automoto.ee foorumid

Täisversioon: ZAZ 968M ja selle erinevad variandid.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8
(16-12-2013, 21:55 PM)Wiki432 Kirjutas: [ -> ]Sai masina salongi ennem soojaks ajada, kui sõitma läksid, poe ees jätsid kero käima ja istusid poest väljudes sooja sapikasse....
...kui sapikas ei olnud vahepeal maha põlenud... Big Grin
No vähemalt nii räägiti tol ajal.
Saand nagamanni aegu ka tikuga käia "tuld ahju" tegemas. Hää, et õhku ei lennand. Sooja sai küll.
Äiapapa aga rääkis, tal olnud küttesüsteemiks omal ajal too bensiiniga leeklamp salongis... Oli ju moodis transade tarvis esiiste välja visata, sääl kõrval põrandal soojaagregaat siis vuhisenud....
Meelisele teadmiseks,et kuni 2000.a sai veel, tulenevalt teatud seaduse aukudest, sõita ja TÜV teha ka vene numbriga. Kui see oli välja antud 1990.a-1992.a Kuid peale liiklusseaduse muudatust, vananesid kõik passid ja numbrid peale 01.01.2001 automaatselt ära. Ning nii mõnigi sõiduk jäi seetõttu jäädavalt seisma.

Seda "Auschwitsi" ahju võid mulle pakkuda, ehk annab sellest garaaži soojendus teha.Big Grin
Ahi juba lännu...

Lähiajal otsin ehk veel mõne sapika, kui miskit üle jääb siis oled nimekirjas järgmine.
Ise olen mõelnud Renault 25 mootorit koos kastiga paigaldada. Kuuldavasti peaks mingite mudelite kastidel olema võimalus differ tagurpidi visata ja tänu sellele oleks sapikale seda suhteliselt lihtne paigaldada. Sellist renaulti muidugi raske leida, eriti veel diislit.
Ahh meil siin oli vahepeal üks renualt 5 mootoriga isend, teise käiguga kiskus esiotsa maast lahti. Vaat renualt 5 mootor paikneb esisillast natuke tagapool ehk sapikale ideaalne, siiski tuli mootor otsapidi solongi tuua.
Ega volksu 1.6D 40kw JP ja 1.6TD 44kw 1V mootoriplokil suurt vahet vist ei ole? Või siis tuli turboversioonil miskit uut?
(21-12-2013, 18:43 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Ega volksu 1.6D 40kw JP ja 1.6TD 44kw 1V mootoriplokil suurt vahet vist ei ole? Või siis tuli turboversioonil miskit uut?

Sama jah, 1.6 51kw samasugune, 44 ja 51 kw vahe on turbos. Ilma turbota varjandil pole ka kaanes 1 õlituskanalit, mis turbokatel on, aga see ei oma tähtsust. 59kw varjant on ka, sellel lihtsalt natuke kütet rohkem peale keeratud ja intercooler installitud(leiad b3 passati pealt, või b3 audi 80).
Kas lihtsam ei oleks osta terve volkar koos diiselmootoriga neid on ikka piisavalt müügis ja läbiroostetanud kerega ilma ülevaatuse ja kindlustuseta saad suht hea hinnaga kätte minuarust.
(22-12-2013, 13:22 PM)Saaressepa talu Kirjutas: [ -> ]Kas lihtsam ei oleks osta terve volkar koos diiselmootoriga neid on ikka piisavalt müügis ja läbiroostetanud kerega ilma ülevaatuse ja kindlustuseta saad suht hea hinnaga kätte minuarust.

Ei ole üldse vahet kas kerega või ilma, aga 1.6l 40kw diislit annab ikka otsida... 1.6TD 44kw ja 1.9D on rohkem saada, eile alles vedasin ühe 1.9D endale koju... Soodne on lai mõiste. Kas ostan terve golfi rimaka 400€ eest või ainult mootori 150€ eest? Vahe on sees, arvestades et mõlemal juhul tuleb nagunii mootor alustuseks pulkadeks võtta ja uus sisu sisse laduda, selle 250€ eest saan juba mootorile kõik uued tihendid, rihmad, pihustid ja palju muudki, natuke veel juurde ja on ka kolvid-hülsid olemas. Mäda kerega pole suurt midagi peale hakata, vanametalli hind on ka nii maas hetkel et ei saa sealtki miskit tagasi... Wink
http://www.auto24.ee/used/1633165
igavesti tore ju . Volksu klubis saaks veel hunniku juppe maha müüa,kui hästi läheb siis isegi terve kere.
Kui sumbutajast seda sooja kuidagi kätte saada kas siis poleks mõtet kasutada mõne tdi egri jahutamiseks mõeldud jublakat.http://www.ebay.de/itm/44-000km-AGR-Kuhler-038131513K-AGR-Rohr-AXR-038131521BL-VW-Golf-1-9TDI-Motor-EGR-/310816046567?pt=DE_Autoteile&hash=item485e147de7 Nagu sellel lingil.

! originaal sapaka soendus peaks mul garaazis vedelema pean üle vaatama.
Vw klubi foorumis on 350 rahaga üks 40kW diisel Golf 1 müügis. Võta see doonoriks, jäägid võin odava rahaga omale võtta Big Grin
(24-12-2013, 18:59 PM)zazik Kirjutas: [ -> ]Vw klubi foorumis on 350 rahaga üks 40kW diisel Golf 1 müügis. Võta see doonoriks, jäägid võin odava rahaga omale võtta Big Grin


Loodan, et seda jumalaeest lammutusse/emeksisse ei saada seljuhul!
(26-12-2013, 13:08 PM)botzor Kirjutas: [ -> ]...Loodan, et seda jumalaeest lammutusse/emeksisse ei saada seljuhul!
Sul on võimalus päästa see auto. Võta raha taskut välja ja too ära. Noomimine ei aita siin midagi.
Siin üks Golf II 1,6D 250€ eest müügil> http://www.auto24.ee/used/1638632
Selle soovitan hr. Luigel küll omandada, kui mina otsisin siis alla 350 ei pakutud mitte midagi. Eeldusel muidugi, et mootor töötab.
Mootor sai siis vahepeal käima ja nüüd tõstsin selle imelooma maha, läks riiulisse paremaid aegu ootama...

Toimetasin sapika garaasist maja juurde ja alustasin survepesu, ööseks jätsin ligunema. Homme jätkan, kui üleliigne sammal maas siis võib keretööde kallale asuda.

Väikse auto puhul on hea see et üksinda saab vabalt auto küljele keerata Rolleyes

[Pilt: DSC_0069.JPG]
Aasta viimasel päeval tegin veel happepesu ja leotasin muude pesuvahenditega, suht puhtaks sai võrreldes sellega mis enne oli. Nüüd võib julgelt keretööde kallale asuda.



[Pilt: DSC_0078.JPG]
Siin üks Volkari 1,6D mootor müügil 35€ eest> http://www.soov.ee/vorumaa/VW_Golfi_diis...m?ca=1&w=3
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8