automoto.ee foorumid

Täisversioon: T 16M (vana lauda traktori teine elu)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
(19-04-2013, 19:50 PM)JaakH Kirjutas: [ -> ]Ei miskit suuremat ole tehtud, kuid uurin sellist asja esirataste kohta et kas nt sõiduauto (kaubiku) rehve ei saa kasutada T 16 velgedel? mõõt ju 16" mõlemil.

Saab ikka. Mul maaloleval trakal kah sihuksed hädalised all aga natu libedavõitu. Mudaligeda pinna pääl on järsumad keeramised väga tülikad.. Kuival pinnal ja põllal ajavad hädapärast asja ära küll.
Kui ette juhtub, vaata võimalikult kitsamad ja tõsisema maastikumustriga.
Tähendab et saab ja mul on just kaks kitsamat rehvi olemas. Naljanurka sobiks see hästi sellel traktoril on veel originaal esirattad ning üle 0.7 ati ei julge sisse lüüa muidu pauk ja pilpad.

Veel tuli 1 mure nagu seal neid vähe oleks, siin automoto foorumites ringi kolades sain ühtteist teada piduritest, kuna üks piduritest on kinni roostetanud ja see ainsake mis tööd tegi purunes. Ilmselt lindikinnitused või lint pooleks ei tea täpselt. Tuleb hakata siis pidureid tegema.

Ohh mind küll!!!! Läks täiesti meelest, käiguvärginduse sain ka toimima. Tagurpidikäik töötab, kuid difriblokeeringut ja jõuvõtuvõlli pole proovinud. Kuna polnud fotokat käepärast siis johhaidii igat jama käigukastis leidus. Kuuseokastest ja ma üldse poleks imestanud et tavotiga saepuru oleks seal sees olnud. Erilised mehhaanikud küll.
Sinna alla sobivad kenasti vana GAZ-69 rehvid. Mul endal sellised all ja ei kurda. Ma arvan , et paljud kasutavad sellist lahendust.
Uazi omad siis ka lähevad järelikult..
[Pilt: 306228_3489901539688_830664571_n.jpg]
(19-04-2013, 21:00 PM)JaakH Kirjutas: [ -> ]sain ühtteist teada piduritest, kuna üks piduritest on kinni roostetanud ja see ainsake mis tööd tegi purunes. Ilmselt lindikinnitused või lint pooleks ei tea täpselt. Tuleb hakata siis pidureid tegema.

Mõtelnd ka paar aastat, äkki tänavu jõuaks ühegi piduri installeerida... viimane kümme aastat ilma saanud..Rolleyes Ise, max kaks korda aasta jooksul sangas ja pole ka väga häirinud...Big Grin Aga meil edelas sihke lauskmaa....
no mul ka siin hullu Munamäge pole, teine kord haagist vedades läheks vaja. Kupatan kuuri eest niimoodi puudega mööda Big Grin
(19-04-2013, 21:04 PM)JaakH Kirjutas: [ -> ]Uazi omad siis ka lähevad järelikult..

UAZ 469, 452 jne. on 15 tolli.
Mul 20ne all (lada) niva omad needki 16" ja head kitsad
(20-04-2013, 00:15 AM)Wiki432 Kirjutas: [ -> ]
(19-04-2013, 21:04 PM)JaakH Kirjutas: [ -> ]Uazi omad siis ka lähevad järelikult..

UAZ 469, 452 jne. on 15 tolli.

UAZ69 ja vist ka vana UAZ 451 olid 16" rehvidega. Neid pandi T-25 ja T-16M esiratastele, kehvadel aegadel.
mõned pildid ka: palju on möödunud aga s...agi pole arengut olnud. kurb.
[Pilt: large_28038981_MF1E.jpg]
poomi ja nööriga paikka kui tungraud rotiti ära.

[Pilt: large_28038979_px5B.jpg]
[Pilt: large_28038977_L14o.jpg]
[Pilt: large_28038975_G2jF.jpg]
Mulle see külgvikat selle traktori küljes meeldib väga räägi lähemalt sellest, kas see on omavalmistatud või tehase töö?Rolleyes
(06-06-2013, 07:00 AM)MAZ Kirjutas: [ -> ]Mulle see külgvikat selle traktori küljes meeldib väga räägi lähemalt sellest, kas see on omavalmistatud või tehase töö?Rolleyes
See peaks täitsa tehase toode olema. Mul on ka see olemas. Ja ühel teisel T16 traktoril olen ka seda all näinud. Niiduki ringi ajamine käib keti abil (jõuvõtu võlli otsa läheb ketiratas). Minu niiduki jvv otsa minev ketiratas om kunagi onu tehtud ja sellel on 25 hammast, aga originaali ma näinud pole. Niiduki maast lahti tõstmine käib väikese silindriga. Kahjuks enda traktoril seda niidukit praegu kasutada ei saa kuna hüdropumba võll ja vahehammakas on kutud. Ehk siis hüdrpump teeb oma tööd jvv otsas praegu.
See on jah tehase oma mudeli nr-i ja marki ei tea. See vajab ka varsti loomingulist lähenemist. Lõtkud on jube suured (ära kulunud). Niita veel kannatab. Esimene kord kui selle sain siis oli 3 päeva nuputamise et kuidas ja kuhu asjad lähevad. Nüüd läks 1,5 tundi üksi alla panekuga, oleks saanud tunniga aga ei viitsinud tõmmelda.
Tollega jah väga mõnus niita, vikat kogu aeg silma all. Originaal latt aga tikkus oma pikkuse juures läbi paenduma, sebisime omale kunagi vana rootslase hobumasina lati külge.
No siin on "Nossovid" keevitanud lati tugevduseks taha ja asi oli jama, hullult looka oli kiskunud. Aitas natuke see et vikat maha ja sõrad ka ning traktoriga üle sõita. Muidu eht asi jah.
Traktoriga pole vaja üle sõita, see suurt efekti ei anna. Läheb uuesti kõveraks. Aga kui aega on, siis võtad lati maha, paned tagurpidi alasi peale ja hakkad "looga" seest poolt väikese haamriga pinnima. Aega läheb aga asja saab ja imede ime, latt tõmbab sirgu. Ja kui ta selle töötluse läbi on teinud siis peab millegipärast painutamisele tunduvalt paremini vastu, enam ei kisu küüru selga.
Kaarutades-paarutades lõhkes tagarehv ja nüüd jama majas!!!! Külapealt sai siis ostetud rehv koos veljega, kõik nagu pealt näha ilus aga kui kodus kompressoriga pumpama sai hakatud selgus tõsiasi. Randitraat on läbi mädanenud ja seega olen 2X pettunud Raha maha visatud ja projekt jääb ootele. Lõhkenud rehv läheb järgmisesse jaanitulle.

Muidu saab veokast varsti uue ilme ja hakkab ainult ette kallutama sest ported keevitan kinni. Katsun nüüd siis piduritega hakkama saada.
Lõhkenud rehv ja Jaanituli on halb kombinatsioon kui seda nii avalikult reklaamitakse. Rohelised ei maga, ei tume- ega helerohelised. Kirjutavad sulle sellise retsepti välja, et selle raha eest saaks kõik neli rehvi uut osta.
Arvestades Tartus toimuvat on sul ilmselt õigus!!!!!
(24-06-2013, 21:30 PM)JaakH Kirjutas: [ -> ]Arvestades Tartus toimuvat on sul ilmselt õigus!!!!!

Kusjuures, sealt samast raadilt olen endale t25-le rehve saanud, jumzil sammuti üks topeltratastest sealt pärit....

Aga selline traditsioon on tõesti, et vähemalt kord aastast mõni rehvihunnik seal "süttima" kipub Wink
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21