automoto.ee foorumid

Täisversioon: võrrid 2013 aastal
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6
(27-02-2013, 23:35 PM)oldmoped Kirjutas: [ -> ]... ja nii nad välja suridki.

MOTT
ei nad välja sure, kandepind on suht lai, uusi tulijaid on tegelikult päris palju. pole tegelikkuses reeglitega rahulolemattust, vähemalt suures sarjas. kül võib raskeks minna marginaalsel üritusel,mille eesmärk on suht ebaselge ja hädade põhjused on minu silmis persoonikesksed.
(28-02-2013, 13:48 PM)Parm Kirjutas: [ -> ]Tervitus kestvussõidu radadelt.
Positiivne on näha, et punnvõrrihuvilisi jagub.
Paraku kiirgab aruteludest suht selgusetust kuhu jõuda tahetakse. Sarnane kemplemine oli meie (www.punnvorr.ee) foorumis, kui eelmise hooaja (mitte selle aasta) teh tingimusi sai arutatud.
priidu kommentaar - "NB ! Ega Lätlased lollid ei ole, et teeksid endale kahjulikke otsuseid selles osas, ma olen kindel et paremaks teevad nende muudatustega.". Asi on ju selles, et otsustamise juures on need, kellel on juba "mõned abinõud" teada ning seda eelist ei saa reeglitega ära nullida. Selline suhtumine aga noori juurde ei too, mis oli nagu ma aru sain Tarmo üks teema-algatuse eesmärke.

Teema arenduseks ja täiendamiseks võiks välja pakkuda 400 € tervikvõrri ostu-müügi asemel järgmist:
Sõidu lõppedes saab ostes vahetada komplektse samas klassis võistelnud mootori ihaldusväärse mootoriga, näiteks 150€ eest. Kui soovijaid mitu, tehakse loosi.
Ilmne on, et kogu kraaklemine käib just mootori tuunimise teemadel. See annaks võimaluse uutele soetada "võidumootor" ning näidata, kui lähedale see oma hargi vahel poodiumile jõuab. Garaazitehnikud saaksid nokitsemist ning "servisemootorid" muutuks liiga kulukaks.
Summa ei ole kivist, kuid võtsin orientiiriks, palju võiks maksta uued jupid + passitamine ja sättimine.
Uutel tulijatel, nagu ka välja oli toodud, ei püsi kett peal jne. Nii ei saagi võita. Samuti ei saavuta edu, kui mootori segu reguleerimisest aimu ei ole. Punnvõrr ei koosne ainult mootorist. Lisaks on veel veermik ja operatsioonide insener.
Säde silma ja kett kottidesse!




tõsi ta o n , lätlased pole lollid.
aga ons keegi vastupidist arvanud. kas sellepärast ,mis nad meie kiludega tegid .
olen normundsi käest küsinud nõu siin mitut puhku, kui konka peal trehvanud , ning reeglite kohta uurinud, et ka äkki lätis mõni sõit teha.apes ehk, või n ii,aga reeglite kohta ütles nii, kui tahetakse muuta mingit asja ja enamus nõus asjaga, siis pannakse asi paberile ja allkirjad alla. seda siis vaja minu arusaamist mööda föderatsiooni jaoks, kes siis asja ametlikuks teeb.
ma
nagu ei usu et seal kellestki üle sõidetakse ja miskit omakasuks pöörata üritatakse. selline komme siin meiepoolepeal rohkem levinud. olen sellest juba palju jahunud, ei ole mingeid salanõkse enam tänapäeval, kõikidest põhimõttelistest lahendustest on pildimaterjaliga teemasid võimalik leida. kui on olnud keski asjalik ja tõesti -tõesti huviline ,kellest ma tean ,et taneid asju õige ürituse jaoks kasutab, olen ma selleteemalisi vihjeid andnud. mitte andnud kala ,ega ka õnge. eto ne nas metod. olen vihjanud lihtsalt head püügikohta. aga nendest kes siin ussitavad ja tänitavad jääb mulje ,et neil teadmised suht algtasemel puudulikud, neid ma kuidagi ei oska aidata. algul õpime käima, siis jooksma, neid kes alles roomavad paugust ei muuda.tuleks ikka veitsa endal vaeva näha ja nõkse otsida, vot kui siis tekib küsimusi kas teha nii , või hoopis seda kuidagi kolmandat moodi,siis olen küll käsi aitama valida parimat lahendust. pole ju mõtet ilmaasjata niigi vähestest varuosadest utiili toota. neid läheb kokkuostu niigi massiliselt, nagu taluja siin eelpool mainis
(28-02-2013, 10:13 AM)Tarmo5 Kirjutas: [ -> ]No nii väga hea et tuleb erinevaid arvamusi ja arutelusi valdkonnast võrr.

Vahepeal mainitult räägin abja sõidust
Jäätis esiteks minu rattal on plekist paak millel on valsid sisse tagutud ja ära pahteldatud et peale sõitu kindsud sinised ei oleks.
Minuarust näitas Abja sõit ka seda kus on siis standard võrr (jälle minuoma ) ja nii öelda standard võrrid vähemalt esimesed 4.
Jah 2 aastat ei ole ma teda isegi lahti võtnud aga vahe on selgelt näha vist.Pean muidugi mainima et kukuti ka võistluse jooksul -7 korda, sest all originaal kirjaga originaal rehvid ( USSR toode ikkagi).
Hoopis tekkis mul küsimus süüdete kohta.
Sandardis on lubatud D seerja süüde. Kas hiinakas on D seerja võrri mootor või ei ole?
teema hakkab ära vajuma justkui ,niiet katsun hagu alla visata.
rauda tuleb taguda ne athodj at kassõ

et äkki saaks kommentaari ainukese õige standartmootori omanikult ,et mida siis peaks mootoriga tegema kui tahad saada head tulemust ja aktsepteeritavat vastavas klassis. saab ju teha selle red valve ka nii, et mootori pinnale midagi välja ei tooda. kui pole mõnda poldiotsagi näha ,siis see ju on mootorisisene forseerimine,kuna asub mootori sees.
kas kanaleid ja ülevoole võib muuta, juurde teha ,suuremaks teha, väiksemaks teha , kui kõik toimub ikka mootori sees?

lisaks tuletan veel meelde,et tegelikult olen mina liivimaa parim ratsutajaToungue
Ega ongi, et võitmiseks tuleb osata sõita, samas kui pill sirgel edasi ikka ei käi, siis pole midagi teha. Ma arvan, et teema tuleb pm lukku ära panna, keegi midagi niivõinaa muutma ei hakka.
(01-03-2013, 21:30 PM)t4rio Kirjutas: [ -> ]Ega ongi, et võitmiseks tuleb osata sõita, samas kui pill sirgel edasi ikka ei käi, siis pole midagi teha. Ma arvan, et teema tuleb pm lukku ära panna, keegi midagi niivõinaa muutma ei hakka.
kahju oleks head kriisi lasta raisku minna, nagu üks minister on öelnud,. äkki ikka saaks õhu vähe puhtamaks.
vaevalt nüüd sõiduoskuse taha midagi jääb, kuigi ilmakäikudetta pilli piloteerimine kardinaalselt erinev päristsiklist.on siin käinud siis igasugu rinkaässasid proovimas, peale mida ühe kuulsa must-valge riga raam siiamaani küüruga .
Eks see asi jätkub jah samamoodi edasi.
Kui ikka käiakse virisemas, et ta ringiga maha jääb ja siis peavad kõik kohe midagi muutma on omane ainult meie riigile.
Mina näiteks ei tuleks ise selle peale, et kui mul pill pole konkurentsis siis hakata virisema teiste üle.
Lihtsalt tuleb paremini teha, sõitagi seal tagaotsas või ära lõpetada.
Muidu 3 aastat on reaalne jõuda esiviisikusse nagu mu praktika on näidanud.
Minupärast tehke seal mootori sees mis tahes ja senini pole keegi normaalset lahendust pakkunud mida siis ikkagi teha, et kõik oleksid võrdsed ja vaja fotofinišit ja see oleks kontrollitav esimese kolme masinatel vähemalt mõistliku aja jooksul.
Selline lahendus, et mootoreid vahetada ei ole mulle vastuvõetav teades mismoodi neid tehakse nn."tehnikaringides".
Eks nende tulemused räägi enda eest.
Sellises kohas on asutamise ajal tohutult rahvast suure hurraaga, kuid neist pooled ei viitsi varsti midagi teha ja loobuvad.
Siis teisest poolest tuleb esile kas 1 või 2 inimest, kes tahavad teha ja on huvilised.
Kui nüüd nende juhendaja trehvab olema selline, kes ei oska isegi eriti midagi ja lisaks pole ka elementaarseid töövahendeid nagu treipink ja freespink ja normaalne keevitus, siis tekib neil ka masendus et kuhugi ei jõua ja tekivad järgmised vingujad.
Isegi kui on pingid ja vahendid on ka vaja pädevat inimest, kes on võimeline tegema treipingil kolvi toorikust või mõne muu keerulise detaili sinna vahele panema ja pädevalt töötlema.
Selline on mu arvamus tänapäeva tööõpetuse tunnist, kus pole reeglina isegi puitmaterjali et midagigi teha rääkimata metallist ja siis see kaader vahibki seal lolli näoga ja lööb viilist sädemeid õppimata midagi juurde.
Täpselt. Kui vaadata Abjast neid kolme korvi, mis ehitati siis ma ei saa aru, miks Tarmo ise pole nõuandeid andnud. Meie korvil on see kõik läbi elatud ja nüüd on sõidukõlblikuks tehtud. Vigasid päris välja ei hakka tooma, vaadaku ise asja. Eriti konkurentsivõimeline ei tundu olevat, kuid kuskilt ikka tuleks alustada.
Ka autasustamine on minumeelest natuke lahja. Käisin alles onuga võistlusel, võitsin ära ja siis ta imestas, et nii lahja autasustamine oli. Ütles, et sellise karika võib ju poest ka osta. Sama on ka karikasarjaga- terve hooaja pingutad, maksab u 110 euri kokku stardimaksu ning lõpuks saab mingi tavalise karika. Minu nägemust mööda võiks olla karikasarja autasustamine eraldi ning siiski karikad, kus on nimed peale graveeritud vms.
(01-03-2013, 21:26 PM)mellpoiss Kirjutas: [ -> ]
(01-03-2013, 21:19 PM)iceman Kirjutas: [ -> ]et äkki saaks kommentaari ainukese õige standartmootori omanikult ,et mida siis peaks mootoriga tegema kui tahad saada head tulemust ja aktsepteeritavat vastavas klassis.

Sõita tuleb!
Vaadake kuidas Tagapere sõidab, ilmselt lutitaks ka täiesti keskpärase masinaga kõiki.
ma kül mõtlesin seda päris õige ja ainsa standartmootori omanikku, kellele kõik liiga kipuvad tegema, et mis tema mõtted oleksid. eeldaks konstruktiivset vastust.
Tere!
Tegin ka endale siis konto siia,et avaldada oma arvamus.
Ma ei tea kus tulevad sellised ulme summad nagu 400e võrr.
Ise liitusin võistlustega sakusõidul 2012,siis oli võrr mis oli kokku laenatud mootor ühelt naabrimehelt ja raam teiselt.Nüütseks olen ostnud kokku 7 võrri ja kõige kallim oli 55e (kõik võrrid peale 5min nokitsemist sõidukorras).Eks algul sai ka viimaste seas sõidetud ,aga minu hooaeg möödus,et otsida tuttvusi ja tehnilisi võimalusi,et muuta võrr paremaks.
Abjas siis saavutasin 4 koha,aga minu võrri maksumus siis on koos töörahaga (kuna endal puudub tehniline taip ja tegemise vahendid,siis:
raam koos mootoriga 40e
uued rattalaagrid 18e
tööraha,et mootor liiguks 100e kokku siis 158e
ei arvestanud siia värvi ja piti sadulat,sest need rohkem ilu ja mugavus kulutused
Elukaaslase ja poja võrrid jäävad ka samasse hinnaklassi.
Keegi siin mainis,et noori ei tule peale kuna paljud tegelevad ITga.Minu elukaaslane on elukutseline IT naine,aga see ei takista tal vabalajal ninapidi kuuris istuda ja nokitseda võrri kallal (küüsi lakkib ka ainult selle pärast,et õli ei paistaks küünte alt välja.
Tekib küsimus,et kas nende reeglite ja võimaluste piiramisega saavutatakse,et oleks rohkem võistlejaid. Minu arusaam sellest on,et kes käivad ikka igal võistlusel ja pühendavad oma aega tulemuste saavutamiseks on natuke vajalikumad kui need kes tulevad oma kodukandi võistlustele oma stokk võrriga ja loodavad kohe poodiumile saada. Saku reeglid on igati korralikud ja need võiks kehtida ikka igal võistlusel olgu see siis sprint,kestvus või mingi kohaliku tähtsusega võistlus
23.03 LAGEDIL; HILLARI HEINAMAAL, vaata sakusääru lehelt!
Vaevalt, et oleme tulemas. Jube pikk maa sõita, ainult 2 sõitu ning lisaks veel on plaanitud korvi mootori ehitus sellel ajal...
Olen päri Kopra seisukohaga, et kehtida võiksid ühed reeglid - olgu siis sprint, kestvus või miskit muud.
Saku Standardi reeglid on üsna sarnased kestvuse Tehnikutega (v.a. sumps ja süüde!). Kestvuse Standard üritab sätestada mootori nii algsena kui kontrollida võimalik.
Segadust on tekkinud palju sama nime suhtes, oleks olnud mõistlik kestvuse Standardile mingi muu nimi panna.
Seega võiks välja jõuda põhimõtteliselt kolme ühise klassini:
1. Algupärane/originaal - midagi kestvuse Standardi sarnast
2. Kombinatsioon Saku Standardist/kestvuse Tehnikutest
3. Saku open
www.punnvorr.ee sai registreeritud pikemas plaanis kajastama kogu punnvõrrindust Eestis (miks mitte ka mujal). Kui see pakkumine kõlapinda leiab, on lehekülg valmis ümberstruktureeruma ning käsitlema/esitlema võrdselt kõiki harusid (sprint/kestvus/matkamine/retro jne.) ja võrrindusega tegutsejaid.
Aga kaasfoorumlane Parm- miks siis nõutakse ka mingeid kuradi originaal rattaid tehnikute klassis. Kas siis tõesti on neid originaal velgi võtta nii lademetes, et igaüks korralikule jooksule küüned taha saaks. Tehnikud peaks olema just selline klass, kus saaks katsetada erinevaid lahendusi. Ka standard on üsna ajuvaba, just mootori koha pealt. Siin aga rääkima ei hakka, kuidas reegleid vältida.
Tere Tario,
siinkohal pean silmas tulevikku, parimal juhul hooaega 2014. Selleks aastaks lepiti kokku nii nagu kirja sai.
Märkimisväärne on see (arvestades veel lisaks siin foorumis loetut), et Saku Standard ja kestvuse Tehnikud võiks küll järgmiseks aastaks ühte vormi saada.
Kus või kuhu selline arutelu tekitada? Ootaks selle kohta just nende ettepanekuid, kes ise erinevaid sõite ja üritusi korraldavad.
(04-03-2013, 17:22 PM)t4rio Kirjutas: [ -> ]Kas siis tõesti on neid originaal velgi võtta nii lademetes, et igaüks korralikule jooksule küüned taha saaks.

Need on nüüd küll asjad, mida peaks vabalt igaltpoolt saada olema.
Endal oli võrride jäänuseid erinevatest projektidest ja doonoritest terve hunnik üle jäänud - näiteks rattad muidu täiesti pandavad aga kaubanduslik välimus polnud enam suurem asi (põhiliselt kroom kannatada saanud). Oli nii 26" kui 19". Mitu aastat pakkusin kõigile tuttavatele, et palun tulge ja võtke. Täpselt sama asi ka raamide paakide ja mootoridetailidega.
Umbes pooled jäid ikka lõpuks alles ja viisin eelmine aasta mitu kärutäit vanarauda. Sama teed läks ka võrrivõidusõidu esimene korviklassimasin.

[Pilt: raud1.jpg]

[Pilt: raud2.jpg]

Enamus inimesed ei vaevu ennast isegi mitte niipalju liigutama, et kohale tulla ja vaadata, mis hunnikus põnevat leiab. Põhiline suhtumine on, et "kõigepealt tee igast asjast iga nurga alt pildid ja siis ma sealt valin välja mida tahan ja siis võid need mulle koju kätte tuua"
(04-03-2013, 18:24 PM)oldmoped Kirjutas: [ -> ]
(04-03-2013, 17:22 PM)t4rio Kirjutas: [ -> ]Kas siis tõesti on neid originaal velgi võtta nii lademetes, et igaüks korralikule jooksule küüned taha saaks.

Need on nüüd küll asjad, mida peaks vabalt igaltpoolt saada olema.
Endal oli võrride jäänuseid erinevatest projektidest ja doonoritest terve hunnik üle jäänud - näiteks rattad muidu täiesti pandavad aga kaubanduslik välimus polnud enam suurem asi (põhiliselt kroom kannatada saanud). Oli nii 26" kui 19". Mitu aastat pakkusin kõigile tuttavatele, et palun tulge ja võtke. Täpselt sama asi ka raamide paakide ja mootoridetailidega.
Umbes pooled jäid ikka lõpuks alles ja viisin eelmine aasta mitu kärutäit vanarauda. Sama teed läks ka võrrivõidusõidu esimene korviklassimasin.

[Pilt: raud1.jpg]

[Pilt: raud2.jpg]

Enamus inimesed ei vaevu ennast isegi mitte niipalju liigutama, et kohale tulla ja vaadata, mis hunnikus põnevat leiab. Põhiline suhtumine on, et "kõigepealt tee igast asjast iga nurga alt pildid ja siis ma sealt valin välja mida tahan ja siis võid need mulle koju kätte tuua"

Oleks kindlasti saanud kuidagi vaatama tulla ja ära viinud, kui oleks õigel ajal asjast kuulnud. Transport poleks probleemiks olnud.
(04-03-2013, 18:24 PM)oldmoped Kirjutas: [ -> ]
(04-03-2013, 17:22 PM)t4rio Kirjutas: [ -> ]Kas siis tõesti on neid originaal velgi võtta nii lademetes, et igaüks korralikule jooksule küüned taha saaks.

Need on nüüd küll asjad, mida peaks vabalt igaltpoolt saada olema.
Endal oli võrride jäänuseid erinevatest projektidest ja doonoritest terve hunnik üle jäänud - näiteks rattad muidu täiesti pandavad aga kaubanduslik välimus polnud enam suurem asi (põhiliselt kroom kannatada saanud). Oli nii 26" kui 19". Mitu aastat pakkusin kõigile tuttavatele, et palun tulge ja võtke. Täpselt sama asi ka raamide paakide ja mootoridetailidega.
Umbes pooled jäid ikka lõpuks alles ja viisin eelmine aasta mitu kärutäit vanarauda. Sama teed läks ka võrrivõidusõidu esimene korviklassimasin.

[Pilt: raud1.jpg]


[Pilt: raud2.jpg]

Enamus inimesed ei vaevu ennast isegi mitte niipalju liigutama, et kohale tulla ja vaadata, mis hunnikus põnevat leiab. Põhiline suhtumine on, et "kõigepealt tee igast asjast iga nurga alt pildid ja siis ma sealt valin välja mida tahan ja siis võid need mulle koju kätte tuua"
MASENDAV
Need (ja paljud teised) asjad olid Mopeedikeskuse 2 x aastas (iga kevad ja sügis) toimunud "garaazimüükidel" + kokkutulekutel vabalt saada alates 2008a märtsist. Lisaks paar kärutäit osasid käinud ka Kurtnas "maksa palju ise tahad, kui tahad " hinnapoliitikaga.

[Pilt: 1.jpg]

[Pilt: 2.jpg]

[Pilt: 3.jpg]

[Pilt: 5.jpg]

[Pilt: 6.jpg]

[Pilt: DSC00967.JPG]

[Pilt: DSC00968.JPG]

5a oli täiesti piisav puhveraeg, peale mida allesjäänud kraami äraviskamine ruumi vabastamiseks minus enam süümepiinu ei tekitanud.

Info on olnud koguaeg täiesti avalik ning Eesti ei ole nii suur koht ka, et iga seltskond peaks mossis näoga oma künka otsas istuma ja teisi kiruma.
Tundub, et võrrimehed peale nende piltide nägemist läksid ja sooritasid kõik enesetapu...
Siiski peaks selgeks tegema, kas nt korvis on lubatud siis teine silinder. Aga mis siis saaks, kui panen võrri karterite vahele 50cc ktmi mootori? (oletame, et kolvikäik ja läbimõõt on õiged) Põhimõtteliselt ka ju võrri mootor siis, kuna karterid on originaalid.
Külgkorvid:
mootor d4, d5, d6, d8 ja nende modifikatsioonid ja 50 cc hiinaka mootoriga.
Nõutav - tehase karter ja silinder, lubatud karteri väliskuju muutmine teist tüüpi sisselaske ja süütesüsteemide paigaldamiseks. Lubatud vesijahutusega tehasesilindri (d10-ne ja originaalile aretatud veesärgi tegemine mis jääb õhkjahutuse silindri mõõtudesse) kasutamine. Lubatud silindri jahutusribidele lisada lisa jahutusribisid mis kinnituvad põhiribide külge. Lubatud mitme silindriga mootori ja mitme mootori kasutamine.
Lehti: 1 2 3 4 5 6