automoto.ee foorumid

Täisversioon: iz p5 käigukast
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas keegi teab milles viga on, kui kiirendades käigu välja viskab, täpsemalt 3. käigu. Aga kui rahulikult sõita siis ei viska. Ma olen juba kõike proovinud, aga ikka sa ma lugu. Öelge mida teha, kahvlid ostsin uued, ikka sama jama. Panin teise käigukasti koos kahvlitega, aga ikka nii nagu enne. Päris uusi hammasrattaid ei ole sisse pannud ühtegi.
Hammasratastel hambad viskavad üle,või on sul see uus kahvel praak?
seibidega reguleeritakse ka ju ?
Seibid on kõik olemas ja peaks olema ka õige jämedusega, võllide otsad on mootori servaga tasa.
Selline asi on veel, et kui teise käigu pealt tõmbad üles kolmanda peale, viskab välja, siis tõmbad täitsa üles neljanda peale ja neljanda pealt tagasi alla kolmandale siis püsib käik väga hästi sees.
sellisel juhul võib probleem olla selles käiguvalikukettas (see mis käiguvahetusega veidi ringi käib seal käigukasti sees. Tee kast lahti ja vaata järgi. Proovi neid käike seal siis vahetada ja vaata kas üles 3. peale vahetades ühilduvad hammasrataste ühendusnukid täpselt või jääb ainult äärega pidama. Võid proovida seda asja seal regullida siis. Minu minskil oli nii et oli ka üks kruvi olemas millega sai selle käiguvaliku ketta pingutust muuta, vaata võibolla saad sellega midagi ära teha.

Täpsemalt ei oska öelda, sa peaksid ise lahti tegema ja siis täpselt vaatama mis võib viltu olla, proovi seda käiku niimoodi sisse-välja lülitada, peaksid nägema kustkohast ühendab ja kus võivad probleemid olla.
ega need seibid ei pruugi tehasest panduna õiged olla. tehasest on tihtipeale liiga suur pikilõtk. kui aga mootor on lahti võetud ja pabertihend silikooniga asendatud, siis tihtipeale võll poob.

ja see ka veel, et laagri kulumine tekitab tunnetatava pikilõtku.
Ma ise arvan, et viga võib olla käiguvahetussüsteemis,nt see rull, mille soontesse käigukahvlid pannakse ei ole õigete seibidega ära regileeritud, sest kui kolmas käik on neljanda pealt alla pannes olemas, siis on ju arvatavasti nukid, kahvlid ja hammasrataste seibid korras. Muideks, kas selle rulli serv peab olema mootori servaga tasa? Mul igatahes ei ole umbes 2mm on vahet.(see koht, kus selle rulli hambad ära lõpevad)
ühte otsa käib jäme seib, see on olemas, teises otsas on üks väga-väga õhukene seib. Kuid rull ei ole ikka käigukasti äärega tasa. Äkki vahetaks siduripoolse mootoripoole ära, äkki on selle rulli auk kooniliseks kulunud?
Praegu on silikon tihend. See sai niimoodi pandud, et panin mõlemale mootori poolele eraldi silikoni, lasin ära kuivada ja siis panin asja kokku. Kurat seda teab äkki tuligi liiga paks. Kui õhem kiht silikoni panna, kas siis õli ei hakka läbi tilkuma? Tegelikult silikon on ju pehme ta peaks selle ikkagi sealt vahelt välja pressima, kui kõvasti kinni keerata. Kas see silikon õliga koos olles ära ei sula?
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: izhmaster
Äkki vahetaks siduripoolse mootoripoole ära, äkki on selle rulli auk kooniliseks kulunud?

seda ära küll tee. mootoripooled käivad ikka komplektis koos.
kõige esimene asi mis ma nüüd teen, on see, et otsin veel mõne seibi sinna serektor-rulli otsa, nii et ta oleks käigukasti äärega tasa, sest kui ei ole, siis ta põhimõtteliselt loksub seal edasi tagasi ja ühele poole tõmmates on vahemaa õige, aga tõmbad teise pealt üles siis liigub see rull koos kahvlitega mõned millimeetrid teisele poole ja kahvlid tõmbab sellega hammsrattad oma õigetest kohtadest ära ja tagajärjeks ongi see, et hammasrattad ei haaku piisvalt palju ning viskab käigu välja. Või mis?
Ai ai näpud sügelevad. Tahaks juba ehitada.
Tegelikult äkki see sama mure ongi minu mure. (Sad:EntsSmileSmile

ints86

Mul on selline mure, et Iz PL 5-l ragiseb teine käik. Kui tõmmata teine käik sisse ja kiirendada, hakkab pihta jube ragin, aga kui libistada sidurit ja sujuvalt gaasi anda, siis laseb u. 3-4 sekundit vedada ning järgneb kah jälle ragin. Uued hammasrattad on sees.