automoto.ee foorumid

Täisversioon: Autokerede keemiline puhastamine roostest ja värvist
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!

Oskab keegi soovitada mõnd ettevõtet, kes Eestis pakub autokerede keemilist puhastamist roostest ja vanast värvist?

Ehk siis teenus, kus kere uputatakse teatud lahusesse ja seal lahkuvad auto kerelt nii värvi kui ka kõik muu liigne. Inglise keeles peaks see teenus kandma nime chemical immersion cleaning.

Pean silmas sellist lahendust:
http://www.youtube.com/watch?v=urdwBpzRskU

A.
Eestis sellist teenust vist keegi ei paku.

Tartu ligidal, Reolas, teeb Urban Eriksson küll umbes sarnast tööd, aga suurimad detailid on uks, kapott... Küsi sealt täpsemalt.
Firma kontaktid siit: https://www.e-krediidiinfo.ee/10986976-P...%20O%C3%9C
(17-07-2013, 17:39 PM)autorestauraator Kirjutas: [ -> ]Eestis sellist teenust vist keegi ei paku.

Tartu ligidal, Reolas, teeb Urban Eriksson küll umbes sarnast tööd, aga suurimad detailid on uks, kapott... Küsi sealt täpsemalt.
Firma kontaktid siit: https://www.e-krediidiinfo.ee/10986976-P...%20O%C3%9C


Kas mitte tegu pole seebikivi vanniga? Mulle jäi lõhna järgi küll selline mulje....
(17-07-2013, 23:53 PM)ryblik1 Kirjutas: [ -> ]
(17-07-2013, 17:39 PM)autorestauraator Kirjutas: [ -> ]Eestis sellist teenust vist keegi ei paku.

Tartu ligidal, Reolas, teeb Urban Eriksson küll umbes sarnast tööd, aga suurimad detailid on uks, kapott... Küsi sealt täpsemalt.
Firma kontaktid siit: https://www.e-krediidiinfo.ee/10986976-P...%20O%C3%9C


Kas mitte tegu pole seebikivi vanniga? Mulle jäi lõhna järgi küll selline mulje....

Seebikivi võtab ainult värvi-pahtli maha, roostele ei tee midagi.
Ubbe ei tea ise ka, mis seal sees täpselt on. Ta ütleb, et toob lahuse Rootsist. Ja seda on vaja protsessi kiirendamiseks kuumutada.
... aga tal on vist plaan suurem vann ka teha. Lahus on kallis, selles on küsimus. Et asi ennast majandaks, on palju kundesid vaja!
Kas kellelgi on aimu, kus saaks ujutada vannis nelja auto ust? Uksed on soodapritsitud, sestap värvi pole vaja lahustada, tahaks vaid et seestpoolt roostest puhtaks saaks. Ei viitsiks hakata köiki uksi lahti löikama ja pritsima jne.
Soovitav oleks Läänemaa poolsel eestimaa küljel, aga nagu teada siis Eestis kaugeid kohti pole.
(18-07-2013, 07:53 AM)90Deville Kirjutas: [ -> ]Kas kellelgi on aimu, kus saaks ujutada vannis nelja auto ust? Uksed on soodapritsitud, sestap värvi pole vaja lahustada, tahaks vaid et seestpoolt roostest puhtaks saaks. Ei viitsiks hakata köiki uksi lahti löikama ja pritsima jne.
Soovitav oleks Läänemaa poolsel eestimaa küljel, aga nagu teada siis Eestis kaugeid kohti pole.

Kahjuks ei ole sul vist teist teed, punktid lahti puurida ja osistada peeneks.... Teemaalgataja on oma erakanalis selgelt juba ammu seletanud miks peeneks võtmine ja mehhaaniline puhastamine sellisel tööl hea on. Ise olen sama meelt. Ega teisiti ikka ei saa asju korda.
Kui vaid seda meeletut aega ei kuluks.....
Ma ei arva et köige lahti vötmine ja pärast kokku keevitamine mingi ülimalt hea lahendus on. Keevitamine teadupärast on ju pleki läbipöletamine mis ei ole sugugi kasulik, ntx vötame pölenud auto vms.
Könealused uksed on tehasepoolt seest värvimata kujul püsinud üsna heas korras umbes 73 aastat tänaseks, ja ei soovi minagi neid lahti harutama hakata. Seda enam et pole ju tänapäevamöistes tegu igapäevasöiduautoga, mis järjest vihma ja soola hakkab saama.
Niiet kui ei leia vannitamisvöimalust siis ilmselt pritsin nad seestpoolt üle miski buvanooli-tüüpi ollusega ja nii jääbki.
(18-07-2013, 07:53 AM)90Deville Kirjutas: [ -> ]Kas kellelgi on aimu, kus saaks ujutada vannis nelja auto ust? Uksed on soodapritsitud, sestap värvi pole vaja lahustada, tahaks vaid et seestpoolt roostest puhtaks saaks. Ei viitsiks hakata köiki uksi lahti löikama ja pritsima jne.
Soovitav oleks Läänemaa poolsel eestimaa küljel, aga nagu teada siis Eestis kaugeid kohti pole.

Ei jää Sul muud üle, kui ise endale õuepeale selline suur vann improviseerida, see täita võimalikult kange sidrunhappe lahusega ja lasta neil ustel seal katte all (et ei aurustuks ära) mõned ajad liguneda. Põhimõtteliselt pole ju vanni improviseerimine ei suur ega kallis töö, sest uksed on õhukesed. Koormakate maha, servad üles, vedelikku täis ja ongi vann missugune! Aga võid ka igale uksele veekindla koti paksemast/armeeritud kilest teha, sama vedelikuga täita ja lasta siis seista.
Terve kere uputamiseks tuleb aga leida mõni vana vastava suurusega mahuti (kui mõni veel peale metalli-hullust kusagil alles võiks olla), pealt lahti lõigata ja samase sidrunhappe lahusega täita. Aga võib ka fosforhappega.
Ise tegin omale korraks vanni tollest 70-liitrisest mustast seguvannist, et roostekahjustustega tööriistad kenasti "siniseks" saada. Täiesti töötab!

Edit: küsimus ongi nüüd autokere suuruse vanni tekitamises, sest seebikivi ei maksa suurt midagi ja ka sidrunhapet saab suuremates pakendites täitsa mõistliku hinnaga.
Priit, su möttel on jumet, hea et jälle meelde tuletasid sest kunagi siin juba oli mingi sidrunhappeteema.
Mälu värskenduseks-seda tuleb hiljem millegagi neutraliseerida, et edasi ei hapendaks värvi all?
Mida see hape veel sööb, plasti?
Uste vannitamiseks lööb esimese hooga pähe too 1 kuubine mahuti milles ntx liimi hoitakse, seal läheks aga hapet vist jube palju.
Sinna mahutisse võib ju keemia kokkuhoiuks kive, veega täidetud kanistreid vms. täiteks panna. Selline hädavariant.
Lugesin hiljuti vanast "Tehnika ja Tootmine" numbrist, kuidas Gaz tüüpi veokaid (enne kapremonti???) vannitati. Rattad alt, kast ja istmed maha, ning "ülepea" vanni. Huvitav nüanss, mille pärast seda meenutada, oli vannis asuv vibreeriv alus, mis autot "väristas", et kõik saast lahti loksuks.