automoto.ee foorumid

Täisversioon: mis karpaga tegu ?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
tere leidsin kodunt ühe karburaatori,mark oli K26 ? kes teab mis karpaga tegu on ? täpsustuseks ütleks et kütusesiiber ei liigu üles alla vaid nagu autol karpa õhuklapp samuti on tal õhuklapp ka sees ja nende reguleerimiseks on siuksed sangad nagu (motika bensiinipaagi kraani link) mind just huvitab mis imelooma oma see olla võiks ?
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Raigo
tere leidsin kodunt ühe karburaatori,mark oli K26 ? kes teab mis karpaga tegu on ? täpsustuseks ütleks et kütusesiiber ei liigu üles alla vaid nagu autol karpa õhuklapp samuti on tal õhuklapp ka sees ja nende reguleerimiseks on siuksed sangad nagu (motika bensiinipaagi kraani link) mind just huvitab mis imelooma oma see olla võiks ?
Peaks olema mootorratta \"Kijevljanin\" K-1-B karburaator. Neid toodeti ca 1946-1950, võimalik, et mingil Saksast toodud trofeeliinil. Jah, nüüd kontrollitud informatsioon:1954 a Serovi raamat \"Motociklõ\" peatükk 10 ütleb, et karburaatorid k-26 (olid mootorratastele K-1B. ) ja K-30 ( mootorratastele K-125 ja m-1-A) omavad peadoseersüsteemi millel on kütuse etteande mehaaniline regulaator ehk nõel. K-26 ja K-30 pidid konstruktsioonilt sarnased olema. Skeem ka toodud.
mis rattal antakse gaasi karburaatori juurest ? st ta on ju ilma trossita süsteem ?
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Raigo
mis rattal antakse gaasi karburaatori juurest ? st ta on ju ilma trossita süsteem ?

Huvitav, kas on ikka rattaga tegu, äkki on muillegi muu käivitamiseks ettenähtud mootor?
ma usun ise ka

jr

mingi sihkese mootori,mis vajab ainut ühtlast pööret ja sätib seda ise umbes sama moodi nagu tänapäeva muruniitjad.
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: iz350
ma võin homseks vaadata,äkki on sellest karpast midagi kirjutatud ühes vene karpadest rääkivas raamatus,mis mul on kodus.
Vaata, kui asi rohkem huvitab raamatut \"Motociklõ\" Moskva 1954, millele oma eelmises postituses viitan.