automoto.ee foorumid

Täisversioon: ZID mootori toide K16 karburaatoriga....:(
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Töötas ilusti,kündsin mitu tundi ja siis pöörded langesid ja mootor oli nõus töötama gaasi teatud tasemel.e. nn.ei saa kätte.Panin uued tihendid koos hermeetikuga(imemine oleks tagatud),kõik tüüsid lahti ja koos karbussiga läbi kompressori eraldi läbi puhutud,ujuk kontrollitud jneee....ulme...nii lihtne toite süsteem.Kaks kolmandiku küntud ja nüüd selline jura...tigedaks teeb...
Kas õhuklapiga mängimine kuidagimoodi mõjutab mootori tööd? Ka paagist karburaatorini bensiin jõuab normaalselt või on seal äkki midagi umbes? Kui nõelklapp üldse ei pea, siis võib ka midagi analoogset juhtuda (sellisel juhul on mootori käima saamine "uputamise " tõttu üsna raske).
Hermeetik+bensiin=probleemid, nimelt kipub bensiin hermeetikut lagundama ja tükid satuvad düüsidesse ja kuhu iganes veel. Pane karburaator ilma hermeetikuta kokku ning kui vaja asenda kehvad tihendid uutega Wink
Panin hermeetikut ainult karbussi ja püti vahele.Pakutakse ka varianti,et kondekas läbi või küünal.Ei tahaks uskuda et küünla viga-kui töötab siis töötab ja vanasti kui võrril läks kondekas läbi ei olnud üldse sädet.
Peale on pandud veoauto küünal,ei tea kus sellist tänapäeval võtta,kõik ju väikese keermega,saaks katsetada enne kui süüte osa lahti võtma hakata mis ZID mootori puhul aeganõudev...
Tere,

Küünalt otsides lasin järgi vaadata kuhu selline veel sobib ja vastuseks õeldi, et Ford Sierra bensumootoritel 1,6 ja 2,0 on samad, M18U, kui mälu ei peta. Seega väga suur probleem ei tohiks see olla. Samas ka süütemängule juurdepääsu tekitamiseks on kõige aeganõudvam ventilaatoripleki seitsme peene poldi lahtikeeramine, väntvõlli stopperseibil toksad kandi tagasi ja keerad kontramutri maha ning alumist mutrit lahti keerates tuleb ventilaator kiilu pealt kätte. Mulle meeldib seda operatsiooni akumutrikeerajaga teha, nagu F1 rehvivahetus :-) Seda muidugi juhul, kui vaba juurdepääs mootorile olemas ja tervet traktorit laiali lammutama ei pea.

Soovitan varuda veidi aega ja kõik võimalikud probleemikohad korraga üle käia. Paak puhtaks, kraan, karpa, küünal, kondekas ja veel üks pisiasi, nimelt see polt, mis kütusetoru karpa külge kinnitab omab peent võrku enda ümber, mis kipub mustust korjama. Palju edu!

Tervitades, IP
Kas ventika kuuskant polte polegi vaja lahti võtta?
Ei neid sisekuuskante pole vaja lahti võtta. Kui võtad, siis sisemine mutter ei tõmba lahti keerates ventikat võllilt maha. Need tuleb lahti võtta siis, kui sisemist mutrit, mis ventikat võlli peale ja sellelt maha tirib oleks vaja ventika seest kätte saada.
Ettevaatust ventika labadega, liiga haprad nad pole ja ise küljest ära ei kuku, aga kui kõksu saavad, võib nii juhtuda ja ons seda tasakaaluviga siis vaja.

Tervitades, IP
Tõstan veel teemat päevakorda, et tekkis sama jama, kuid töötab ainult suletud õhuklapiga (ka pooleldi) , segukruvi ei mõhka tilkagi (võta või välja), gaas reageerib , kuid tühikäik puuduab. Osandasin ja puhastasin kuid mitte muhvigi.
Ise küsin , ise vastan. Sai asi molekulideks võetud oma mitu korda ja avastasin, et kõik tihendid ei ole korduvkasutusega (NB! ostes ei olnud ühtegi küljes). Sain autoremondi ässadelt mingit Loctite möginat ja voilaa. Asi käib ! Vanadel asjadel tulevad iseenesest mingid mikro-mõrad , ju see mögin parandas tema olemust.