automoto.ee foorumid

Täisversioon: Mercury Comet 1964 Indenori diisliga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Sai siis selline kenake põhjanaabrite juurest ära toodud(12.2012).Päris ausalt öeldes mul temaga kindlat plaani hetkel ei ole,ideid on aga küllaga.Aga praegu räägin seda,mida tean.Viimane ülevaatus oli 1981 ja arvelt kustutatud 20 aastat tagasi.Tehniliselt oskan niipalju öelda,et tal on peale aretatud INDENORi diiselmootor,mida vanasti Volgadele peale aretati?Heitgaasid juhitakse pükstest auto tagastage juurde mingisuguse tolmuimeja toruga,ilma igasuguste püttide või huinjaata.Kere paistab tugev olevat, jalgade ruumis avastasin kaks auku.Salongis pole mitte ühtegi istet,ülejäänud tuled ja vidinad on olemas,mõni asi on isegi topelt kaasa pandud nagu kelladeblokk ja mingeid kroom vidinaid.Täpsemat infot mootori kohta üritan lähiajal hankida.Mingiaeg üritab selle mootoriga mingisuguse katsesõidu teha ja siis otsustan,kas jääb see diisel,või hakkan V8t otsima.
Lingi pealt on näha videot mässamisest mootoriga,Väidetavalt polnud see kordagi ringi käinud peale aastat 1981,mil lõppes Soome tehnoülevaatus.
http://www.youtube.com/watch?v=T77jneyEEuk

Vaatasin,et Automotos paistavad mõned sõidukid olema selle diisliga.Kuna TqHq foorumis tehti see diisel põhimõtteliselt maatasa,siis küsiksin siit,et kuidas selle mootoriga kogemused on?Kuidas liigub varuosi?mis on kütusekulu(nt. volgal siis) jne
Mõni pilt ka autost:
[Pilt: 563810_507406342637562_880339886_n.jpg]
[Pilt: 188639_512095232168673_1280169504_n.jpg]
[Pilt: 16627_514208108624052_1221714300_n.jpg]
[Pilt: 45897_527364450641751_1629746126_n.jpg]
Siin on seda imesummutit näha:
[Pilt: 156314_527364470641749_1386244398_n.jpg]
Gaz 24 Nissan LD20 diisel mootor+Nissani 5 k.kast+Gaz24 tagasild andsid kütusekuluks 8l 100 km läbimiseks. Kiirendus oli olematu. Möödasõidud olid pikad. Aga öko oli sõita. Indedori diisel mootori kohta ei oska hetkel miskit öelda.
Täna kruttisin lisa aku raami mootoriruumist välja ja sain platest pilti teha.See on siis ümberehituse kohta käiv plaat,kahjuks originaali ei paista olevat.
[Pilt: 559880_549638491747680_1218322762_n.jpg]
[Pilt: 544144_549638405081022_1489954134_n.jpg]
[Pilt: 524757_549638391747690_946981459_n.jpg]
See Mercury võib vabalt olla ka Belgias koostatud.Wink
Tikutakus tehakse muidugi diiselmootor maha, pealegi veel eurooplane. Aga diisliga on nii, et sa kas tahad seda kindlasti või ei taha üldse. Võibollat ei ole. Ja teistel pole sõnaõigust niikuinii.

Silt kapoti alt on ikka originaalmootori kohta, sest 2,8L pole see diisel kindlasti mitte, aga originaalmootorite hulka kuulus küll.

Mootori kohta leiad infi netist kuhjaga.
Kui halb ta ikka olla saab, kui 30 aastat seismise järel ikka veel käima läks
170ne oli jah 64jandal aastal baasmootor sellel autol(rida 6).aga huvitav,et soome keeles on.Wiki andmetel oli selle tootmine Kanadas ja USAs.
Maaletoojad suht rahulikult genereerisid toona birkasid kuis tuju tuli.
Belgias koostati ka ameerika autosid ja täiustati neid euroopa turu jaoks. Kuid kahjuks ma pole siiani leidnud ühtegi head allikat, kus oleks sellest põhjalikumalt juttu.
Väga sheff pill. Olen ise ka konnanud päris palju külavaheteidpidi ja ikka selliseid vanu klassikalisi pille on ikka igas külas seal riigis.
Kunagi hiljuti sai nähtud migit filmilõiku Helsingi kuuekümmnendate linnaliiklusest ja seal sõitis väga sarnase ninaga masin taksot.
Suht sarnane nina on Chrysler Imperialil aastatel 65-67.
(22-02-2013, 00:52 AM)Raudteehull Kirjutas: [ -> ]Vaatasin,et Automotos paistavad mõned sõidukid olema selle diisliga.Kuna TqHq foorumis tehti see diisel põhimõtteliselt maatasa,siis küsiksin siit,et kuidas selle mootoriga kogemused on?Kuidas liigub varuosi?mis on kütusekulu(nt. volgal siis) jne

Sellise masina puhul pole vahet mis on kütusekulu, enivei vähem , küsimus rohkem selles, kas see mootor on ideaalselt paigas ja mootor kerest üle käib ... teed ju selle ikkagi endale, mitte tikutakule ilkumiseks.

Dad.
loomulikult,ees ootab niigi täielik kap remont,selleks ma üritangi infot koguda,et mis kogemusi kellelgi sellise diisliga on,et kas on mõtet seda sinna jätta,või viia prügimäele.Küttekulu ongi ainuke asi,mis mind selle diisli juures noiab.Nimelt üks põhjatu auk mul juba on ja plaaniks Mercury teha ökoks igapäeva autoks,seda suveks muidugi.kui see asi hakkab üle 12l saale võtma,siis parem otsida originaali lähedast mootorit..
Ma kahtlustan,et sul saab probleem olema nii vanale mootorile osade leidmisega. Rida 6 bensiini mootorile on tunduvalt lihtsam juppe saada.
Kütusekulu Mägramaja edasi liigutades on ilmselt 10 tuuris, täpselt pole arvutanud. Niiet veidi väiksema tuuletakistusega auto peaks ehk ka veidi vähemaga toime tulema. Aga mingit söiduelamust ei ole vaja oodata sealt, kui tahad ökot siis pigem vaata möni tänapäevane diiselpada sinna.
(26-02-2013, 18:58 PM)Raudteehull Kirjutas: [ -> ]Nimelt üks põhjatu auk mul juba on ja plaaniks Mercury teha ökoks igapäeva autoks...

See lauseehitus ei sobi kohe kuidagi, esiteks on sellise masinaga kulgemine igapäevaselt väsitav ja nõuab tõsist "tööd", teiseks ei kannata vanad mootorid sõita 100-ga pikalt ja pidevalt. Vana laisk diisel, lased ilusa ilmaga pikka otsa 80-90, mootor nurrub ja sul endal ka tore.

Öko pill on Opel Corsa või Renault Clio või Citoen Saxo vms mõttetu junn ... vähe võtab, edasi käib ja remontida ei ole kallis. Ja ärge rääkige mulle, et need vastu ei pea ... peavad looma moodi isegi väga rasketes tingimustes
aga hooldama peab kah, seega kellel vastu ei pea otsigu viga tihendist!

Dad.
Mida Sa pead silmas tõsise töö all?Mina ei näe mingit probleemi selles suhtes.Esialgu,peale siduri ja piduri kordaseadmist teen mingi katsesõidu ja vaatan kuidas tundub.Nii palju veel,et mingit cliot v muud junni ärge minule küll pakkuge,thank you very mutch..
Tahad sõidetavat ökot, siis paigalda sinna mingi fjordi 4,6 lirune v8 täispritse ja neljakäigulise tomatiga. Indenor ei ole mitte üheski asendis mingi sõidurõõm. Või noh, mõned korrad aastas naljaga pooleks võib ju vurada.
Las mees teeb auto valmis ja sõidab 2.a sellega ära iga päev.
Siis näeb ta oma silmaga, kui kerge või raske on selle kasutamine igapäevaseks asjaajamiseks.
Rahu rahu,ei täna ega homme hakka ma midagi ehitama.Kapi hakan tegema mitte varem,kui 2015.Praegu uuringi erinevaid variante.Tänud infot jagamast(võib veel jagada,kui on miskit).
Lehti: 1 2