automoto.ee foorumid

Täisversioon: Opel Monza 198? Germanstyle.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4
Kuna Rekord sai sellesse ulatusse valmis nagu vaja oli ja hetkel suuremaid muutusi plaanis pole siis tekkis jälle üks oblikas hoovile.
See auto on hetkel täpselt selles konditsioonis nagu irvlõuad on kokku võtnud Opel: Olen Pe.ses Ei Liigu. Või siis et Organiseeritud Peldik Eesti Liikluses.
Mis iganes.
Auto on toodud väga kaua aega tagasi maarjama pinnale , paha legend räägib et enne Edgariaaniasse jõudmist olla sellega sõitnud mingid muukeelsed tžigitid idavirust( mingid ehitajad) . Seltsimehed stahhaanovlased olla ükskord oma suure rahahunniku kätte saanud ja siis jooma kukkunud. Loomulikult olla ka vägijookidest saadud suur doos julgust rooli istuda ja paarutama hakata. Loomulikult jäädi siis meie repressiivorganitele vahele. Auto läks nagu ikka parklasse ja lontiskõrvadega punaväelased said saapaga tagumikku ja kongi.
Peale soolaputkast pääsemist olid seltsimehed punakotkad aga kadunud ja ei tea neist enam keegi midagist.

Auto vedeles väga pikki aastaid ühes Kilulinna tasulises parklas. Oma vana tuttav sattus asjale peale ja mina ei tea kuidas ta seda tegi aga ajas selle auto sealt parklast välja. Tinistas või kasutas muud musta maagiat aga auto sai päästetud. Isegi legaalselt nagu mina aru sain. Siis seisis ta vist paar aastat veel kuskil Laagris. Sealt rändas auto Raplasse huviliste ringi. Küll aga ei suutnud keegi neist samuti seda autot kätte võtta ja mõelda mis temast võiks saada.
Aastad läksid omasoodu. Vahepeal saabus minu juurde töödesse sama huviliste ringi teine Opel Monza, muideks see auto on ka kunagi Talverallil vist käinud. Mul oli tollest pilt ka.

Kuna siin härradel hakkab teine Opel Monza vaikselt valmis saama siis jõudis ka järg selle imeliku auto juurde. Otsustati et loobutakse ja mina olen sellisele imeloomale paras uus omanik, ehk saab asja isegi. No miks ka mitte. Jupibaas on mul korralik. Lademetes on jääke vanadest Senatoritest ja mõnest Monzast.

Autost ise: Kõik pildilnähtav nn keretuning on plekist ja äärmiselt korralikult tehtud ja ülimalt tugev. Loomulikult on aeg ja meie kliima oma töö teinud ja pahtel kukub maha enamikult tiivaäärtelt. Küll aga on lähedalt selle töö uurimine toonud sellise arusaama: see ei ole tehtud baltikumis. See peab olema ilmselt saksa meistrimeeste endi kätetöö. Kõik detailid on puhas käsitöö ja igati isegi sümmeetriline ja õigete proportsioonidega. Plekk on küll roostes aga mitte ühtegi auku ja mitte ühetgi pehmet kohta, isegi roostes kohad on tugevad ja ei krõbise. Ma arvan et see auto on igasti väärt taastamiseks selliseks nagu ta kunagi on üritatud ehitada. Sest sellist stiilipuhast vanakooli saksatuningut ei ole enam kuskil näha.

Algselt tuli ta 14" originaalratastel, loomulikult otsisin ma nurgast välja ühed valmisvarutud vanakooli valuveljed: MIM , italy, 16"*8" offset 10mm. Need veljed olid kohe nii head, nagu nad oleksid selle auto all kunagi olnudki. Küll aga on veljed ja auto päris eri teid pidi minuni jõudnud. Aga igatahes liiga hea sai. vaja vaid kõik see jama ära korrastada, siis oleks mida vaadata.
Tänase päeva piltmaterjal:
[Pilt: large_27819497_5luB.jpg] Lumehangest väljakaevamine...
[Pilt: large_27819499_WJEt.jpg] Vanade originaalseibidega vrakk.
[Pilt: large_27819533_68WH.jpg] Tartus, 16" veljed on installeeritud juba. Teine nägu kohe.
[Pilt: large_27819531_52r2.jpg] Sellised ratstyle tiivaääred Big Grin
[Pilt: large_27819535_w347.jpg] Koopalaius on kuidagist jube täpne sattunud.
[Pilt: large_27819537_tDoL.jpg]
[Pilt: large_27819513_ulhX.jpg] Veljerandi laius.......
[Pilt: large_27819509_oUEZ.jpg] Kapoti all on midagi head. Kahjuks ei käinud kaubaga kaasa. Tuleb tagasi originaalsem tehnika.
[Pilt: large_27819521_e9On.jpg] Karbilaienid all on väga korralik töö tehtud, meitemaal oleks asi palju labasem olnud.

Mis edasi? Alustuseks pean koostama pika-pika nimekirja asjadest mis on hetkel puudu ja mida on mul komplekteerimiseks vaja. Iseenesest ei ole see probleem kuna üks selline peaaegust kompleknte auto on mul juba ammu olemas. Eks teise pealt saab palju üle vaadata ja kontrollida. Õnneks varusid ka on. Mis on parim siis väga defitsiitsed iluliistud ja esiklaas ning ukseklaasi osa on kõik terve ja olemas. Mootoreid on mul valikus ilmselt lausa 5 erinevat 2,8 liitrilisest kuni 3,0 ni välja. Alla selle sinna ikka ei pane.
Siis on vaja süveneda lahtivtmisele ja vajalike kohtade liivapritsimisele ning igakülgsele töötlemisele. Eks ta ikka aeganõudev protsess saaks olema.
Ehk siis peaks juba uue paksu vihiku selle auto asjade kirjapanekuks kõrvale panema. Ja laos tuleks teha oma riiul kuhu hakata laduma ritta kõike seda mis hiljem selle auto juurde peab minema.

Kuid algus on tehtud, asi on õues ja ideesid jagub. Kui vaid aega ja raha ka nii palju jaguks.

Lisan ka kohe ära : Selle auto müün ma hiljem ilmselt maha, mulle pole reaalselt kahte Opel Monzat vaja. Seega kel on huvi võib minuga kontakteeruda ja asja arutada.
Peamine eesmärk on selline lahe ratstyle peletis päästa roostesurmast ja teha temast ikkagi korralik vanakooli germantuningstyle auto.
Üks ja väga asine ideekuvand on siin: [Pilt: opel_monza_01.jpg]
Sellest autost on väga hea ja pikk jutt siin saadaval: http://www.opel-hecktriebler-forum.de/in...ergmonster

Kena kaunist kevadõhtut! Mul oli kena päev!
Lõpuks ometi hakkab klassikanurka õigeid projekte ka lisanduma. Sellise vanakooli rajapäeva autoks ehitades, ei ole sul ilmselt huvilistest ka hiljem puudus. Seda arvestades, võiksid kohe ka kõige suurema töömahuga mootori peale panna.

Kas plekist tiivaääred on ühest tükist voolitud?
(14-03-2013, 22:44 PM)svenson Kirjutas: [ -> ]Lõpuks ometi hakkab klassikanurka õigeid projekte ka lisanduma. Sellise vanakooli rajapäeva autoks ehitades, ei ole sul ilmselt huvilistest ka hiljem puudus. Seda arvestades, võiksid kohe ka kõige suurema töömahuga mootori peale panna.

Kas plekist tiivaääred on ühest tükist voolitud?

Ei ole ühest tükist. On mingi ala kolmest või neljast. Pidevkeevisega kinni, keevis vägagi kena. Asjatundja tehtud vist.

Olen lahanud kunagi kõrvuti 2,8 R6 ja 3,0 R6 mootoreid. 2,8 liitrisel on väntvõll 5kg kergem. Ehitasin ühe kombo kus oli 3,0 l kõige suuremate klappidega kaan peal ja põhi oli 2,8l oma, päris huvitavalt jooksis pöördesse.
Kuna 24V mootor ei jää mulle siis pean nuputama 12V mootori lahendused välja. Õnneks on ehitatud ka seda natuke, mingi link: http://users.telenet.be/jov/opeltuners/m...nza_e.html
Rajaautot sellest vist teha on gramm mõtetu, mõtle mis see kõik kaalub. Tehase andmete tühimass on ca 1380kg.... lisa sinna kogu see plekk ja pahtel.... Big Grin
Autot nähes pani suuresti imestama see, et nii korralikult on asja tehtud omal ajal. Pahtlikiht õhuke, kõik juurdeehitused on väga tugevad. Töödest ootab ees samadest kohtadest roosteemaldus mis kõigi sama ajastu opelitel. Velje sobivus oli nii täpne nagu oleks koopad selle sama velje+rehvi järgi tehtud.

Kahjuks pole Ryblik lisanud pilti kleepsust mis iseloomustas selle Monza olemust, ajal kui mootor käis kui Rolex'i kell ja tagarehvide kiire kulumine oli paratamatu.
Ai kurja, see on Tegija!!!
Ryblik, ma kaaluks tõsiselt optsiooni sinna korporatsioonisisene katel installida ja oblikate ridakateldega mitte tegeleda! Selleks ei pea 350SBC'd kangeks viilima aga V8 kepikastiga oleks sinna õige jõujaam. Kusjuures see poleks ka väga vale, sest on ju Senator ja selle kupee Monza otsene Admiralide järeltulija ja need olid osad originaaliski Chevy small-block'iga.
See vist ei tohiks isegi ümberehituse lubatud kaaludest/mõõtudest/jõunumbrist välja minna... kui veel miskine nafftakriisi järgne kägistatud intake'iga 305-mootor koos andmetega aluseks võtta. Kaks ja pool mahlapakki oleks sellisele sliiperile täitsa piisav Wink Kuna plaanid ju selle maha müümist, siis ma ei panustaks ulmepappi mitte mootorisse vaid keresse ja legaalsetesse paberitesse. SBC jätakski originaaliks ja kägistatuks, et siis järgmine omanik võiks seda soovi korral viilida või tõesti Erkki Engineeringusse saata.
Koma on selles et mul ei ole siiski SB nurgast võtta, see tuleks kuskilt osta, mis nõuab lisaraha.
R6 on nurgas, see toodab 130 kw originaalist ja on suhteliselt lollikindel.
Jah kui ette satuks mingine ala 100 eurine SB mis ka töötaks, siis võiks juba aretada. Nagu teada siis enamus kodanike kellel mootor nurgas siis on see neile kullakilohindega võrdväärne. Eks vaatab mis saab.
Ma olen alati olnud ise arvamusel et kõigepealt tuleb auto originaaltehnikaga sõitma saada ja alles peale lastehaigustega tegelist võib plaanida miskeid ümberehitusi.
Mootoriruumi mõõtmeid peaks ka ennem vaatama, ega SB on ka ju väljalaske kolled all, vb ei mahu silla ja tulemüüri vahelt läbi.

Englismannide jurues on ehitatud paar autot millel holley karpaga Roveri 3,5 l v8 vahel koos kepikastiga. Polnud ka paha lahendus. Aga ka toda ei ole nurgast võtta.
Kunagi vedeles mul MB 4,2 L v8 mis tehase kägistatud seades oli 205kw. Juba tollel tekkis plokikaante mahutamisega probleeme. Ei mahtunud mootoriruumi teine hästi.

Lõbus kleeps.
[Pilt: large_27819505_ZpIj.jpg]
(15-03-2013, 10:45 AM)ryblik1 Kirjutas: [ -> ]Koma on selles et mul ei ole siiski SB nurgast võtta, see tuleks kuskilt osta, mis nõuab lisaraha.
R6 on nurgas, see toodab 130 kw originaalist ja on suhteliselt lollikindel.
Jah kui ette satuks mingine ala 100 eurine SB mis ka töötaks, siis võiks juba aretada. Nagu teada siis enamus kodanike kellel mootor nurgas siis on see neile kullakilohindega võrdväärne. Eks vaatab mis saab.
Selles tuleb Sinuga suures piires nõus olla aga eks neid paadiankruksp laanitud kuid enne eemaldamist töötanud SBC'sid ikka on ja mõni kindlasti saadaval ka 100 tugrikuga. Kuigi jah, variant on pigem käivituva romu soetamine ja ülejääva raua vanametallistamine.
Aga siis pilt, kui väike on SBC ja tunned ära, mille katlaruumis see asub? Üks "tavalisemaid" selliseid konversioone...
[Pilt: 6341815780.jpg]
Kui saladus pole kus auto konutas ja mis hinnaga omastati.Selline krt meie kollektsioonist ka puudu.
24 klapine ehk 150 kw R6 oleks seal päris paras
(15-03-2013, 11:54 AM)hundu615 Kirjutas: [ -> ]Kui saladus pole kus auto konutas ja mis hinnaga omastati.Selline krt meie kollektsioonist ka puudu.
Raplas konutas , küll ühe kuuri taga siis teise taga.
Seal on üks Opelistide punt olemas.

Aga nüüd om Tarbatus. Big Grin
Mõni harv isend on mõnikord müügile jõudnud.
Nettiautos on hetkel üks isend müüa. Hind küll kena kah, vist ala 6900 eur?? oli.

>Hind on sümboolne.
Ütleme ju nii ausalt selle asja kohta. See auto on : koorik, mille nimeks on Toorik. Seega jah alla 1K euri. Täpsemalt ei hakka lahkama.
(15-03-2013, 12:04 PM)MeelisV Kirjutas: [ -> ]24 klapine ehk 150 kw R6 oleks seal päris paras
Need on kohad, kus ma ei kavatsegi "lahti saada" oma tuntud raua-lembusest Wink Mitte, et Opeli enda R6'ed oleks kuidagi halvad või nõrgad mootorid aga sedasorti katelde kW'd tulevad välja neid piinates ja piinamist soliidsele autole projekteeritud mootorid väga ei kannata. 12-klapiline kardab kuuma kui tuld ja 24-klapiline on kogu aeg olnud sigakallis üleval pidada. Pluss peaaegu permanentselt peesse minev elektroonika. Need kilovatid tulevad välja vaid tohutu vaevlemisega lõppkiiruses ja autot lõhkudes kiirendades, samas Omega 3000 manuaaliga küll liikus lustlikult seda piinates aga madalapöördelise ropu momendi vastu ja sellest sõidumõnu vastu ei saanud see kuidagi.
Üks ehedamaid mõnulemise kurvisõidu masinaid oli Avo Elme elik rustangi FOX-body. Avo ka ei punnitanud roppu raha katlasse vaid keresse ja selle Stangi algselt olematusse juhitavusse. Samas oli sellega ikkagi fun ja lihtne sõita, reaalset jõudu oli kogu aeg saadaval.

See on muidugi puhas isiklik arvamus aga näiteks mitte-täisoriginaalne Opel Monza, saati veel selline germanstyle-sliiper, peaks olema kõige lihtsama ehitusega, piisavalt jõuline, hea aga mttehäiriva häälega (seakisa ei ole hea hääl Big Grin ), normaalsuse piires kiire a'la OpenTrackil aga samas ka igapühapäevaselt kasutatav ilma ühegi probleemita. Ja otse loomulikult peaks selline auto edev välja nägema ja juba oma välimusega kogu ümbrusele teada andma ilma lollide hüüdlauseteta, et "ma olen eriline" (too rybliku viidatud kolla-must Monza on just täpselt sellise välimusega). Selles suhtes meeldib mulle ka oblika karpaga CIH - seisku kaua tahes, annad pisut elektrit ja bensiini ning lähed sõitma. See on nii pommikindel katel tavakasutuses, kui üldse olla saab aga täpselt sama häda: kui ikka tahad, et oleks lõbus ning annad muudkui pähe (mis on vältimatu lõbu saavutamise vajadusel Wink ), siis tuleb jube ruttu keps ilma vaatama. Ning siin tulebki paadiankrust karpaga täismehaanilise V8 võlu välja: ta on täpselt sama lihtne ja lollikindel, kui CIH aga sellist ära lõhkuda on jube raske. Selleks, et oleks lihtsalt fun, ei pea katel 6000 rpm kiunuma ja sina arutul hulgal kepiga toas mööbeldama. Vahet pole ka bensu ära kulutamises: lõbutsemisel kulutavad nad kõik ühepalju. Vahe ongi selles, et Opeli enda ridakuuega lõbutsedes on tohutu võimalus lõbu enneaegsele lõpule ja parimal juhul katla kapremondile, tavaliselt katla vahetusele. Paadiankruga on selline võimalus peaaegu nullilähedane. Pigem keerad sita ja pehme kere korgitseriks ning lõhud ära kallihinnalised klaasid aga jällegi: olles panustanud kerejäikusesse (täpselt samad asjad teha, mis FOX-stangiga), mis on Monza puhul vältimatu vajadus, pole ka seda probleemi.
Ma pean paar vastuväidet esitama.
Ükski vana 12v ridakuus pole minu käes veel kuuma kartnud. Jahtub maha ja töötab edasi. Tal on ajus see käsk olemas et teatud mootoritemperatuuir juures lülitab kõik välja. Vähemasti Jetronicul oli see olemas.
24v on küll nii kuumakartlik kui ka lihtsalt kallite juppidega.

Ise olen suutnud väga suure pingutamise peale ühe 12v mootori saale ära ajada. Kepsu välja pole saanud. Kuigi esimene Monza sai mu käes vatti niiet vähe polnud.

Küll aga jah olen ma 2,0 Cih mootoril kepsu välja saanud. Lausa kaks. 3 paremale ja 4 vasakule. Päris huvitav vaatepilt oli. Kiirust oli kah , spido sealmaal enam ei toiminud.

Eks vaatame. Mul lähikonnas üks SB on aga seda ei anta ära. pigem saab vaadata et mõõtmeid. Muideks see MB? kapotialune on tegelikult laiem kui monza. Vist oli.
Eks vaatame. Mul lähikonnas üks SB on aga seda ei anta ära. pigem saab vaadata et mõõtmeid. Muideks see MB? kapotialune on tegelikult laiem kui monza. Vist oli.
[/quote]

See auto PlyVal64 pildi peal peaks olema 200 seeria Volvo
(15-03-2013, 13:25 PM)marguss Kirjutas: [ -> ]See auto PlyVal64 pildi peal peaks olema 200 seeria Volvo
Absoluutselt õige, "tavaline tellis" ja täiesti saadaval sõitvana 1400 eurorublaga. Samas hinnaklassis kohe veel saada f-body ja tahtmisel/vajadusel pole Eestis vaja kullahinnaga käkke osta Wink Pigem võib neile küsijatele midagi müüa Big Grin

Eks ryblik teab paremini, kuipalju millised oblika keedupotid kestavad. Lihtsalt need kilovatid on rivimootoritel totrad - ja muidugi raua V8'tel jälle töömahud ja kokku katla kaal. Aga auto liikumist iseloomustavad näitajad on hoopis teine asi.
C30NE: 177Hj @ 5800 rpm ja 235Nm @ 4400rpm
305CID LG4 (enimlevinud paadiankur 80'te keskpaigast): 150Hj @ 4000rpm ja 325Nm @ 2400rpm

Pannes kokku kummagi mootori düno "kuusepuud" ja tõstes need kasvõi Just for Fun tegelikku auto kasutusse isegi OpenTracki kontekstis, siis SBC'ga kasutad katelt piinamata "mugavalt" sõites Opeli katlaga samapalju hobuseid aga ALATI oluliselt rohkem momenti. Ning kui Opeli katel kukub alla 3000 rpm, on tegu võrriga, mis ei suuda enam mitte midagi lõbule lähenevat teha. Ning räägitagu mida tahes - There is no replacement for displacement. Et saada samasugune sõidumõnu ja see on VAID pöördemoment, peab 12-klapisele juurde panema 8-klapise CIHi. Ja ongi 5 liitrit töömahtu Wink
Põhimõtteliselt saab Monza absoluutkiirustelt kiiremaks tõesti originaalmootoriga aga mingit rõõmu sõitmisest see ikkagi ei paku. Täpselt nagu Omega 3000. Sõidad, nagu tapaks siga mootorsaega...

See totalne mootoripuudulikkus on kogu aeg Opeli üliilusaid sportlikke keresid vaevanud. Korra nad tegid Bitteri aga kohe tõmbas emafirma kässerit. Admiral V8 oli natuke aega lubatud ja Diplomat ka, sest ei olnud Uue-Mandri luksusautodele siiski mingid konkurendid mitte ühestki otsast. Küll õhkasid ameeriklased ja teevad seda siiani, euroopa disainiga sportautode järele... aga V8 on ka seal oligatoorne! Kõik muud versioonid, nagu originaal Corvette R6'ega ja Corvair B6'ega surid kohe ja ruttu välja.
Monza on viimane ehedaim näide sellest: vaieldamatult kaunis auto ja oleks müünud üle maailma meeletutes kogustes, kui sinna oleks Rüsselsheimis installitud SBC. GM aga ei lubanud sellist asja, sest muidu poleks neil kodus keegi ju oma autosid ostnud. Aga seda pidas GM "normaalseks", et võtta Ascona ja ehitada sellest Cadillac Big Grin
Ehk ma väidaks nii: keegi võiks ühe Monza ehitada selliseks, milline see iludus oleks pidanud olema juba oma sünnihetkel.
Jah, vääne on PEamine, sellst saan isegi aru.
Eks vaatab mis ja kes.
Loomulikult oleks võinud ju ta tehase seades sellisena tulla.
ai kurja, monza on tegija massin.
au ja kiitus, et sellise ette võtsid.
a natuke ohvtopikut ka. nimelt oli naabripoisil kunagi kolmeliitrine monza ja mõned korrad sain seda laenata ka. mingit näppimist selle konega vähemalt tema käes küll keegi ei teinud, aga liikus vägagi jumekalt ja väänas mehiselt kohe tühikäigust alates. ja hääl oli meeldiv. ma isegi ei mäleta, kas see oli karpaga või mingi pritse moodi asjaga või ...
a igatahes ei olnud kone lahja küll mitte.
kas siis nüüd on aeg mu mälestused üle kullanud või oli neid konesid erinevaid või mis värk on? a igatahes mälupildi järgi küll paadiankru järgi vajadust ei tundnud.
Monza on alati tegija masin, aga vaatasin pilte ja küsiks et ega see oranz treila ennevanasti musta-kollase kirju ei juhtund olema... Toungue
(15-03-2013, 14:07 PM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ]GM aga ei lubanud sellist asja, sest muidu poleks neil kodus keegi ju oma autosid ostnud. Aga seda pidas GM "normaalseks", et võtta Ascona ja ehitada sellest Cadillac Big Grin
Ehk ma väidaks nii: keegi võiks ühe Monza ehitada selliseks, milline see iludus oleks pidanud olema juba oma sünnihetkel.

Tahaks teadjatelt siis küsida, millisest vabrikust tuli Chevrolet Monza? Ja mis pada tal kapote all olla võis? Olen siukest asja paarkünd aastat tagasi Pärnus näinud. Ees oli Letuka rist ja tagaluugil eht kiri Chev Monza...
Poisike paneb sihukesi asju ikka tähele eksju....
Viimasele küsimusele võib vist selle foorumi asutaja adekvaatselt vastata Smile
(16-03-2013, 00:08 AM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Monza on alati tegija masin, aga vaatasin pilte ja küsiks et ega see oranz treila ennevanasti musta-kollase kirju ei juhtund olema... Toungue

See oli vääääga ammu.

(16-03-2013, 00:23 AM)IIIFFFAR Kirjutas: [ -> ]
(15-03-2013, 14:07 PM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ]GM aga ei lubanud sellist asja, sest muidu poleks neil kodus keegi ju oma autosid ostnud. Aga seda pidas GM "normaalseks", et võtta Ascona ja ehitada sellest Cadillac Big Grin
Ehk ma väidaks nii: keegi võiks ühe Monza ehitada selliseks, milline see iludus oleks pidanud olema juba oma sünnihetkel.

Tahaks teadjatelt siis küsida, millisest vabrikust tuli Chevrolet Monza? Ja mis pada tal kapote all olla võis? Olen siukest asja paarkünd aastat tagasi Pärnus näinud. Ees oli Letuka rist ja tagaluugil eht kiri Chev Monza...
Poisike paneb sihukesi asju ikka tähele eksju....

Paim nali on see : Gm on nime Monza ikka ohtralt aksutanud siin ja seal.
Illustreeriv pilt ladina ameerikast. [Pilt: 4128600367_b38c231ef3.jpg]
[Pilt: eventos_galeria_2EAMC_SP_20.jpg]

See US versioon on päris teine. [Pilt: 63740d1241617009-chevrolet-monza-monzafinished-5.jpg]

Ja euroversioon. [Pilt: 138_monza4.jpg]

Mis puudutab mootoriruumi gabariite siis on kujukas pilt kohe võtta, üks kahest Monzast mis on hetkel töökojas sees tööjärgus, näeb välja selline. Mootoriruumi mõõdud on kohe võtta. 80cm maksimumlaius, roolikarbi kohalt vaid 65 cm.... Kes SB mõõtmed ütleks?
[Pilt: large_27824159_w7OZ.jpg] Selgitus, kere on nii hõre skelett selle tõttu et Tõrvas mingid tondid olid suutnud kere keevitades nii ära rikkuda et tuli kõik kahekordsed plekid ja pornokeevitus väljalõigata ja otsast peale alustada selle projektiga. Ma ei tea küll kas eestimaal on veel punkti kus lähemal 100rm peal on seismas 3 Opel Monzat?
Lehti: 1 2 3 4