tere.
mõtlesin et räägin oma jawast ja mis plaan mul temaga teha on
tegemist on 1969a.mudeliga.sain ta eelmine suvi 80euriga.
ratas oli kahjuks juppideks võetud ja viimased 25 aastat seisnud
käima pole kahjuks veel saanud(elan soomes ja eestis käin väga harva)aga iga kord midagi üritan ära teha
ole vahetanud simmerid,kondekad,süütelulu,siduritossi,õli,küünlad.
kaasa tuli ka palju tutikaid juppe mis toll ajal ikka igaks juhuks soetati
plaan värvida mustaks(erineks teistest jawadest)
plaan panna ka korv mille sain paari nädala eest (pudel rummi eest)
(ja kõik kinnitused olid kaasas mis pannonia külge käivad)
korvil hetkel puudu istmed ja tagutuli kui kellegil on siis võib märku anda
ning kovile panen lääne masina ratta mis ka soetatud
panan ka mõne pildi
See lääne masina ratas sinna kohe üldse ei sobi.
Tere.Kui jawale sobitada pannonia korv ja korvi rattaks bike ratas siis see teema siia ei sobi.See sobiks mingisse tuningu foorumitesse.
Tegemist ju ühe populaarsema rattaga siin foorumis üldse!
Igasuguseid asju võib aretada. Nende juures tasub ainult silmas pidada, et ükski originaalosa kuidagi kahjustada ei saaks (nt. aukude puurimine, painutamine keevitamine lõikamine vms.) Vajadusel saab ebasobivad osad eemaldada (lahti monteeritavate liidete kohalt, mitte relakaga maha lõigates) konserveerida ja hoiule panna. Ning valmistada nende asemele sobivad vahetükid. Siis on hiljem võimalik asi jälle algsele kujule tagasi viia. Elu kipub näitama, et pikas perspektiivis on algne variant kõige jätkusuutlikum (mõnede eranditega). Ja ka maha müüa on originaal seisus asja alati võimalik. Iga muudetud detaili loeb võimalik ostja hiljem lihtsalt puuduvaks osaks. Tuuningu osas ei lange müüja ja ostja maitse harilikult kokku.
Minu soovitus oleks praegusel juhul Pannonia korv maha müüa ja Jawa korv asemele osta. Või siis leida keegi, kes oleks huvitatud vahetusest. Pannonia kohta ei oska täpselt öelda, aga jawa puhul on isegi terved originaal korvi kinnitused päris otsitud kaup, mis võib maksta ka pool korvi hinda.
Ja kui antud Jawa päris unistuste ratas ei ole, siis pigem ka see rikkumata kujul maha müüa ja midagi paremat asemele osta. Sest s...tast teatavasti saia juba ei tee. Teistpidi läheb asi aga päris lihtsalt...
Vabandused, kui sai liiga oma mätta otsast. Lihtsalt mõnikord on olnud päris valus vaadata mõnda lõigatud raami ja poritiibadega ratast.
Vahetust pakkuda pole ja osta ka ei soovi. (Või kui siis ainult mõnda ära eksinud 353 / 354 detaili)
Ma võiks selle Pannonia korvi kolme pudeli rummi eest ära osta
ma ise olen ka mõelnud et pannonia korvi võiks jawa korvi vatu vahetada
algul mõtlesin otsida kodar ratta kuid see lääne masina ratas sattus minu kätte suht juhuslikult tuttava käest,(alla pole veel kruttinud niiet kõik lahtine mõtlen ja vaatan kumb paremini ja ilusamini sobib)
Ratas näeb praegu suht niru välja jah,aga korda ma teen
,maha kindlasti ei plaani müüa.seda porikat on eelmine omanik tuuninud(eelmine omanik oli ida poolt pärit,selle rahvusepuhul pole midagi imestada mis mõtted neil peast läbi käivad).
mina oma ratas kindlasti ei plaani lõigata,keevitada ega muud moodi ratsida
korvi kinnitusi olen mõelnud teha kudagi lihtsalt polt ON/OFF(selles mõttes et
ei puuri auke,keevita,lõika ega midagi säärast)
meenus et mul üks ära eksinud detail on,nimelt voltmeeter-süütulukk(võti on ka olemas).
kas on võimalik tuvastada millisele jawale se täpselmalt võis kuuluda 353/354 või äkki mingile varasemale mudelile.(hetkel pilti pole,ega soovi müüa)
See "japp" näeb veel liiga hea välja(originaal/originaali lähedane), et talle panonia korvi külge panna. Ürita see ikka jawa korvi vastu vahetada, või siis ära seda korvi üldse külge pane ja taasta masin oma esialgse kuju kohaselt, seda rohkem ta sul hinnas on. Igasugu ülearuste vidinate lisamisega selle hind ju aina langeb. Muidugi ehitamine ja uute asjade välja mõtlemine on põnev ja tore, kuid toorikuks võiks sellisel juhul mõne tänapäeval veidi rohkem levinud ratta ligi võtta. Lihtsalt minu poolne soovitus ja kindlasti mitte kurjalt.
Parimat,
Rünno.
(31-07-2013, 23:28 PM)p112s Kirjutas: [ -> ]Tere.Kui jawale sobitada pannonia korv ja korvi rattaks bike ratas siis see teema siia ei sobi.See sobiks mingisse tuningu foorumitesse.
ehk parem ei nimetaks ka eelmainitud tegevusi tuninguks.
See jawa pole midagi erakordselt haruldast. ning see korv koos antud rattaga (jawa värvides) sobiks ilusti sinna külge.
Kuid korvi kinnitused tuleb ümber teha.
Ma arvan, et sellel Jawal poleks ültse hea meel selle korvi üle... See Jawa ei sündinud siia selleks, et Panni korvi vedada
Ikkagi mõtetu ehitamine vähemalt minu silmis,võib ju muidugi teha sellist sam kompunni.Keegi ei keela.Sellisel juhul võiks veel sinna igasugu huvitavaid vigureid külge ehitada.Näiteks Jawal on esi ratas kõlbmatu,selle asemele võiks panna näiteks
kavrossi oma jne.