automoto.ee foorumid

Täisversioon: T 16M (vana lauda traktori teine elu)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Näppasin paar kaasfoorumlase pilti faceboogist Wink

[Pilt: 1948178_698852510157272_773723398_n.jpg][Pilt: 1922327_698852523490604_1317958988_n.jpg]
Et siis ilmad ilusad ja näpud õliseks.

[Pilt: 01057362235ae77.jpg]

[Pilt: 0105736255dc378.jpg]

[Pilt: 01057362514d2a1.jpg]

Sisuliselt vaja terve sidur välja vahetada Sad

Tundub, et tuleb pikk suvehooaeg õlgadeni traktori sisikonnas.
(24-02-2014, 23:09 PM)urmet48 Kirjutas: [ -> ]Et siis ilmad ilusad ja näpud õliseks.

[Pilt: 01057362235ae77.jpg]

[Pilt: 0105736255dc378.jpg]

[Pilt: 01057362514d2a1.jpg]

Sisuliselt vaja terve sidur välja vahetada Sad

Tundub, et tuleb pikk suvehooaeg õlgadeni traktori sisikonnas.

see on mul läbitud tee, ainult mitte selle foorumitraktoriga. Poolteist päeva läks aega ja kast õlut Toungue kolme peale. Mina tegin teised õpetasid. Pool päeva kulus siduri ketta "paigaldamisrakise" otsimiseks, no millega ketas tsentrisse aetakse. Mootori tõstsime T-40ga tagasi. Eks see sama asi ootab ka mind ees...
Kas 25 ja 16 siduri käpa sõrmed on sama jämedad? Mul käpad sooned sisse kulutanud.
Peale pikka remondiaega jäi minust maha täna selline vaatepilt.[Pilt: 0106082975e7478.jpg]

Selle poldi otsterva on mis? Küsimus pigem mõeldud, kas sellega reguleeritakse kahe ketta vahelist pinda või korvi ka hooratta tasapinda?
[Pilt: 0106082979943a1.jpg]

Kas mõlemad kettad käivad samapidi sees? või on erinevalt?

Pilt1
[Pilt: 0106082981591b2.jpg]

Pilt2
[Pilt: 01060829690c9b0.jpg]
Vaatasin et keegi on jälle teemat arendanud ja lisaks oma poolt enda 16 kohta ka paar rida.
Suurt edasi minekut pole see mida pildis näidata, kuid tasapisi ikka nokitsen ta kallal. Süütelukk ja juhtmevärgindus sai paika. Vaatan kusagilt nüüd järgmisena korralikud akujuhtmed. Ahsoo!!!! Tagasilöök oli ka, esimene rehv ilmselt veel originaal kavatses maailmale kuulutada kuidas käib üks korralik pauk, nii seisab praegu 16 jõude.
Nagu öeldud et rippsüsteemi ei tule.
Võtan järgmiseks ette käigukasti tihendid. Kütusepaak läheb ka vahetusse. Panen väiksema ja veidi teise kohta. Seoses sellega on kavas ka normaalne iste paigaldada. Praegu olekski kõik.
Teha on küll ja küll!!!
Minu punane terror sai täna peale remonti oma esimesed kilomeetrid liikuda. Päris rahul siiski käigukastiga ei ole. Ikka kipub sidur poolde vinna jääma. Nagu laseks 2 käiku korraga sisse. Kas peaks selle käigufiksaatori julla ära vahetama või kuulidele kangemad vedrud panema?

Tänaksin siinkohal ka Toomast, kes oma varudest puuduva võlli eraldas. Tänud Toomas!

Mis edasi? Kas kunnkopp või kallutav kast raamile? Soovitusi ja näpunäiteid palun.
Kas see punane terror?
https://www.youtube.com/watch?v=9yHl24QynOM
Kena vahepala, sorry OT
(10-05-2014, 22:55 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Kas see punane terror?
https://www.youtube.com/watch?v=9yHl24QynOM
Kena vahepala, sorry OT

Big Grin Minu punane terror on vana laudatraktor T-16M. Aga video on hea.
(10-05-2014, 22:49 PM)urmet48 Kirjutas: [ -> ]Minu punane terror sai täna peale remonti oma esimesed kilomeetrid liikuda. Päris rahul siiski käigukastiga ei ole. Ikka kipub sidur poolde vinna jääma. Nagu laseks 2 käiku korraga sisse. Kas peaks selle käigufiksaatori julla ära vahetama või kuulidele kangemad vedrud panema?

Tänaksin siinkohal ka Toomast, kes oma varudest puuduva võlli eraldas. Tänud Toomas!

Mis edasi? Kas kunnkopp või kallutav kast raamile? Soovitusi ja näpunäiteid palun.

Palun,palun.Smile
Vaat tõmba see fiksaatori võll välja ja vaata kuidas seisukord on. Tegelt peaks selline asi olema,et kuskil viimases lõpus,kui pedaal üles jõuab,lukustab võll kõik kahvlivõllid ära. Kui aga kipub nagu kaks käiku korraga sisse minema siis võivad vedrud tõesti nõrgad olla. Ja veel üks kaval nõks---- kui käike vahetad siis katsu maru vähe kangiga vehkida,unusta Zigulliga sõit ära,sest rapsimist see traktor ei kannata...Big Grin ja kui ühe käigu välja võtad,lase korraks siduripedaal üles.....siis oled kindel,et üks käik ikka väljas ennem kui teist panema hakkad. Kui sedasi talitad,võib käigukast üpris kaua säilida.
(10-05-2014, 22:49 PM)urmet48 Kirjutas: [ -> ]...
Mis edasi? Kas kunnkopp või kallutav kast raamile? Soovitusi ja näpunäiteid palun.

Sõltuvalt sellest, mida Sa teha plaanid.

Kast on küll universaalne, kuid asub kõrgel. Kopaga saad vähe korraga, kuid tõstmist vajavaid asju on tegelikult palju. Ning saskal on juba loomisest väga hea vastukaal laaduri jaoksWink

Ühegi paljupruugitud traktori käigukasti kuliss ei kannata rapsimist. Üks käik välja ja seejärel rahulikult teine sisse... Ikka tasa ja targu, siis asjad kestavad.
Mootori õlirõhu probleem.
Näidik kontrollitud teise traktori peal. Seal näidik töötas eeskujulikult. Muret kui palju. Töötaval mootoril õlirõhk kõigub 3-0 vahel.
Lahendused!
Puhastatud õli tsentrifugaalfilter. muutust pole. Näidik kontrollitud. Näidiku toru pedantselt puhastatud. Tulemust ei ole. Õli välja ja karteripõhi alt ära. Õlipump visuaalselt korras. Karteripõhi puhtaks ja kokku. Uus õli sisse ja traktor käima. Õlirõhk korras 3-4 vahel. Et kus on siis viga?

Muide kui mootor on korralikult töösoe, siis õlirõhk ikka 2,5 ühikut. Sad
Kõik peale ühe on juba hea, 2.5 on lausa väga hea.
(01-06-2014, 22:21 PM)urmet48 Kirjutas: [ -> ]Mootori õlirõhu probleem.
Näidik kontrollitud teise traktori peal. Seal näidik töötas eeskujulikult. Muret kui palju. Töötaval mootoril õlirõhk kõigub 3-0 vahel.
Lahendused!
Puhastatud õli tsentrifugaalfilter. muutust pole. Näidik kontrollitud. Näidiku toru pedantselt puhastatud. Tulemust ei ole. Õli välja ja karteripõhi alt ära. Õlipump visuaalselt korras. Karteripõhi puhtaks ja kokku. Uus õli sisse ja traktor käima. Õlirõhk korras 3-4 vahel. Et kus on siis viga?

Muide kui mootor on korralikult töösoe, siis õlirõhk ikka 2,5 ühikut. Sad

Mis õli sees oli? Mis õli nüüd on?

Nii vana tehnoloogiaga mootoril on 2,5 täitsa piisav.

Pakun, et viga oli saasta täis karteripõhjas, mistõttu õlivõttur ei andnud piisavalt õli ette.
Mootoris oli enne kuiratteabmissolk õli. Sisse läks mineraalne diisliõli. Aga suund on juba õige. Wink

Karteripõhi oli ilusti puhas muide. Õlivõttur on toru, mille ots susatakse karteri põhjas olevasse sõela. Õlivõtt reaalselt sellel mootoril ei toimugi õlivanni põhjast vait pisut kõrgemalt.
Nii peaks vist teema pealkirja ära muutma. Teema algataja ehk ma ise pole oma 16 arendusega kaugele jõudnud! Mõned õlilekked said ära likvideeritud, nüüd maadlen vasak poolse piduri võlliga. No on kinni roostetanud, alul vaatasin et lausa keevitatud. Sai seda roosteaerosooli ostetud, eks näis
Mõnipäev üritan jälle niiduki külge saada! Enne tuleb veel esirehv õhku pidavaks saada aga see pole suur probleem....
Ära pealkirja küll muutma hakka. Ma enda isendil samuti olin vasakpoolse piduriga hädas. Kuna ma nagunii tahtsin külgülekannet osandada ja laagreid vahetada, siis sai käis ülekande korpuse külge jäetud ja võll koos pidurirummuga välja võetud. Ka see oli omajagu aega nõudev tegevus.

Õli fenomeni õige vastus on liiga vähe õli karteris. Töö käigus selgus, et õlimõõtevarras on mingi teise masina oma. Kui tehasenorm õli karteris oli, siis vardal oli vanast max normist pea 2 korda kõrgemal õlitase. Uus sälk peale ja jälle targem.
(02-06-2014, 21:58 PM)urmet48 Kirjutas: [ -> ]Ära pealkirja küll muutma hakka. Ma enda isendil samuti olin vasakpoolse piduriga hädas. Kuna ma nagunii tahtsin külgülekannet osandada ja laagreid vahetada, siis sai käis ülekande korpuse külge jäetud ja võll koos pidurirummuga välja võetud. Ka see oli omajagu aega nõudev tegevus.

Õli fenomeni õige vastus on liiga vähe õli karteris. Töö käigus selgus, et õlimõõtevarras on mingi teise masina oma. Kui tehasenorm õli karteris oli, siis vardal oli vanast max normist pea 2 korda kõrgemal õlitase. Uus sälk peale ja jälle targem.
See õlivarda värk on teistelgi nii olnud,et vale asi õige asemele torgatud. Ja miks selline asi nagu õlivarras kaduma läheb? Asi lihtne-metsas.......... puuoksaga tõmbab varda nagu naksti august välja ja hiljem enam ei leia ka..... Kuidas asi võimalik ei tea aga on seda varrast ka minu käest otsitud ja olen kuulnud seda lugu.
Võin kinnitada, et metsas on põõsaid, mis vaid ootavad sobivat õlivarrast. Big Grin Mida nad sellega teevad, jääb arusaamatuks. Minu saskal on jälle prunt ees, kuna mingil neetud raol läks varrast enam vaja...

Kel vardad alles, siis tasub organiseerida mingi vedru või painutada varrast nii, et see kuigi hõlpsalt välja ei tuleks.

Vasakpoolne piduriajam on probleemne paljudel. Aitab ainult lahtivõtmine, võlli ja pesade sobitamine.
Selge! eks vaatan suve peale mida siis teen edasi piduritega!
Omal pole seda õlimõõtevardaga probleemi olnud, et ära kaoks. Mul on ta natuke paindes ja ei kao metsas kusagile.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21