omanikku. sain villise rehve 2 tk eks kange kuumaga venitan velje peale.
Praeguseks teema suletud mu poolt! Kaasmõtlejad ja abimehed andke aga tuld! Kunagi pole ükski mõte liiast kus iva sees Big Grin 
Kena kevadet kõigile kes seda teemat jälgib! 
Kui müüki siis hind mulle esimesena teada anda!
Uh,mis Sa ehmatad!
Ma ei tea mis uue aja haigus see on,et kui miskit korda ei saa või katki,peab kohe maha müüma või ära hävitama. Las mädaneb rahulikult! Rahuned pisut, kogud raha ja teed jälle korda. Ega rauatükk süüa ei küsi. Big Grin  Võta aga vabalt. Ei pea selle uue aja hullusega kaasa minema. Seda ainult oodataksegi,et saaks sult viimase raha ja ka rauatüki ära võtta (Sa ise vabatahtlikult annad muidugi,sest tehakse sellised tingimused ja just ainult ekstra Sinu jaoks....ja nimelt nii,et Sa ka ise aru ei saa.......)  Ole ettevaatlik! Big Grin
Ma räägin et see tuksuja on varjusurmas (reanimatsioon toimub) ja müüa ei kavatse. Tänagi nokitsesin ta kallal! Ehmatada ei tahtnud Cool
Jõudsin siin naabritega kokkuleppele et kui nad kusagilt karup...sest küttepuid tahavad vedada, siis paluks eurorubla kaaaa peale diiselkütte.
Oleks ikkagi huvitatud RS korvistmest. Looreha oma nagu ei taha panna Big Grin 16 külge. 
Nii tarkade klubi (Mõigu Kek jääb vist vastuse võlgu), küsimus kuda diiselküte jõuab karterisse? Pump ise on seest kuiv no see 100g õli ehk veel on. Järeldan et pihustitega on mingi jamps! Kunagi russi sai õpitud jäi meelde et kui pihustid "kusevad" siis võib selline asi juhtuda. On siin tõepõhi all? Stendi värgi üritan järgmisel nädalal ette võtta.
Pihustite kuselimisel peaks korralik must sumpa otsast välja käima. Karterisse kütuse jõudmisel peaks pihustid ikka voolama läbi. Sellisel juhul ka mootor ei oleks võimeline töötama.
Ega tagasivool umbes pole?
(28-05-2015, 21:49 PM)JaakH Kirjutas: [ -> ]...
kuda diiselküte jõuab karterisse?
...

Pihustite kusemisel jõuab karterisse vaid enne käivitumist pritsitav kütus, mootori tööamisel ette antav jõuab ära põleda. Madala pöördega mootor ju.

Küll aga oskab ettenadepump lekkida nii, et regulaatorisse (ju Sa kaane alla regulaatoriruumi kaesid) kütust ei jõua, kuid karterisse nõriseb küll. Ning seda ka mootori töö ajal...
(29-05-2015, 20:32 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]T-25 jaoturpeaga pumbal sarnane mure. Kuskil kümnekonna töötunniga kerkib mootori õlitase poole kriipsu võrra.
Keerates ära kõrgsurve pumba küljepeal oleva õli lisamise korgi, voolab sealt välja sisuliselt puhas nafta. Ja on normaaltasemest kõrgemal, et mitte öelda silmini korpus täis.
Kas võiks samuti etteandepumpa kahtlustada? Või on pigem ikka kulunud plunsripaaride teema.

Etteandepumpa on odavam kahtlustada Big Grin

Aga reeglina ei löö see kogu kesta silmini kütust täis... Seega on mul halvad eelaimdused Su pumba suhtes Sad
Sellise kütust läbilaskva küttepumbaga sai tööd tehtud aastaid. Lihtsalt iga päev lasid alt pangi tühjaks joosta....muud teha ei andnud. 2500 töötunni järel oli asi päris küpse.....ja ei tahtnud Druzba käivitusmootoriga enam käima minna. Traktor läks teisele omanikule ja mis edasi sai,pole teada.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21