automoto.ee foorumid

Täisversioon: Projekt, Jumz 6 AL
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Kas see starter võiks sobida otse käivitusmootoriga malli hammasvööga? http://www.pmkaubamaja.ee/?page=shop.pro...20&lang=et
(02-02-2014, 10:46 AM)marguliina Kirjutas: [ -> ]Kas see starter võiks sobida otse käivitusmootoriga malli hammasvööga? http://www.pmkaubamaja.ee/?page=shop.pro...20&lang=et


See vist ongi see starter, mille lükkad kohe sisse, et sobib kohe, või ei ole ? Big Grin
ma nii suurt hinda välja ei raatsi käia mitte üldse koheWink
Kas sa nalja teed? See hind on ikka väga soodne.
Ei sobi see kohe mitte käivitusmootori asemele, lisandub ca 400€ eest uus hoorattakarter. Tegelikult oleks vaja ka uut hooratast ja hammasvööd, aga kui vana hammasvööd vähe nihutada siis saab edukalt ka seda kasutada.

See 70 eurine starter on mingi vuffel, korrralik maksab ligi 140€
(02-02-2014, 13:08 PM)Janx Kirjutas: [ -> ]Kas sa nalja teed? See hind on ikka väga soodne.

sellepärast ei taha kuna vaja muid muud asju ka et seda saaks, mlsluik seletas ära juba miksToungue Niikaua kui mul käivitusmootor töötab, ajan sellega asjad äraSmileSmile
Plaanis aretada starter jumz-il vasakule küljele,pole vaja sel juhul nii suuri kulutusi
2,7 kW jääb 4+ liitrisele diiselmootorile väheks. Hakkama saab, kuid mööndustega.
Nii, pole jumzi kallal tegutsenud kuna tööl olnud koguaeg ja nüüd haiguslehel kah veel Wink Palju võivad muidu uued tagumised rehvid maksma minna? Üks küsimus nn Zazi auto kohta kah, ei sobi siia vb aga igaksjuhuks uurin, nimele too muidu 2 pütaline, jutu järgi sain aru et töötas muidu 76 bensiiniga?
sa mõtled UD-2 te vist? Kui seda siis mu UD tuksub 95a ringi. Kusagil on mul ka video kus sellele hakkasime sooja mootoriga diislit sisse jootma, põksus aga mingit eerilist efekti eriti ei andnud, segu vahekord oli lõpuks 1:3le kolm diislit ja bensiin, käima saamine oli oi oi kui vaevarikas, ei soovita!!!!
(22-02-2014, 16:11 PM)JaakH Kirjutas: [ -> ]sa mõtled UD-2 te vist? Kui seda siis mu UD tuksub 95a ringi. Kusagil on mul ka video kus sellele hakkasime sooja mootoriga diislit sisse jootma, põksus aga mingit eerilist efekti eriti ei andnud, segu vahekord oli lõpuks 1:3le kolm diislit ja bensiin, käima saamine oli oi oi kui vaevarikas, ei soovita!!!!

Eiei Wink Ikka seda autot mõtlen, Zaz 965, endal varsti plaan seda korda tegema hakkata, lihtsalt kuulsin et mootor pidavat töötama sellise bensiiniga...
(22-02-2014, 16:40 PM)Matuu Kirjutas: [ -> ]
(22-02-2014, 16:11 PM)JaakH Kirjutas: [ -> ]sa mõtled UD-2 te vist? Kui seda siis mu UD tuksub 95a ringi. Kusagil on mul ka video kus sellele hakkasime sooja mootoriga diislit sisse jootma, põksus aga mingit eerilist efekti eriti ei andnud, segu vahekord oli lõpuks 1:3le kolm diislit ja bensiin, käima saamine oli oi oi kui vaevarikas, ei soovita!!!!

Eiei Wink Ikka seda autot mõtlen, Zaz 965, endal varsti plaan seda korda tegema hakkata, lihtsalt kuulsin et mootor pidavat töötama sellise bensiiniga...


muhuklubi.ee/ Seal kõik vist sõidavad oma 956 muhkudega tavatankla bensiiniga.
(22-02-2014, 19:54 PM)umm Kirjutas: [ -> ]
(22-02-2014, 16:40 PM)Matuu Kirjutas: [ -> ]
(22-02-2014, 16:11 PM)JaakH Kirjutas: [ -> ]sa mõtled UD-2 te vist? Kui seda siis mu UD tuksub 95a ringi. Kusagil on mul ka video kus sellele hakkasime sooja mootoriga diislit sisse jootma, põksus aga mingit eerilist efekti eriti ei andnud, segu vahekord oli lõpuks 1:3le kolm diislit ja bensiin, käima saamine oli oi oi kui vaevarikas, ei soovita!!!!

Eiei Wink Ikka seda autot mõtlen, Zaz 965, endal varsti plaan seda korda tegema hakkata, lihtsalt kuulsin et mootor pidavat töötama sellise bensiiniga...


muhuklubi.ee/ Seal kõik vist sõidavad oma 956 muhkudega tavatankla bensiiniga.

Selge pilt Rolleyes
(22-02-2014, 15:08 PM)Matuu Kirjutas: [ -> ]Nii, pole jumzi kallal tegutsenud kuna tööl olnud koguaeg ja nüüd haiguslehel kah veel Wink Palju võivad muidu uued tagumised rehvid maksma minna? Üks küsimus nn Zazi auto kohta kah, ei sobi siia vb aga igaksjuhuks uurin, nimele too muidu 2 pütaline, jutu järgi sain aru et töötas muidu 76 bensiiniga?

Mis mõttes on kahe pütaline? Minu mäletamist mööda oli ikka V4Cool
ZAZ-i peal prooviti küll 2-silindrilist emmi või dnepri või miskit muud aga tootmisse läks ikka 4-ne. Hakkas vist 23 hj jne. Võibolla kusagil tehase muuseumis on isegi alles 2-ne.
(23-02-2014, 13:00 PM)Janx Kirjutas: [ -> ]
(22-02-2014, 15:08 PM)Matuu Kirjutas: [ -> ]Nii, pole jumzi kallal tegutsenud kuna tööl olnud koguaeg ja nüüd haiguslehel kah veel Wink Palju võivad muidu uued tagumised rehvid maksma minna? Üks küsimus nn Zazi auto kohta kah, ei sobi siia vb aga igaksjuhuks uurin, nimele too muidu 2 pütaline, jutu järgi sain aru et töötas muidu 76 bensiiniga?

Mis mõttes on kahe pütaline? Minu mäletamist mööda oli ikka V4Cool


Selge pilt, vb eksin või mitte, pole veel mootoriga otseselt kokku saanud veel Rolleyes
Nii, sai maal olla kaks päeva, selle ajaga siis metsast 16nega puid toodud koju ning Jumzi kallal möllatud Toungue Esmalt starteri jaoks korpus külge, ning seejärel starter, aga pidin paar kurja sõna ütlema, nimelt jäi see kolakas ette kus muidu vist peaks aku seisma? Starteril jäi täpselt üks sinna nurga taha kinni, eks pidin selle kah lahti tegema siis Big Grin ja nii saigi siis starter külge, tööle veel proovida ei jõudnud kuna aku oli tühi mida kasutada kavatsesin.

[Pilt: s4w2.jpg] [Pilt: p4m7.jpg] [Pilt: autb.jpg]

Veel sai siis toodud metsa alt käru ära mida korrastama plaanis hakkata Toungue Jumz töötas viimati eelmine aasta alles, ehk selle aasta esimene käivitamine, paar tõmmet kutsikale ja tööl ta oligi, Jumz poolest pöördest tööle koheCool
[Pilt: ysr9.jpg] [Pilt: drga.jpg]
Käru pidin lõpuks T 16nega kohale tõmbama, kuna ei ole harjunud sellise käruga tagurdama lihtsalt Big Grin Peab natuke harjutama ennem seda, Nüüd mingiaeg relakale tuld ja lahtist roostet ära ajama Smile
Sellel kärul käivad tagurdamiseks esimesed pööravad rattad lukku, kui soovi on.
(21-04-2014, 15:15 PM)Mahno Kirjutas: [ -> ]Sellel kärul käivad tagurdamiseks esimesed pööravad rattad lukku, kui soovi on.

lukk hakkas kah tööle kui nokitsesin ta kallal, lihtsat tuli natuke ruumi puudust metsas, selles suhtes et jumzile oleks üks puu ette jäänud, ei viitsinud jamada siis tõmbasin põkaga ära Big Grin
Tekkis niitmise ajal probleem, nimelt ei tõsta enam rippsüsteemi ülesse :/ milles võib viga olla, ise kahtlustan et miski sodi vb ees kusagil?

Sain teada, silindrisse õli ei lähe, jagaga umbes kusagil ju siis, on muud lähenemisvõimalust veel enne kui maha võtan ta?

Niipalju veel mainiti et võib too auk kinni olla nagu siin pildil? siit foorumist see pilt muidu, loodan et ei pahanda keegi Rolleyes http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/41...7b4900.jpg
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10