16-06-2013, 21:58 PM
Kuna mul on rida küsimusi, siis prooviks kõigile ühes teemas vastuse saada. Taustaks siis nii palju, et ca 15 aastat tagasi ostsin ühelt vanahärralt 1955 tehasest välja veerenud M401. Ma ei mäleta miks aga paberimajandusega pidime tegelema hiljem. Paraku läks vanahärra üsna pea manalateed ja nii need paberid jäidki tegemata. Umbes 10 aastat tagasi sai auto käima ka pandud. Küünlaid sai üle vaadatud, kontaktid liivapaberiga puhtaks ja auto käivitus probleemideta.
Küsimused on järgmised:
1) Kui mul ei ole endise omaniku nime ega ka auto numbrit, kas siis on üldse võimalik auto kuidagi uuesti arvele saada?
2) Millist mootoriõli antud auto mootorisse tänapäeval valatakse?
3) Hetkel on paagis ca 20 aastat seal olnud kütus, see tuleks välja lasta aga mida sinna tänapäeval asemele panna?
4) Kuidas varuosade saadavusega sellisele autole on, hetkel on radikas kuhugi jalutama läinud ja oleks uut vaja?
Küsimused on järgmised:
1) Kui mul ei ole endise omaniku nime ega ka auto numbrit, kas siis on üldse võimalik auto kuidagi uuesti arvele saada?
2) Millist mootoriõli antud auto mootorisse tänapäeval valatakse?
3) Hetkel on paagis ca 20 aastat seal olnud kütus, see tuleks välja lasta aga mida sinna tänapäeval asemele panna?
4) Kuidas varuosade saadavusega sellisele autole on, hetkel on radikas kuhugi jalutama läinud ja oleks uut vaja?