automoto.ee foorumid

Täisversioon: Druzba mootor võrrile ?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3

võrrihunt

Kuidas oleks võimalik võrri raamile asetada Druzba mootor ?
Kuidas teha ülekanne ning KAS on võimalik teha ka sidur?

(mul siin võrri raam ja tahaks Druzba mootorit sinna peale panna Smile )
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: võrrihunt
Kuidas oleks võimalik võrri raamile asetada Druzba mootor ?
Kuidas teha ülekanne ning KAS on võimalik teha ka sidur?

Selles olen ma spets Soovitatav on selle võrri raam D6 millel paak taga sinna mootor sobib iseenesest hästi piale tuleb teha ainult 2 kinnitust juurde, hammasrattad tuleb viia teisele poole ,sest muidu hakkab tagurpidi sõitma. Gaas on soovitatav ehitada võrri pidemega. Sidurit pole ju vaja Druzbal ju reduktor olemas. Muud nagu polegi eriti vaja tehaSmile

Edit:Tagupidur tulex ka teispoole viia ja mootor peab jääma väikese nurga alla nii ,et silinder on raami ylemise toru kõrval
Ja esiporikas tuleb ka ära võtta sest muidu ei saa starterist tõmmata:Smile
Sorry, et ma lolli järjekindlusega irisen... sellist võrri, nagu D6, ei ole olemas!!!
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: oldmoped
Sorry, et ma lolli järjekindlusega irisen... sellist võrri, nagu D6, ei ole olemas!!!

Mõistan kyll ,see ju mootori mark ,aga kahjuks ma selle võrri marki ei tiaSad aga selline ta on see millel alumist raami toru pole
Arvatavasti pead silmas tagapaagiga võrri Riga-11.

võrrihunt

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: mossepower
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: võrrihunt
Kuidas oleks võimalik võrri raamile asetada Druzba mootor ?
Kuidas teha ülekanne ning KAS on võimalik teha ka sidur?

Selles olen ma spets Soovitatav on selle võrri raam D6 millel paak taga sinna mootor sobib iseenesest hästi piale tuleb teha ainult 2 kinnitust juurde, hammasrattad tuleb viia teisele poole ,sest muidu hakkab tagurpidi sõitma. Gaas on soovitatav ehitada võrri pidemega. Sidurit pole ju vaja Druzbal ju reduktor olemas. Muud nagu polegi eriti vaja tehaSmile

Edit:Tagupidur tulex ka teispoole viia ja mootor peab jääma väikese nurga alla nii ,et silinder on raami ylemise toru kõrval
Ja esiporikas tuleb ka ära võtta sest muidu ei saa starterist tõmmata:Smile

Kas sidur libisema ei hakka?

Druzba siduri tööpõhimõte on hakata libisema, siis kui vedu läheb hästi raskeks, et mitte põletada läbi mootorit.
Kuskil keegi mainis kunagi,et druzba mootoril tuleb sidur lihtsalt kinni keevitada....
Miks peaks kinni keevtama? Druzbal täiesti tavaline tsentrifugaalsidur (nagu ka enamusel tänapäeva plastmassrolleritel), kui pöörded tõusevad, siis hakkab vedama...
Ainus, mida tsentrifugaalsiduriga masinaga teha ei saa on käima jooksmine.... ja muidugi ei pidurda mootoriga ka.
Kinni peaks keevitama vist sellepärast,et Druzba sidur pidavat üsna kiiresti lagunema,kui mootorit võrri peal kasutada.
Vabandus et vahele segan ja valese kohta ronin oma postitusega aga kuidas oleks võimalik sellest sae mootorist muruniiduk teha.
Viimane kord kui sai saetud lendasid siduri jupid teadmata suunas laili. Oli kulutanud küljepeale augu sisse ja sealt lendu panidki. Nüüd oleks vaja selest kasutust mootorist midagi kasulikku teha ja muruniidukit oleks vaja.
Aga huvitav kas see mootor jõuaks vana hobuniidukit ringi ajada (heina vaja ka niita)Big Grin
Ega seal midagi keerulist pole ju.Olen näinud väga mitmeid sarnaseid aretisi (suurem osa küll elektrimootoriga),tavaliselt on tehtud lapsevankri sarnane raam,sinna kolmerattalise lasteratta rattad alla pandud,mootori kinnitused tehtud ja propeller otse võlli otsas.Pöörded tuleks madalaks sättida ja raam teha piisavalt tugeva konstruktsiooniga,et seda kohe laiali ei raputaks.Rohkem vist polegi midagi keerulist...parandage kui eksin:keersilm
Mul valmis muruvurri raam olemas.
Oli peal kunagi Druzba mootor.Rattad&värgid kõik all,jne.raam isetehtud.Druzba on jäle januline ja kapriisne ning tänu sellele sai ostetud kunagi uus muruvurrWinkEi ole vist mõtet druzbast teha,naabrid jäävad varsti kurdiks,kanad lähevad siniseks ja jakobsonid kaovad vaikselt kuskile........Big Grin
Elektrimootoriga on mõttekam
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: oldmoped
Miks peaks kinni keevtama? Druzbal täiesti tavaline tsentrifugaalsidur (nagu ka enamusel tänapäeva plastmassrolleritel), kui pöörded tõusevad, siis hakkab vedama...
Ainus, mida tsentrifugaalsiduriga masinaga teha ei saa on käima jooksmine.... ja muidugi ei pidurda mootoriga ka.

Käima saab kyll joosta ,sest ratas käib ju aeglasemini kui kolb ja võtab veo taha nii me selle käime saimegi nats jooksedCool

ja kui käime ei taha minna ,siis võta õhufilter ära hoia kindaga kätt ees sest mudu saad särtsu ja kui starterist tõmbad lase äkitselt lahti ja siis Sindi Druþbal läx käimaSmile
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: allah
Vabandus et vahele segan ja valese kohta ronin oma postitusega aga kuidas oleks võimalik sellest sae mootorist muruniiduk teha.
Viimane kord kui sai saetud lendasid siduri jupid teadmata suunas laili. Oli kulutanud küljepeale augu sisse ja sealt lendu panidki. Nüüd oleks vaja selest kasutust mootorist midagi kasulikku teha ja muruniidukit oleks vaja.
Aga huvitav kas see mootor jõuaks vana hobuniidukit ringi ajada (heina vaja ka niita)Big Grin

Issand mul maal oli muruniiduk druþba kolb oli kulund ,aga kahjux oli see esimene mootor mille ma lahti lammutasinSad ja miskit erilist alles pole ,aga ma võin neid juppe otsida ,mu vanaisa niitis sellega 20.a. kolb kulus ära ja seisis siis oma 10 aastat kuni ma ta elu lõpetasinSadSadSad

Selle bensu joomise kohta on sul tuline õigus mu vanaisa rääkis ka ,et kui tänapäeva muruniidukil 1 korra tangid siis sellel tuli 10-20 korda ´tankidaBig GrinBig GrinBig Grin aga võimas oli traataia lõikas ka tykkidex ja kännud ja kõik mis teele jäi.Big GrinBig GrinBig Grin

EDIT: Ja soovitan mootorsae mootorit ,sest sealt keerad selle saeketi hammasratta otsast ära ja paned võrri oma asemele paar keti lüli tuleb ka vahelt ära võtta ja kett hakkab vastu raami käima soovitan sinna mingi plekityki keevitada või tinutada noh kruviga saab ka ,sest muidu kulutab raami läbiSad

m2h8

Ennem keegi kirjutas et võttad D6 raami, keevitad kinnituskohta juurde ja ongi asi valmis
tegelikult ma arvan et asi nii lilleline ei ole
sina, kes sa ytlesid et sa mega spets, siis palun kirjelda täpsemalt, võimalikult täpselt.
mul kah endal üks see kõige tavalisem võrri raam ja üks druzba mootor.
palun kirjuta
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: m2h8
Ennem keegi kirjutas et võttad D6 raami, keevitad kinnituskohta juurde ja ongi asi valmis
tegelikult ma arvan et asi nii lilleline ei ole
sina, kes sa ytlesid et sa mega spets, siis palun kirjelda täpsemalt, võimalikult täpselt.
mul kah endal üks see kõige tavalisem võrri raam ja üks druzba mootor.
palun kirjuta

Miks ka mitteSmilemina jagan hea meelega neid väheseid teadmisi mida mul pakkuda on nii...

1)Kinnitus tuleks teha reduktori ja mootori kinnituse(mootorsae variandi) pulga otsa. Noh see tuleb parajaks saagida ja me panime siis plekitykki ja poltidega selle sinna raami ylemise toru kylge kinni ,ära raamist läbi sae see teeb raami nõrgemaks ,keera lihtsalt nii kõvasti kinni kui suudad mingi suurema poldiga.

2)Teine kinnitus tuleks teha jahutuskoridori kylge... see pulk tuleb aint ise väänata ja ylemine ots tuleb teha samamoodi nagu selle esimese omagi. seal jahutuskoridori all on poldiaugud ja sialt tuleb see selle toru kylge kinni keerata poltidega ikka.

3)Soovitaks teha ka reduktori kinnitused tiad need petalljunnid ,millega orig. mootor raami kyljes seisab onje... need tuleb sinna panna ,nii ,et saed puurid sellestv suurest metallist mis sial hammasratta juures on augud läbi.

4)Gaas lihtsalt tinuta druþba gaasi tross võrri pideme kylge ,aga ära unusta siis hammasrattaid paremale poole viia ,sest muidu hakkad tagurpidi sõitma lihtsalt pane reduktor teistpidi peale...

Jutt nyyd muidugi jube segane ,aga yritan paintis mingid kaudsed joonised teha ja need kuskile yles riputada.Smile
JOONIS PAREM KUI 1000 SÕNA

EDIT: loodan ,et sul on ikka Riga-11 raam see millel paak taga muidu tuleb lisatorusi ka raamile keevitada ja ma arvan ,et paak tuleb taha viia ja võibolla ei mahugi äraSad
Noh valmis sain... ex nad veic primitiivsed on ,aga poole tunniga ei olegi võimalik miskit paremat teha. Njah neli tykki ja need käivad Riga-11 raami kohta ,kahjux teiste raamidega ma katsetand pole.
Tagumine kinnitus
Keskmine kinnitus

Eesmine kinnitus
Kuidas peax hakkama välja nägema
aga kuna mootor on nurga all, kas siis karpaga probleem ei tule?
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: oldmoped
aga kuna mootor on nurga all, kas siis karpaga probleem ei tule?

Tjah põhimõtteliselt ju ei tohiks tulla ,sest Druþba on ju mõeldud mootorsaena ja töötab igas asendis:keersilm isegi silinder allapoole, kuigi seda poosi töötava saega väga raske saavutadaSmile

siims

Rolleri raamile sobiks paremini.Toungue
Lehti: 1 2 3