Kuidas oleks võimalik võrri raamile asetada Druzba mootor ?
Kuidas teha ülekanne ning KAS on võimalik teha ka sidur?
(mul siin võrri raam ja tahaks Druzba mootorit sinna peale panna
)
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: võrrihunt
Kuidas oleks võimalik võrri raamile asetada Druzba mootor ?
Kuidas teha ülekanne ning KAS on võimalik teha ka sidur?
Selles olen ma spets Soovitatav on selle võrri raam D6 millel paak taga sinna mootor sobib iseenesest hästi piale tuleb teha ainult 2 kinnitust juurde, hammasrattad tuleb viia teisele poole ,sest muidu hakkab tagurpidi sõitma. Gaas on soovitatav ehitada võrri pidemega. Sidurit pole ju vaja Druzbal ju reduktor olemas. Muud nagu polegi eriti vaja teha
Edit:Tagupidur tulex ka teispoole viia ja mootor peab jääma väikese nurga alla nii ,et silinder on raami ylemise toru kõrval
Ja esiporikas tuleb ka ära võtta sest muidu ei saa starterist tõmmata:
Sorry, et ma lolli järjekindlusega irisen... sellist võrri, nagu D6, ei ole olemas!!!
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: oldmoped
Sorry, et ma lolli järjekindlusega irisen... sellist võrri, nagu D6, ei ole olemas!!!
Mõistan kyll ,see ju mootori mark ,aga kahjuks ma selle võrri marki ei tia
aga selline ta on see millel alumist raami toru pole
Arvatavasti pead silmas tagapaagiga võrri Riga-11.
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: mossepower
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: võrrihunt
Kuidas oleks võimalik võrri raamile asetada Druzba mootor ?
Kuidas teha ülekanne ning KAS on võimalik teha ka sidur?
Selles olen ma spets Soovitatav on selle võrri raam D6 millel paak taga sinna mootor sobib iseenesest hästi piale tuleb teha ainult 2 kinnitust juurde, hammasrattad tuleb viia teisele poole ,sest muidu hakkab tagurpidi sõitma. Gaas on soovitatav ehitada võrri pidemega. Sidurit pole ju vaja Druzbal ju reduktor olemas. Muud nagu polegi eriti vaja teha
Edit:Tagupidur tulex ka teispoole viia ja mootor peab jääma väikese nurga alla nii ,et silinder on raami ylemise toru kõrval
Ja esiporikas tuleb ka ära võtta sest muidu ei saa starterist tõmmata:
Kas sidur libisema ei hakka?
Druzba siduri tööpõhimõte on hakata libisema, siis kui vedu läheb hästi raskeks, et mitte põletada läbi mootorit.
Kuskil keegi mainis kunagi,et druzba mootoril tuleb sidur lihtsalt kinni keevitada....
Miks peaks kinni keevtama? Druzbal täiesti tavaline tsentrifugaalsidur (nagu ka enamusel tänapäeva plastmassrolleritel), kui pöörded tõusevad, siis hakkab vedama...
Ainus, mida tsentrifugaalsiduriga masinaga teha ei saa on käima jooksmine.... ja muidugi ei pidurda mootoriga ka.
Kinni peaks keevitama vist sellepärast,et Druzba sidur pidavat üsna kiiresti lagunema,kui mootorit võrri peal kasutada.
Vabandus et vahele segan ja valese kohta ronin oma postitusega aga kuidas oleks võimalik sellest sae mootorist muruniiduk teha.
Viimane kord kui sai saetud lendasid siduri jupid teadmata suunas laili. Oli kulutanud küljepeale augu sisse ja sealt lendu panidki. Nüüd oleks vaja selest kasutust mootorist midagi kasulikku teha ja muruniidukit oleks vaja.
Aga huvitav kas see mootor jõuaks vana hobuniidukit ringi ajada (heina vaja ka niita)
Ega seal midagi keerulist pole ju.Olen näinud väga mitmeid sarnaseid aretisi (suurem osa küll elektrimootoriga),tavaliselt on tehtud lapsevankri sarnane raam,sinna kolmerattalise lasteratta rattad alla pandud,mootori kinnitused tehtud ja propeller otse võlli otsas.Pöörded tuleks madalaks sättida ja raam teha piisavalt tugeva konstruktsiooniga,et seda kohe laiali ei raputaks.Rohkem vist polegi midagi keerulist...parandage kui eksin:keersilm
Mul valmis muruvurri raam olemas.
Oli peal kunagi Druzba mootor.Rattad&värgid kõik all,jne.raam isetehtud.Druzba on jäle januline ja kapriisne ning tänu sellele sai ostetud kunagi uus muruvurr
Ei ole vist mõtet druzbast teha,naabrid jäävad varsti kurdiks,kanad lähevad siniseks ja jakobsonid kaovad vaikselt kuskile........
Elektrimootoriga on mõttekam
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: oldmoped
Miks peaks kinni keevtama? Druzbal täiesti tavaline tsentrifugaalsidur (nagu ka enamusel tänapäeva plastmassrolleritel), kui pöörded tõusevad, siis hakkab vedama...
Ainus, mida tsentrifugaalsiduriga masinaga teha ei saa on käima jooksmine.... ja muidugi ei pidurda mootoriga ka.
Käima saab kyll joosta ,sest ratas käib ju aeglasemini kui kolb ja võtab veo taha nii me selle käime saimegi nats jooksed
ja kui käime ei taha minna ,siis võta õhufilter ära hoia kindaga kätt ees sest mudu saad särtsu ja kui starterist tõmbad lase äkitselt lahti ja siis Sindi Druþbal läx käima
Ennem keegi kirjutas et võttad D6 raami, keevitad kinnituskohta juurde ja ongi asi valmis
tegelikult ma arvan et asi nii lilleline ei ole
sina, kes sa ytlesid et sa mega spets, siis palun kirjelda täpsemalt, võimalikult täpselt.
mul kah endal üks see kõige tavalisem võrri raam ja üks druzba mootor.
palun kirjuta
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: m2h8
Ennem keegi kirjutas et võttad D6 raami, keevitad kinnituskohta juurde ja ongi asi valmis
tegelikult ma arvan et asi nii lilleline ei ole
sina, kes sa ytlesid et sa mega spets, siis palun kirjelda täpsemalt, võimalikult täpselt.
mul kah endal üks see kõige tavalisem võrri raam ja üks druzba mootor.
palun kirjuta
Miks ka mitte
mina jagan hea meelega neid väheseid teadmisi mida mul pakkuda on nii...
1)Kinnitus tuleks teha reduktori ja mootori kinnituse(mootorsae variandi) pulga otsa. Noh see tuleb parajaks saagida ja me panime siis plekitykki ja poltidega selle sinna raami ylemise toru kylge kinni ,ära raamist läbi sae see teeb raami nõrgemaks ,keera lihtsalt nii kõvasti kinni kui suudad mingi suurema poldiga.
2)Teine kinnitus tuleks teha jahutuskoridori kylge... see pulk tuleb aint ise väänata ja ylemine ots tuleb teha samamoodi nagu selle esimese omagi. seal jahutuskoridori all on poldiaugud ja sialt tuleb see selle toru kylge kinni keerata poltidega ikka.
3)Soovitaks teha ka reduktori kinnitused tiad need petalljunnid ,millega orig. mootor raami kyljes seisab onje... need tuleb sinna panna ,nii ,et saed puurid sellestv suurest metallist mis sial hammasratta juures on augud läbi.
4)Gaas lihtsalt tinuta druþba gaasi tross võrri pideme kylge ,aga ära unusta siis hammasrattaid paremale poole viia ,sest muidu hakkad tagurpidi sõitma lihtsalt pane reduktor teistpidi peale...
Jutt nyyd muidugi jube segane ,aga yritan paintis mingid kaudsed joonised teha ja need kuskile yles riputada.
JOONIS PAREM KUI 1000 SÕNA
EDIT: loodan ,et sul on ikka Riga-11 raam see millel paak taga muidu tuleb lisatorusi ka raamile keevitada ja ma arvan ,et paak tuleb taha viia ja võibolla ei mahugi ära
aga kuna mootor on nurga all, kas siis karpaga probleem ei tule?
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: oldmoped
aga kuna mootor on nurga all, kas siis karpaga probleem ei tule?
Tjah põhimõtteliselt ju ei tohiks tulla ,sest Druþba on ju mõeldud mootorsaena ja töötab igas asendis:keersilm isegi silinder allapoole, kuigi seda poosi töötava saega väga raske saavutada
Rolleri raamile sobiks paremini.