automoto.ee foorumid

Täisversioon: T 16M (vana lauda traktori teine elu)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Romka just sina oled see valgustaja.... Vaatame edasi kui see kurivaim DT 20 kohale peaks kohale jõudma.
Siis jõuame sinnamaale et kas kahte hobest on mõtet pidada? Kui T16 soovid rahaks teha siis tasuks kõigepealt ühele toredale tartumaa meistrile seda pakkuda... Wink Toungue
(18-12-2013, 18:42 PM)Romka Kirjutas: [ -> ]Ega see sakslase rippsüsteem seal T-16 taga õige asi ei saa, vähemalt mina pole sellest õiget nahka saanud. Mootor on seal kogu aeg jalus, pidevad probleemid on ülemise U-kujulise kinnituspunktiga. Selle vasakpoolne tõmmiks jookseb geneka tiiviku otsa ja see hakkab kõrisema või poob kinni. Üldse väänab see töllerdis ennast pidevalt viltu, küll ühele küll teisele pole ja painutab tõmmitsate keermed ära. Neid olen keevitanud ja sirgeks ajanud lugematul korral. Soovitati munakad jäigaks keevitada, keskmisega nii tegingi. Ka alumiste aiste tõmmitsate keermed on kõveraks väänanud jne.
Sellele rippsüsteemile mõeldes tõusevad praegu ihukarvad püsti, ei taha rska näha ka! Big Grin


ei tea millest sa räägidBig Grin
Viga on ilmselt konstruis.
Enda omaga on kõikvõimalikke asju veetud-ringi aetud, mitte mingit probleemi. Teises põka teemas oli link pildile kah
No müügiga pole kiiret. Asi on rohkem nagu pärandis kinni Big Grin. Ainus asi mille oma isalt olen saanud. Cool
Küsin veel sellist asja et kuidas tagumised rattapoldid kinnituvad lõppülekande külge. Mu põkerdisel on need p...e keeratud. Ratast saab vahetada nii et kilp jääb alles ja velg koos rehviga läheb vahetusse.
Ja hirmus soov on teada saada, et kas siin ksf-dest on lasknud teha uue veokasti ja mitusada euroruublit see maksis. Oma nägemus asjast oleks topelt kõrge ja eest avatav. Nahhui seda külgmisi luuke vaja on (hea muidugi oleks, aga ei pea). Mida veel? Pildimaterjal on ikka sama... Ainus asi mis muutub välisilmes onsee et Ford Sirje iste tuleb ja Lada kütuse paagi panen siis on kohe kellelt näha palju kütet alles on.
Nutumüüriks siia ka veel. Otsin liigendiga roolisüsteemi. (saaks viltuse rooli)
Üks 2010a pildike ka 26. detsember Toungue
[Pilt: large_28496533_sWae.jpg]
Oskab keegi aidata esisilla reguleerimisega? Sai esisillast kõik liigsed lõtkud ära kaotatud ja kõverad vardad sirgeks aetud. Nüüd on esiratastel pea 5cm jagu lahkujooksu. Rooliratta tühikäik on hetkel silma järgi pakkudes 30 kraadi ringis. Kas ka seda saab kuidagi täpsemaks reguleerida?
(19-12-2013, 22:44 PM)urmet48 Kirjutas: [ -> ]Oskab keegi aidata esisilla reguleerimisega? Sai esisillast kõik liigsed lõtkud ära kaotatud ja kõverad vardad sirgeks aetud. Nüüd on esiratastel pea 5cm jagu lahkujooksu. Rooliratta tühikäik on hetkel silma järgi pakkudes 30 kraadi ringis. Kas ka seda saab kuidagi täpsemaks reguleerida?

keera kokkujooksuks 3mm ja peaks olema hea küll
(19-12-2013, 22:44 PM)urmet48 Kirjutas: [ -> ]Rooliratta tühikäik on hetkel silma järgi pakkudes 30 kraadi ringis. Kas ka seda saab kuidagi täpsemaks reguleerida?

Saab aga üle pingutada pole vaja.
Nr 19 tihenditega saab h.rataste vahet panna ja nr 14 ja 15 hammassektorite vahet samuti. Kui just puksides või juhtvardas suurt lõtku pole.
(18-12-2013, 18:42 PM)Romka Kirjutas: [ -> ]Ega see sakslase rippsüsteem seal T-16 taga õige asi ei saa, vähemalt mina pole sellest õiget nahka saanud. Mootor on seal kogu aeg jalus, pidevad probleemid on ülemise U-kujulise kinnituspunktiga. Selle vasakpoolne tõmmiks jookseb geneka tiiviku otsa ja see hakkab kõrisema või poob kinni. Üldse väänab see töllerdis ennast pidevalt viltu, küll ühele küll teisele pole ja painutab tõmmitsate keermed ära. Neid olen keevitanud ja sirgeks ajanud lugematul korral. Soovitati munakad jäigaks keevitada, keskmisega nii tegingi. Ka alumiste aiste tõmmitsate keermed on kõveraks väänanud jne.
Sellele rippsüsteemile mõeldes tõusevad praegu ihukarvad püsti, ei taha rska näha ka! Big Grin

Seda just lihtne t-16 külge pookida . Ei vaja isegi erilist ümberehitust Mul omal küll ringi tehtud ,aga põhilsed jupid ikkagi saklase omad!
http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=2565825 rippsüsteem
Nonii sai siis ka T-16 siis käima aetud. Alul mitte midagi aga siis meenus et oot eelsüüteküünal ka ju olemas. Toungue Sai siis nats oodatud ja starteriga veidi kedratud ja läks!!!! No lõhkusin süüteluku ära aga see ei sega, jäigi küünalt ühendama. Arvasin veel et äkki on hüdropump ka kinni külmunud aga ei, kast tõusis nii mis mühin. Pool päeva siis kulus küttepuu veo peale.
Tuleb ikka asjad (õlid, filtrid) õigel ajal vahetada siis pole ka nöökimist!!!!!
Ehk saab see aasta 16ne varju alla siis pole seda ohtu et vesi leiab tee käigukasti.
Ikkagi hakkasin täna tuledest puudust tundma ainus mis valgust andis oli sädeme pilv summuti taga Big Grin Muidu on ok
Selle aasta plaan näeb ette värvitöö siis käigukasti tihendite uuendamine ja kui rahakott kannatab ka uus veokast lasta teha ning kindlasti ka pidurid. Muidu pole viga.
(08-02-2014, 22:49 PM)JaakH Kirjutas: [ -> ]Selle aasta plaan näeb ette värvitöö siis käigukasti tihendite uuendamine ja kui rahakott kannatab ka uus veokast lasta teha ning kindlasti ka pidurid. Muidu pole viga.


Kuidagi tuttav jutt sul. Mul on eesmärgiks ka hüdrosüsteemi uuendamine lisaks sinu mainitud jutule.
No jah võibolla olen siin juba korranud iseend aga mis teha! Cool
(19-12-2013, 20:17 PM)JaakH Kirjutas: [ -> ]Nutumüüriks siia ka veel. Otsin liigendiga roolisüsteemi. (saaks viltuse rooli)

Mul seisab üks MTZ-i roolikonsool. ˇKardaani olemasolus momendil väga kindel ei ole, aga võin hiljem järgi vaadata, kui soovid, anna siis privaatselt teada.
[Pilt: 010565653199fa7.jpg]

Ja mind ootab ees selline otsimine.


[Pilt: 0105656551550c0.jpg]

Tagasihoidlik poltide vahetamine. Tundub lõbus töö selle traktori laadse õnnetusega.
(13-02-2014, 22:50 PM)urmet48 Kirjutas: [ -> ]...
Tagasihoidlik poltide vahetamine. Tundub lõbus töö selle traktori laadse õnnetusega.

Läksid laudatraktori poltidele toore jõuga kallale? Julge mees...Rolleyes

Poldid on tavalised, kuid nende köntidega saad küll vaeva näha. Kui keevitus on, siis mutrite otsakeevitamine teeb imetWink
Kas see esimesel pildil olev on hüdropumba käitamise võll?
Pildil olev võll on jah hüdropumba käitamiseks. Traktor sai 2 tunni eest uuesti kokku. Pisut jäi ka homme lõbutseda. Muide lahtivõtmise põhjus oli lõtkunud ja pooleks läinud poldiring. Saab ka ilma keevituseta kõndid kätte. Wink Hea käsi peab olema puurimisel. Minul 1 jäänuki puurimine läks pisut viltu. Ülejäänud oli lumme lasta Big Grin

PS! Kas kellegil on pilte T-16 tagumisest rippseadmest, mis on tehasest paigaldatud? Ma siiani ainult aretusi läinud.
(14-02-2014, 22:00 PM)urmet48 Kirjutas: [ -> ]PS! Kas kellegil on pilte T-16 tagumisest rippseadmest, mis on tehasest paigaldatud? Ma siiani ainult aretusi läinud.

Ma pole kunagi kuulnud, et 16knel oleks säherdust asja tehases installeeritud.
Tehase poolt vanematele rippsüsteeme polnud mu teada ettenähtud aga uuematel on juba see kohe olemas. infoks: http://www.kolhoos.pri.ee/?action=text&cat=3&ID=132
(14-02-2014, 22:56 PM)JaakH Kirjutas: [ -> ]Tehase poolt vanematele rippsüsteeme polnud mu teada ettenähtud aga uuematel on juba see kohe olemas. infoks: http://www.kolhoos.pri.ee/?action=text&cat=3&ID=132

Siit ei ilmne infot, et taga rippsústeem oleks....
Ise náppisin peaaegu pakendist lahti uhe MG ca.1991 aastal. Ei olnd sel miskit sústeemi.
Niipalju kui náind olen, on j6uv6tt ees ja kúljepeal...
see peaks olema nüüd tehase oma aga võin jälle eksida. [Pilt: x_df6d0036.jpg]
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21