automoto.ee foorumid

Täisversioon: Mis masina esituled?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kirjad peal DDR ja Ruhle. Sõiduauto omad vist ei tundu olevat.
Puusalt paugutades.....IFA?
(05-03-2013, 00:15 AM)Maamees Kirjutas: [ -> ]Puusalt paugutades.....IFA?
Kui nüüd läbi optika ikkagi vaadata...
Kas pakkusid IFAt sellepärast, et tuled on tehtud saksas?
Enne Lada tehase tegemist polnudki liitus euroopa tulesid suurt liikvel. Seejärel oli äkki vaja häste palju uut sorti tulesid. "Sõbrad" ossid aitasid siis venelasi. Enamuses olidki siis DDR Ruhla toodang.
...optika rist võib ka IFA laubal täpselt olla.
Ikarus bussi omad
Tõsijutt, Ikaari omad jah.
Mul olid kunagi ZAZ-968A-l ees sellised, näitasid kui kurivaimud.
Sellel pildil keskmised tuled. Servapealsed on levinumad H4 tuled.
Keskmised?
Kas ikaaril olid keskmistes ka lähituli? Ehk siis kas põlesid lähituledena korraga kõik neli laternat?
...sest neil esimeses postituses olevail on markeerin CR, mis tähendab, et nii lähi- kui kaugtule laternaga tegemist ja lambiks tavaline hõõglamp.
Üldiselt oli nii, et vanemal akvaariumil oli prozektor katusel ja all ainult kaks tuld - lähi ja kaug. Uuemal oli all neli tuld, milledest sisemistel oli ainult kaugtule võimalus. Udukad olid stangede sees eraldi. Jutt siis linnadevahelistest Ikarustest. Kui tuvastamisel olevad tuled lahti võtta, siis on ehk paremini näha, kas sinna läheb tavaline lähi-kaug variant, või miskit muud, mis on käsitletav ainult kaugtulena.
Need pildil olevad peaks välimised olema.

Kuskil siin foorumi ajaloos peaks olema üks teema, kus minu sapaka järgmine omanik otsis omale asendustulesid, kuna Uunikute Talveralli käigus üks neist purunes. Kui mälu mind ei peta, oli seal teemas samasuguste tulede üle pikem arutelu.

EDIT: Otsisin, aga vastavat teemat ei leidnud. PS-ide ajaloost lugesin välja, et kunagi oli olemas.
(05-03-2013, 12:17 PM)Väravamehaanik Kirjutas: [ -> ]Sellel pildil keskmised tuled. Servapealsed on levinumad H4 tuled.

Pärastpoole pandi sinna keskele, mis kätte juhtus, tehasest väljusid IK-250, IK-255 ja IK-256 kõik keskmiste prožektoritega, millel ees sile klaas (kumer ühtlase paksusega). Hajutid olid ainult äärmistel. Äärmistes H4 ja sisemistes H1 pirnid. Katusel olid minu ajal veel vanadel, nende tootmine oli selleks ajaks lõppenud. Ühel ajal vist keelati sileda klaasiga prožektorid ära aga see võis olla juba EV ajal kui niikuinii uusi Ikarusi ei ostetud. Või said need siledad klaasid otsa. Neid siledaid kehva kvaliteediga (nagu vette visatud kivi tekitanuks lainetuse) tehti eestis ka kuskil aga õigem oli siis juba aknaklaasist lõigata, vähemalt ei rikkunud valgusvihku.
Tegemist ikkagi tavalise lähi-kaug variandiga ja pirniks vanem R2 (24v55/50)
Igaljuhul on päritolu nüüd selge ja tänud vastajatele.[attachment=42581]