automoto.ee foorumid

Täisversioon: Probleemiks MB Actros
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere, ei osanud küsimust kuhugi teise teemasse sokutada, niisiis otsustasin siit abi paluda. Tegemist siis MB Actros mp1 betoonimikseriga. Mure järgmine: peale sõidu alustamist pannes peale püsikiirushoidja, umbes 10 minuti pärast süttib armatuuris lambike, et käsipidur peal ja püsikas hüppab maha. Siis jääbki see tuluke vaikselt iga natukese aja tagant vilkuma. See tuluke niiväga ei häirigi, aga püsikat tahaks kasutada. Äkki leidub ka siinse foorumi rahva seas inimesi, kes selliste asjadega kokku puutunud?
Õhulekkeid pole?
Millal viimati pidureid regulliti?

See on sisse programeeritud et iga veateate peale püsika välja viskab, seda maha progeda ei saa. Vähemalt mul pole õnnestunud. Seega tuleks tegeleda probleemi põhjustajaga, ehk miks käsipiduri tuli süttib...
Mingit kogemust ei ole Actros'ega, kuid kõigil "suurtel", mis on minu vaateväljas olnud, lülitakse käsipiduri tuld õhuga. Vedruakudele ei ole õhku - trass tühi - tuli põleb. Lastakse trassi surve, akud vinnastatakse, survega lülitatakse tuli välja.
3% paneks praegu vigasele andurile, 90% sellele, et juhe hõõrub kuskil massi, 7% muudele võimalustele.
Actros, "äkatross" hellitusnimega, on üks igavene põrguline. Sellel masinal käib apsoluutselt iga lüliti ja tulukese juhtimine läbi aju. Tal see kuulus integraaljuhtimine. Pead kindlasti kompuutrit näitama.
Tõenäoliselt on kuskil mingi probleem ja masin oma peaga arvab, et piloodi kasutamine on ohtlik ja lükkab viimase välja.
Veel oleks tark kõigepealt manuaali lugeda, viimati saab sealt mõne vihje. Selle tulukese alla võib koondatud olla mitu erinevat rikkekoodi. Paljudel masinatel on kässari tulkukese all veel õhukuivatuspadruni info.
Ja veel võib see rike seotud olla vee või vihmaga. Kuiva ilmaga kõik OK aga nagu vihma saab on anomaaliad platsis.
Käsipiduri andur tahab ilmselt vahetamist.MB remondi mured mu igapäevane SUUR mure.Kui saab piduri veast signaali siis ei tööta kiirusehoidja ja üldjuhul ka veojõu kontroll.Muidugi tuleb anduri juhtme seisukorraga tutvuda.Andur ise asub kraavi pool veosilla ees enne piduri kraani.
Suure tõenäosusega juhtmed puru,(tavaliselt katkevad anduri tagant) mis sellises töökeskonnas täiesti tavaline kulumine, on olnud ka anduri viga, nimelt kinni kiilub....
Esmaspäeval saan kanali peale, siis vaatan seda anduriasja. Aga kas see andur asetseb esimese või teise vedava silla juures ja milline ta välja näeb?
Kas mersu korras?
Palju kontuurides rõhku on kui tuli süttib? (esimene-teine täidetakse enne kolmandat)
Kahjuks ei ole aega saand kanali peal käia. Tule süttides on seierite järgi mõlema sektsiooni rõhk 9-10.