(12-06-2013, 19:15 PM)KristjanT Kirjutas: [ -> ]Kas siis kinni-lahti solenoidiga, st mitteproportsionaalsed? Mis ühendused? Eeldan, et kasti tõste vähemalt 3/4" on. Kasutad ninas olevat pumpa? Mis pump on, palju lööb?
Mul metsamasinaga seoses on jagaja teema aktuaalne, just sõidan Tallinnast Pärnu suunas, käisin kraana jagajaid uurimas. Kirjutan sellest oma teemas. Lihtsalt asi huvitab ja seepärast uurin.
Jagaja on tõesti nö on-off. Läks kuidagi nii, et pilti ei jõudnudki teha. Korra vaatasin küll seda lähemalt, igatahes Danfloss´i toodang. Hüdropump on nii paksu värvikihi all, et sealt miskit välja ei lugend. Spilka oli ka juba minekut teinud... Nś 50-est oluliselt suurem pole, aga selle-eest vaikne...
25t kallutab tühikäigul tuksudes kenasti maha....
Sisu on end siiani heast küljest näidanud, on tallatud asfaldil, on roomatud sillani mudas.
Kardaani vahepuki kinnitus andis kord järele, oligi jube nõrk tehtud. Võttes snitti orginaali pealt, valmistasin uue. See kestab aastaid.
Tänane kuum ilm ja lõputud kruusateed tegid ühele abisilla rehvile 1:0, läks korraliku pauguga keskelt pooleks, mingi osa protektorist lendas koos mõeldava osa kruusateega kuhugi võpsikusse...
Hommikul siis rehvivahetus jälle, selleks tegin veljevõtmele pikenduse...
Roomikupoldi keerab selle varrega puru nagu kõrsiku...
[
attachment=43808]
[
attachment=43807]
Järgmine ikka vähe suurem vast, endale jäi enne silma üks neljasillaline SISU...
http://www.rasketehnika.ee/kasutatud/aut..._missing=1
Natuke nokitseda ja peaks täitsa hea saama.
Selle kolmesillalisega võib hetkel täiesti rahule jääda, veab nagu loom ning suuremaid rikkeid pole ette tulnud
Kuna ka varem on kergeid kokkupuuteid vanemate Sisudega, siis julgen soovitada seda masinat teistelegi...
Peasi et ta ise välja roniks mülkast
Kuradima imelik oleks kui kuskil metsaservas jääb perse maani ja välja ei kuidagi tule. Ei ole abilist ka oodata niipea.
Herr Luik, ära oma vana sõbrakest päris ära tapa
Muuseas, kuskilt olen kuulnud, et Sisu raamid nõrgad. Aga vaid kuulnud. Kuna teedeehituses uhab neid massiliselt, siis mina seda ei usu. Samas äkki kehtib see selle "Renault-ajastu" kohta? Siis läks neil kvaliteet alla seoses teatavat päritolu komponentide kasutamisega. Samas ju raam ikka neil enda oma on.
See Sisu nõrga raami jutt siinkohal paika ei pea, kuna raam on sama ajastu scannidest ja mersudest ikka tunduvalt tummisemast rauast tehtud.
Ahh, vajus natuke läbi, vahest tuleb ikka ette. Kopaga kastist suurem osa maha ja siis kerge "abistav käsi". Eks see kõik käib asja juurde.
Kui järgmine suvi plaan sammuti "rekkameest mängida", siis tuleb ikka neli silda endale alla vaadata
Selle Sisuga hetkel lasen 25-27l/100km peale... Pool teed tühjalt, pool koormaga. Võib rahule jääda..
Meil veetakse külateele freesitud asfalti ja üks samasugune SISU teeb ka tööd.
"Nopea traktori" on igati eeskujulikult käitunud, nüüd tuleb väike tehnohoole vahepeal, mille käigus vahetan õlid, filtrid, uued rehvid veosillale jne.
Sammuti tuleks summuti paigaldada, hetkel käib kõik läbi kasti. Sidurivõimendi on siiani selline "imelik"
Seoses suurema hooldusega on kiiresti vaja kahte 9" laia velge, hetkel on üle ainult 7.5" veljed. Orginaal rehve nendega alla panna ei kannata, topeltrattad hakkavad üksteisele vastu käima.
Kel on pakkuda 9" 22.5 velgi, siis andke märku. Hädapärast ajab 1 velg ka asja ära, parem oleks 2.
(26-06-2013, 18:19 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Hommikul siis rehvivahetus jälle, selleks tegin veljevõtmele pikenduse...
Roomikupoldi keerab selle varrega puru nagu kõrsiku...
Tekkis selline imelik küsimus, et millest see pikendus tehtud sai? Ühele poole oleks nagu keevitatud mingi veesärgi jublakas aga tegelikult on huvitav hoopis see vars ise. Otsas oleks tal nagu mingi tigukeere ja tsipa edasi, on varre peal kaks XX'i. Mis asi see on?
(15-07-2013, 00:35 AM)viplala Kirjutas: [ -> ] (26-06-2013, 18:19 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Hommikul siis rehvivahetus jälle, selleks tegin veljevõtmele pikenduse...
Roomikupoldi keerab selle varrega puru nagu kõrsiku...
Tekkis selline imelik küsimus, et millest see pikendus tehtud sai? Ühele poole oleks nagu keevitatud mingi veesärgi jublakas aga tegelikult on huvitav hoopis see vars ise. Otsas oleks tal nagu mingi tigukeere ja tsipa edasi, on varre peal kaks XX'i. Mis asi see on?
Seoses minu tööga "allmaailmas" olen head materjali seekord piiri tagant toomas käinud... Ehk siis tegu on tavalise puurikangiga, orginaalis oli pea 6m pikk, aga vahest kehva kivi puurides või lihtsalt kulumise tagajärjel kipuvad pooleks minema. Neid juppe vedeleb tunnelites kõikjal, kuna tegu hea materjaliga siis olen ikka varunud vahepeal neid... Sinna, kus väiksem keere, läheb puuriots külge. Need on vahetatavad.
See XX on "OMA KING"´a tallamuster...
Ning selle veesärgi jublaka keevitasin ümber toru lihtsalt tugevduseks...
[
attachment=44020]
Puurivarred on hääd asjad jah. Omas kiviametiski noid hää kasutada, kõikseparem kaigas paela kinnituseks maasse taguda. Armatuurid läevad hetkega "seeneks" ja kõveraks, ümmarguse asja küljes ei püsi nöör ka kinni..
Sisu on saanud korraks kergema elu peale, mõned koormad kruusa toodud ja metsast palke seakaatrisse veetud, vahepeal käisin vilja vedamas. Traktor oli laiali ja põllumehel kitsas käes, sai siis Sisuga mööda põlde ringi lennatud. Seoses sellega võtsin kasti soenduse maha ja tegin sirge toru raami alla, sobivat summutit hetkel polnud käepärast. Torule tuleks veel väike resonaator otsa keevitada, muidu on igati ok. Roostevabast ja puha..
Vana kõverik oli omamoodi vaatamisväärsus, see 1.5m pikkune kunsttükk koosnes kaheksast erinevast torust mis omavahel kokku "keevitatud".
Uus sai vähe sirgem...
Endiselt see va Danfloss jukerdab aga siinkohal aitab ainult solenoidi seksioonide vahetus, selleks on vaja aga ülikõva varrega T30 torxi... Abisilla seksiooni solenoidi sain tööle aga kasti tõstmise seksioon on lootusetu, tuleb torud ümber tõsta või terve jagaja uuesti kokku laduda. Kasti tõstmine toimub aga paraleelselt kahest seksioonist korraga... Kohe mitte ei viitsi tervet jagajat küljest ära nokkida..
Kõik muud toimib, lihtsalt vahest ei taha kast alla tulla. Mõnikord tuleb, mõnikord mitte. Siis peab jagajast mehaaniliselt kaasa aitama.
Veosillal said uued rehvid, esisillale panin samuti korralikud ja õiges mõõdus rehvid alla.
Kelle 22.5 kitsaid velgi vaja, siis paar korralikku 7" laia on mul üle. 20€/tk.
Tuleb nüüd veel natuke üle 3000t kruusa vedada ja siis loen selle masina tööd tehtuks, eks sügis näitab mis edasi, kas panen müüki või ehitan vähe ümber. Tehnika on hea, kahju oleks ustavast kaaslasest loobuda, aga mitme masinaga korraga ei sõida...
Ei tea kas ise sai pehmel pinnal liialt trügitud või sai aeg lihtsalt täis, igatahes käigukast eraldus mootorist....
Kolm polti jäi veel hoidma. Järsku sidur enam ei lahutanud ning siis läksin viga kaema, eest leidsin sellise pildi.
Eks tuleb hommikut väikse muterdamisega alustada...
Poldid-mutrid, tungraud, genekas ja muu pudi kaasa ning töö läheb edasi
See, et Sisul kasti poldid ei püsi on legendaarne fenomen.
Teedeviletsuses korra kuus ikka kontrollitakse neid.
(21-08-2013, 21:52 PM)2715 Kirjutas: [ -> ]See, et Sisul kasti poldid ei püsi on legendaarne fenomen.
Teedeviletsuses korra kuus ikka kontrollitakse neid.
Oskad ehk öelda margi ja mudeli, millel jõuülekande poldid säärastes tingimustes ei lõtvu? Jättes kõrvale viiekümnendate optimeerimata lahendused.
Õnnetus on see, et kord järele andnud liide tahab edaspidigi mehekätt tunda...