automoto.ee foorumid

Täisversioon: gaz 53 gaasiseade gaz 24-le
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Sookis ja prooviks gaz 24 mootoriga uaz452-le aretada gaasiseadet.Cool
Pakkumisel on gaz 53 pealt mahakruvitud agregaadid; balloon, aurusti, reduktor ja lisadega karpa.Rolleyes
Kas need sobiksid selleks ettevõtmiseks voi mitte ?
On ehk kellegil on jagada pilti gaz 24 gaasi-karburaatorist ?
Tere. Vajad uut aurustit. Vanal kindlasti membraan kõva kui just ei ole töötava masina pealt. Karpa lisadega? 24-le küll ei sobi. Tuleb leida teine lahendus. Balloon. Kas pagassi mahub? Kui mahub siis sobib. Samas teised asjad releed ,elektri klapid torud ,täite koht. pead nagunii uued ostma.
Mis asja sa nimetad reduktoriks?
Kui lihtsamini teha siis saab gaasi suunata õhu sissetuleku juurde.Ei pea karpat ratsionaliseerima.
Tuginesin skeemile mille leidsin "Kolmanda liigi autojuhi õpikust" aasta 1967 Big Grin
[Pilt: Image.jpg]
Seal on aurusti ja reduktor eraldi.
Kas katki paakunud membraane uute vastu ei anna vahetada ?
[Pilt: Image+%282%29.jpg]
Sealt ka pilt vahetükiga karbussist

Tsitaat:Kui lihtsamini teha siis saab gaasi suunata õhu sissetuleku juurde.
See on põnev,Toungue kuidas täpsemalt asi välja näex ?
Vahetüki saab panna karpa ja kollektori vahele. Seukse asja saab ilmselt ka ise edukalt valmistada.
Aurusti membraani vahetasin ise kunagi ära. Tuli vaid otsida sobiv membraani materjal. Ei mäletagi enam, kas tegu oli vahariidega, või õhukse kummeeritud riidega. Igastahes leidsin selllise materjali kusagilt.
Membraani purunemises olin ilmselt ise süüdi. Liiga vara (külma mootoriga) lülitasin gaasi peale. Tegu oli väga bensiinivaese ajaga, kui talongi alusel sai kuu peale 20 liitrit.
Tsitaat:Vahetüki saab panna karpa ja kollektori vahele. Seukse asja saab ilmselt ka ise edukalt valmistada.
Usun WinkAga kuidas see võiks välja näha?
Leidsin vene saidilt ühe pildi kus kõik vajalikud põhi-jupid peale ballooni, ka vaheplaat (nr. 2). Kuid ei saa aru miks see pealt kinnine on ?
[Pilt: image001.jpg]
1.редуктор-испаритель двухкамерный
Kahekambriline reduktor-aurusti
2.смеситель
segaja e. vaheplaat
3.дозатор
Dosaator
4.клапан газовый, электромагнитный совмещенный с фильтром жидкого газа (он же магистральный клапан, он же газовый клапан)
elektro-magnet klapp gaasile
5.клапан бензиновый
Elektro-magnet klapp Bensiinile
6.кнопка переключения режимов работы
Ümberlülitus lüliti

Ballooni suurus ei ole väga oluline, ka suurem peaks ära mahtuma küll Cool
[Pilt: 5FD3A339CC109B443C89A3C35F67402F.gif]
Nõuded ja kulunormid Gaasi-Uaz 452-3303-le
http://law.rufox.ru/view/standarts/101200039627.htm

[Pilt: 0132A932595661E85080A1A8519E714E.gif]


sellel pildil tuleb gaasitoru karpasse toorklapi ja seguklapi vahelt.

OK. lõpuks leidsin sobiliku ja arusaadava pildi, kus gaasitoru ühendatud vahetükiga karpa ja õhufiltri vahele.

[Pilt: 71a2a48s-960.jpg]

Ja gaasiseadme paigutus Porte-Uaz puhul
Ma nüüd hakkan kahtlema juba. Kas vaheleht oli õhupuhasti ja karba vahel või karba ja kolle vahel???
Igastahes oli ta õhem, kui küljelt sisseminev toru (toru jämus oli just selline, nagu sinu pildil). Lehe sees olid kanalid, kustkaudu gaas liikus.
Kas sealtsamast vene saidilt Lada gaasiseadme pilti ei saa. Siis näeks vahelehe kuju. Aurusti oli mul samasugune. Paarkümmend aastat on möödas, aga si..agi pole muutunud.
Ma nüüd hakkan kahtlema juba. Kas vaheleht oli õhupuhasti ja karba vahel või karba ja kolle vahel???
*********************************************
Mõlemat pidi saab.Wink Tee nii nagu lihtsam.Kuigi see Õhupuhasti ja karpa vaheline asi tundub lihtsam.Mulle isiklikult.
Kas see karpa ka mingi gaasiga variant?
Jürimehe postitatud karpa K 126 C on tõesti esimene Gaz 24-le konstrueeritud gaasi+bensu karpa.
Aga varjante on palju Rolleyes
Tundub, et pole suur vahet kust see gaas siseneb, kas otse karpast, alt poolt karpat või ülevalt.
Karpa ja õhupuhasti vahele käiv jups
[Pilt: image.pjpg]
Karpa ja kollektori vahele käiv jups
[Pilt: c6c6024de25a.jpg]
Peaks olema ka gaasiseadme osa. Vajadusel saadaval. Uus ja kasutamata.

[Pilt: DSC_7802_800x533.JPG] [Pilt: DSC_7803_800x533.JPG] [Pilt: DSC_7804_800x533.JPG]
See viimane karpa tundub küll väga arhailine. Pooleldi malmist Big Grin
Millisele motsile see istuks? Gaz 21 - 69 ?
Zil 130
Üldharivat lugemist vene gaasiautode standarditest.
Oleks vaja teha auto gaasiseadme reduktorile-aurustile uued membraanid.
Näevad välja nagu bensiinipumba omad aga suuremad d= u.150 mm
Mis oleks hää ja käepärane materjal selliste membraanide valmistamiseks?
Originaalis suht õhuke pruunikas kummine materjal, mille kallal aeg on oma töö teinud.
[Pilt: IMG_4790.JPG]
[Pilt: IMG_4791.JPG]
Mis seda asendaks ?
Õhupall tundub liig infantiilne, kilekott ka kahtlane, kuigi pidi lagunema 1000 aastat ...... Big Grin
Kurja juur on sette mitte välja laskmine.
Mul oli vaja hiljuti teha üks membraan. Leidsin selleks otstarbeks armeeritud kummikinda. Vaata korra majapidamistarvete poes ringi. Misiganes kummist asi võib äkki sobida. Isegi suuremat sorti kummist labakainnas võib asja ära ajada. Peab ainult sobiv materjal olema.
... Näiteks vana õhkmadrats???
Sain nädalavahetusel ühelt AM-foormlase käest gaz 24 gaasiseadme.
Sellega seoses tekkis hulk küsimusi millele sooviks saada objektiivseid vastuseid.
Esmalt paak, paagil kiri 50 L LPG max 80%
Kas see tähendab, et paak mahutab reaalselt 40 L gaasi ?

[Pilt: IMG_4893.JPG]
2 küs. täitetoru kohta, kas sellelt on midagi puudu vist, või kuidas gaasi tankimine üldse käib ?
[Pilt: IMG_4896.JPG]
3 küs. elektromagnet klapi kohta, on olemas gaasitoru klapp, kuid puudu bensu oma. Kas bensiini oma on samasugune. Kas bensiini klapp ühendatakse enne bensiinipumpa ? Kuidas käitub bensupump tühjalt lüües

[Pilt: IMG_4899.JPG]
[Pilt: IMG_4898.JPG]
4 küs. on aurusti kohta, mille alla ühendada aurusti küljes rippuvad juhtmed ja kas või mis klapp seal aurustis veel on ?

[Pilt: IMG_4897.JPG]
5 küs. regulaatori kohta. Mille krdi. pärast peab aurustist tulev gaasitoru kaheks hargnema ja kuhu need kaks otsa ühendada ? õhupuhasti kopsiku külge ?
Kui see anum täita 80% siis on seal sees 50 liitrit gaasi.
Tsitaat:Kui see anum täita 80% siis on seal sees 50 liitrit gaasi.
Tänud! Esimene küsimus leidis vastuse.
Teine küsimus oli paagi täitmise kohta. Kuna pole kunagi veel gaasitanklas tankinud siis ei tea milline "püstol" seal on, kas sarnane bensuka omale, et topid lihtsalt auku Toungue või keeratakse see keermega torru kinni ???
Keermega jah keeratakse ja siis avaneb klapp ja saab tankida.
Tankimisseadet see ei meenuta kuidagi.Pigem on tegu mingi filtrikorpusega.
Reduktori klapi otstarvet ei tea enne, kui see laiali võtta ja uurida mida teeb.
Reeglina on reduktoril tühikäigu jaoks klapp, kust tuleb gaas väikse survega sest mootor ei suuda siis imeda.
Lisaks on selle klapi juures tavaliselt kruvi, millest tühikäigu gaasihulka reguleerida.
Lihtsaim lahendus on niisama vool peale lasta koos süütega aga siis peab kohe käivitama, kuna muidu läheb gaasi hulk liiga suureks ja ei käivitu hästi.
See kaheharuline reguleerimisvidin on 2-lõõrilisele karburaatorile et reguleerida mõlema lõõri gaasihulka.
Teine küsimus oli paagi täitmise kohta. Kuna pole kunagi veel gaasitanklas tankinud siis ei tea milline "püstol" seal on, kas sarnane bensuka omale, et topid lihtsalt auku Toungue või keeratakse see keermega torru kinni ???
[/quote]
************************************************
See on vanatüübi täite "ava". Sinna käib adapter vahele ja siis sobib see ka hetkel tänapäevaste tankurite külge. Viska see metsa ja osta kuskilt uus asi mis sobib kõikidele tankuritele. See maksis krooniajal ca 125 eeku.
(20-03-2013, 13:58 PM)agaa Kirjutas: [ -> ]See on vanatüübi täite "ava"...
Ma pole täpselt uurinud seda ehitust, aga minu autole just krutitakse (mul on vanema tüübi keermega täiteava) tanklas külge taoline lehter ja siis kinnitatakse püstol selle sisse. Meil on mehitatud gaasitankla. Kas neil on siis kasutusel mingi klikiaegne püstol, või on meie arvamised valed. Eks käi mõnes gaasi automaattanklas vaatamas.
Lehti: 1 2