(02-05-2013, 22:48 PM)kriminaalid Kirjutas: [ -> ]...
Sisekuuskandid häirivad jah? Mind mitte, mulle meeldivad.
...
Võtke õppust: üldiselt tehakse ju endale.
Tubli töö, millal sõitmas näha saab?
Annan endast parima, et paari nädala jooksul. Mul tarvis ebayst uued gripid ja kummid tellida ning sadul tegemisse viia, nendega läheb ka tsipa aega.
Nädalavahetusel sain elektrisüsteemi vedamiseks juhtmed hangitud. Üks päev sai tervelt kulutatud, et sidur toimima saada nii nagu peab. Sai treitud uus pronksist puks, mis vajutab sidurikorvi alla. Originaal oli miski pärast nii lühike, et enne läks sidurikang vastu kiiget, kui lahutama hakkas. Lisaks tuli kasutada inseneri mõtlemist, kuidas kiige külge trossi pingutussuüsteem teha (teatavasti jookseb sellel Vjatkal siduri tross läbi kiige ning mul pole aimugi, missugune see originaalis seal on. Minu valduses oleval kahel kiigel pole seda puksi). Peale selle sai tehtud ka uus gaasitross, mis sobiks uue karburaatoriga. Ka sellele Vjatkale tuleb Mikuni, lõõriga 22mm koos tänapäevase õhufiltri ning custom kollektoriga.
Täna sai esihark kokku ja külge pandud koos lenksuga. Nüüd homme üritan elektritöödega lõpuni saada.
Ütleme nii, et pusimist jagub. Selle mitme aasta jooksul on mul esiratta see detail kaduma läinud, kuhu kinnituvad piduriklotsid ja spidomeetri tross. Nagu teiste piltide pealt aru saan, peaks olema too alumiiniumist. Kui kellegil selline jupp vedeleb kodus, oleks ilus mulle PS saata.
Vahepealt suurt midagi uut sündinud pole, aga miskit ikka.
Uued õhukummid saanud rattad. Panen veidi intrigeerivama pildi, kellel süda pahaks läheb sisekuuskantide pärast, kerigu kiiresti alla.
Täna sai tagatuli paika pandud. Vahele läks siis uus tutikas tihend. Paras jupp oli mul sinisest Vjatkast üle jäänud. Nüüd tellin Inglismaalt lisa.
Ning väike teaser.
Tänu ühele foorumlasele, kes ei pidanuks paljuks saata mulle esimese piduriplaadi, sain masina ratastele. Aitäh
urmet48.
Sain ka karpa kollektori vahepeal keevitatud, nüüd on 22mm Mikuni koos õlitatud kahekihilise filtriga omas kohas paigal.
Lisaks panin kimpudesse valmis kõik eesmised juhtmed ja rüüd ka ümber. Süütelukul ka juhtmed küljes. Nüüd kui tihendid mingi hetk kätte saab, on ainult külge panemise vaev. Hetkel üldmulje selline.
Aa jah, sadula viisin ka tegemisse. See nädal on lootust ehk kättegi juba saada.
Viimane fotosessioon enne lõppu. Sadul valmis, sai seekord selline.
Karburaatori ja süüte seaded võtsin 1:1 sinise pealt. Paar korda vänta lüüa ja mootor popsus kenasti. On tunda, et käib päris tihedalt, sest sisse said ka ju uhiuued kolvirõngad. Lisaks vedasin korrektselt juhtmed ära ja panin valged termorüüd ka ümber. Üldmulje hetkel.
Ja Vjatkad reas.
Inglismaalt kohal ka põrandaliistude kummid, gripid ja jalaliistude otsad. Sai tellitud ka sellist tihendit, mis käis esitule korpuse, esiporilaua ja kindlalaeka vahele. See pildilt puudu, kuna on juba masina küljes.
Nagu näha, on kõik tihendid ja strateegilised kohad taas valged. Miks? Oluliselt ilusam ju, kui originaalis mingit ebamäärast värvi. Jalaliistud lasin samuti uued teha, aga pole veel kätte saanud.
Väga kena tulemus !
Kustkohast sa neid tihendeid ja värke tellid ? Oleks eneselgi vaja kolme apastraadi jagu , eelistaks muidugi teisi toone nagu beez , pruun või sinine .
Tulemus hea-suisa ülihea.Aga midagi on puudu või mu vanad silmad ei näe enam.Ei näe suunatulesid lenksu otstes.Mul endal oli selline aparaat,vast ühest esimesest aastakäigust.Just sama mudel ,mitte Elektron.Ja sel olid suunatuled lenksu otstes.
Head soovides,
Flanagan
Sellel aparaadil pole kanaleid lenksus juhtmete jaoks. Suunatule kohad on olemas küll, teravam silm näeb, et need asuvad minu mudelil esitule korpuse küljes. Pirnid on küljes, aga paraku on mul klaasid puudu. Kui kellegil on pakkuda suunatule klaase auguvahega 51mm, siis võiksid need leida koha minu Vjatka küljes.
Neid VP150M mudeleid vist on ka erinevaid modifikatsioone, ühtedel asuvad esimesed suunatuled porilaua küljes, teistel esitule korpuse küljes ja kolmandatel lenksu otstes.
Aga aitäh heade soovide eest. Edu läheb tarvis ja juba mõlgutan mõtteid järgmisest projektist.
Suured kiitused tehtud töö eest!
Kas järgmine projekt saab olema midagi Vjatkadest või see Cezeta?
(21-06-2013, 14:08 PM)Rimsi Kirjutas: [ -> ]Suured kiitused tehtud töö eest!
Kas järgmine projekt saab olema midagi Vjatkadest või see Cezeta?
Või hoopis Vespa
(22-06-2013, 19:43 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ] (21-06-2013, 14:08 PM)Rimsi Kirjutas: [ -> ]Suured kiitused tehtud töö eest!
Kas järgmine projekt saab olema midagi Vjatkadest või see Cezeta?
Või hoopis Vespa
Ma spikerdasin siit teemast:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...059&page=2 Tula ja Cezeta ootavad oma järge.
Kui teemaalgataja aga taas mingi Vjatka ette võtab, siis mul on osad jupid üle, kingiks need ära.
Paraku tänaseks päevaks on rattaid kogunenud veelgi järjekorda, mis kõik tahaksid uuendamist. Panen siia ka ühe pildi, kus nad kõik reas on.
Paremalt loetult siis: Vjatka VP150 (1963), Vjatka VP150 (1959), NSU Quick (eeldatavalt 1939), Jawa 559 (birkat pole, aastaarvu ei tea), Cezeta 501 (1958) ning selle all on Tuula T200 (1958/1959).
Vahelduseks võiks ette võtta hoopiski selle sama Jaffi. Tema rebuild võiks teoorias kulgeda kõige libedamalt. Kõiki tutikaid juppe on Tsehhist saada, ole ainult mees ja telli.
Muidugi kingitustest ära ei ütle.
Vjatka kraami läheb alati vaja.
Küsiksin, kas sama marki ratast on huvitav jälle töösse võtta ? Või siis sellist mida on terve eesti täis ning kvaliteediga pole ka enam üllatada võimalik, kuna jupid tulevad tehasest...
Aga see on omaniku otsustada. Igaljuhul edu!
Samat marki ratast enam kindlasti nii huvitav töösse ei ole võtta, kuid sellega saaks vältida esimesel korral tehtud vigu. Tellimustööna oleksin nõus isegi tegema taas, õiglase hinna eest muidugi. Ning kindlasti sellist pole ka huvitav teha, mida on terve eesti täis, vihjasid ilmselt tolle Jawa peale. Sinu sõnade peale hakkasin tõsiselt mõtlema ning olen sellepärast peaaegu terve garage ratastest puhtaks müünud. Otsin järgmiseks midagi tõelist maasikat, midagi haruldaset ja olen selle harulduse nõus isegi Saksamaalt endale tooma. Elame-näeme.
Aga Vjatka kohapealt. Olen selle aja jooksul kaks korda väntvõlli vahetanud. Esimene kord sellepärast, et sidur oli võlli peal ringi hakanud käima ning kiilusoone metalli täis sulatanud - võll nässus. Teine kord sellepärast, et ei saanud enam süüdet kuidagi paika - aevastas ja turtsus. Võis muidugi kuskilt karteri vahelt lisaõhku ka tõmmata. Otsustasin taas mootori lahti võtta, panin igaks petteks uue väntvõlli ja tihendasin kõik liitepinnad korralikult hermeetikuga. Nüüd on mootor taas koos ja töötab. Karburaator on ka õigetes sätetes. A jah, tuled sai kah korda tehtud, ainuke probleem on veel suunatulede releega. Loodan järgmine nädal selle saada. Gripid panin ka peale. Mõned pildid:
Siin näha, et nö kindalaekas on spidomeetri auk kellegi poolt suuremaks ratsitud ja avastasin, et mul pole spidomeetrit sinna enam panna. Seepärast vahetangi selle välja ja panen originaali asemele. Jupid praegu maalri juures. Lisaks on mõned jalaliistud veel puudu, loodetavasti saan need lähiaeg ka kätte. Muidu võib ratta täitsa valminuks lugeda.
Panen ühe video ka, kuidas käib:
http://www.youtube.com/watch?v=tqG7q6h-pL4
Ratas tuleb lähiaeg müüki. Kellegil äkki tuleb soov seda osta, siis kirjutage mulle postkasti.
Valget värvi tasuks sellisel sõidukil vältida. Mõni mustus toonib nii edukalt, et aitab ainult ülevärvimine.
(17-10-2013, 19:18 PM)pen.skar Kirjutas: [ -> ]Valget värvi tasuks sellisel sõidukil vältida. Mõni mustus toonib nii edukalt, et aitab ainult ülevärvimine.
Oh, milleks siis kogu see tegemine. Ma 45 aastat tagasi arvasin, et just selline värvikombinatsioon sobiks sellele rollerile, aga tegemiseni ei jõudnud... Nüüd on hea vaadata.