automoto.ee foorumid

Täisversioon: Moderaator otsustas et mersu niiduki teema pole vajalik, teema suleti peale seda kui
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
palusin välja tuua täpsed valemid väändemomendi arvutamise kohta. Milleks siis üldse üleval pidada automoto foorumit, mina näiteks õppisin sellest teemast väga palju ja sain häid nõuandeid.
Moderaator sattus kahjuks olema madalalaubaline ja ei saanud aru, et eesmärgiks oli inimesi harida ja üksteisele nõu anda. See oli mul ka esimeses postituses ära öeldud, et tegemist on projektiga ja see võib ka ebaõnnestuda.
Kahju muidugi et moderaator on kergesti mõjutatav kommetaaridest, mis mulle mingit tarkust ei andnud, pigem olid solvavad.

Soovitan moderaatoril kleit selga pannaSmile






.
Umbrohi ning lutikad- prussakad ei hävine! Kas hakkab jälle pihta???
Kas me sellist demokraatiat tahtsimegi?
Iseenesest on kahju, et hea huumoriteema sedasi kinni läks. Teisest küljest on siin siiski tehnikafoorum, mitte lasteaia tehnikahuviliste rühm.Toungue

Väändemomendi arvutamise käik erineb veidi konstruktsiooni eripärast sõltuvalt. Seega pead ikka ise vajalikud valemid kirjandusest välja kaevama. Keegi ei hakka Sinu eest tegema üsna mahukaid tugevusarvutusi.
(29-07-2013, 09:01 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Iseenesest on kahju, et hea huumoriteema sedasi kinni läks. Teisest küljest on siin siiski tehnikafoorum, mitte lasteaia tehnikahuviliste rühm.Toungue
Herr Võsaga igati nõus! Kui supermasina ehitaja ei tea midagi võimsusest ega väändemomendist ning mõõtühikutest, siis paneb see kukalt kratsima. No hea küll, kui huvi ja tahtmine suur, saab need asjad ka tagantjärele endale selgeks teha. Parem hilja kui mitte kunagi.
Kui aga puudub isegi viitsimine vastav mõiste Googel-Moogelisse lüüa ja 5 minutit Wikipeediat lugeda, on ikka midagi väga valesti. Rolleyes
Vaat asi on vist juba selles, et comoonile on teiste inimeste huvi meeldima hakanud.
On ju hea tunne, kui hommikul on kolm huvilist teemas jälle kirjutanud - vahet pole, et kommentaarid on negatiivsed ja musta huumoriga, aga hommikul on alati midagi lugeda Big Grin

Isiklikult arvan, et see teema on ka ennast ammendanud juba esimese 3 leheküljega, kuna inimene kes EHITAB, oleks juba ammu oma konstrui valmis teinud ja ümber ehitama hakanud juba.

Aga jah, tänapäeva ühiskonnas, kus googli avarus pakub alati vastust, siis on tõesti natuke totakas lugeda, et mis on väände ühik.

Ma saan aru, kui küsid, et mis põhimõttega töötab käigukastis sünkrosaator? Et sellele vastust saada, peab tõesti väga palju aega kulutama netis lugemise peale - ehki see lugemine ei ole kahjulik comoonile.

Üldiselt annaks comoonile teiseks korraks natuke nõu, et üks-kaks lolli küsimust kannatatakse ära, aga kolmanda juures oled saanud "mõrapea" staatuse ja hakatakse "huumoriga" nõu jagama.
Nii, paluks siis täpseid vastuväiteid miks selline niiduk ei peaks toimima. Üldisest mölast jääb väheks, paluks konkreetselt, millised sõlmed ei tööta, miks ei tööta jne? Keskajal hukati inimesi kes arvasid, et maa tiirleb ümber päikese.
Ma küsin seda sellepärast, et võib olla tõesti keegi teeb mulle usutavalt selgeks et see asi ei tööta.

Ma kordan veel, üldist möla, et see asi ei tööta, pole mõtet mulle soovitada, palun konkreetseid väiteid.
See üldine möla ongi ju asi, kus sulle on sadu postitusi kirjutatud MIKS asi ei tööta. Kas sa ei näe, või ei taha näha? loe oma teema algusest lõpuni läbi, seal on kõik kirjas. Lisaks, mida pole veel vist mainitud, et mersust sa ei näe välja ju, kui niidad. Kivi või kännu otsa sõitmine on suhteliselt tõenäoline.
(29-07-2013, 10:10 AM)comoon Kirjutas: [ -> ]Nii, paluks siis täpseid vastuväiteid miks selline niiduk ei peaks toimima.
...

Toimiks küll. Aga väga piiratud tingimustes.Toungue

Sina ju ei taha uskuda, et vikatiga vorsti lõikamine ei ole mõistlik tegevus, kuigi on võimalik vikat ümber ehitada vorsti lõikamise jaoks. Noaga on see endiselt lihtsam, kiirem ja ohutum.
(29-07-2013, 10:16 AM)taavi Kirjutas: [ -> ]See üldine möla ongi ju asi, kus sulle on sadu postitusi kirjutatud MIKS asi ei tööta. Kas sa ei näe, või ei taha näha? loe oma teema algusest lõpuni läbi, seal on kõik kirjas. Lisaks, mida pole veel vist mainitud, et mersust sa ei näe välja ju, kui niidad. Kivi või kännu otsa sõitmine on suhteliselt tõenäoline.



Mul ei ole kive ega kände, ma ei niida tundmatus kohas, mida mul vaja välja näha kui ma nihutan selle niiduki võimalikult vasakule ja kui vaja siis panen vardad püsti ja punased lipud otsa. Sinu vastus ei rahuldanud mind, samuti on kogu teema üldist möla täis, keegi pole toonud välja tõsiasja, miks see asi ei tööta?




.
(29-07-2013, 10:26 AM)comoon Kirjutas: [ -> ]...Sinu vastus ei rahuldanud mind, samuti on kogu teema üldist möla täis, keegi pole toonud välja tõsiasja, miks see asi ei tööta?

Ütle, Comoon, miks peaks meid kuidagi loksutama Sinu vajaduste rahuldamine? Eriti silmas pidades suhtumise arrogantsust? Meil ei ole vaja mersu ette niidukit aretatada...

Pigem võiks olla Sinul põhjust näidata töötava niidukiga meile, et meie pessimism ei ole põhjendatud.Toungue Muidu jäädki mullipuhujaksToungue

Lõppu üks küsimus ka: kas kasutajanimi Comoon on teadlikult valitud piiratud taipamisega inimese rahvakeelse nimetuse järgi kõlama?
Esiteks, suhtumine foorumlastesse võiks viisakam olla, muidu läheb see teema ka lukku.
Teiseks, mille töötamist või mittetöötamist me üldse arutame?
Kui metallitööd ei oska ja ka tehniline joonis käib ülejõu, siis vähemalt eskiis võiks olla.
Töötab küll, rahune maha ja hakka ehitama!
(29-07-2013, 10:26 AM)comoon Kirjutas: [ -> ]keegi pole toonud välja tõsiasja, miks see asi ei tööta?

Kõigepealt küsiks, kuhu sa kinnitad vikati, olgu ta siis lendteradega või mitte. Võrdluseks sulle traktori raam. Mersu 0,? mm-se pleki külge sa seda ju ei saa panna. Sa ei vaja mitte mersut, vaid midagi tõsisemat, et üldse asjaga tegeleda. Saa ükskord aru, et 3-aastase mõttemõlgutusi siin foorumis tõsiselt ei võeta ja modede sõimamine peaks automaatselt kaasa tooma bännimise. Imestan nende kannatlikkust!
(29-07-2013, 00:42 AM)comoon Kirjutas: [ -> ]Moderaator sattus kahjuks olema madalalaubaline .........Soovitan moderaatoril kleit selga pannaSmile
(29-07-2013, 10:26 AM)comoon Kirjutas: [ -> ]Mul ei ole kive ega kände, ma ei niida tundmatus kohas, mida mul vaja välja näha kui ma nihutan selle niiduki võimalikult vasakule ja kui vaja siis panen vardad püsti ja punased lipud otsa. Sinu vastus ei rahuldanud mind, samuti on kogu teema üldist möla täis, keegi pole toonud välja tõsiasja, miks see asi ei tööta?
No proovime:

1. Mercedes-Benz W124 200D (edaspidi Auto) on maastikusõiduks liiga madal. Põlvkond varasema, W123 kerega universaaliga on veetud nii põllult heina kui metsast puid. W124 kaotas summuti täitsa tee moodi nähtusel.

2. Auto on niitmiseks liiga kiire. Tühikäigul loksub esimese käiguga kuskil jalakäija kiirusel, aga hea oleks nii viis korda aeglasemalt.

3. Halb nähtavus ette ja külgedele. Hea küll, kände ja kive pole, aga mis saab siis, kui koer tuleb vaatama, millega peremees tegeleb?

4. Auto jõuagregaadil pole head kohta väljavõtte tegemiseks.

5. Ette paigutatud niiduki puhul tuleb esimese otsa peale täiendavalt raskust, mis niigi kerge tagaotsa puhul halvendab maastikuomadusi veelgi.
Lühidalt.Mersust on vaja maastur teha.Lihtsaim ja odavaim viis on Uazi agregaatide kasutamine.Metallitööd sisseostes on see ka muidugi ulmekallis.
Võimalus on veel Uaz kastikas osta ja sellele mersu märk ja rool paigaldada.
(29-07-2013, 10:26 AM)comoon Kirjutas: [ -> ]...samuti on kogu teema üldist möla täis...
Jah, möla on seal umbes 91 postituse jagu, või kolm-neli postitust vähem.
(29-07-2013, 11:09 AM)lamjak Kirjutas: [ -> ]
(29-07-2013, 10:26 AM)comoon Kirjutas: [ -> ]Mul ei ole kive ega kände, ma ei niida tundmatus kohas, mida mul vaja välja näha kui ma nihutan selle niiduki võimalikult vasakule ja kui vaja siis panen vardad püsti ja punased lipud otsa. Sinu vastus ei rahuldanud mind, samuti on kogu teema üldist möla täis, keegi pole toonud välja tõsiasja, miks see asi ei tööta?
No proovime:

1. Mercedes-Benz W124 200D (edaspidi Auto) on maastikusõiduks liiga madal. Põlvkond varasema, W123 kerega universaaliga on veetud nii põllult heina kui metsast puid. W124 kaotas summuti täitsa tee moodi nähtusel.-

Vastus: autole pannakse 300d vedrud ette, lisaks vedrude vahele seibid kui vaja, kui vaja, siis kõrgemad ja laiemad rehvid. Taha pannakse kõrgemad vedrud. lisaks seibid vedrude vahele kui vaja, lisaks kõrgemad rehvid ja ka topeltrattad kui vaja.

2. Auto on niitmiseks liiga kiire. Tühikäigul loksub esimese käiguga kuskil jalakäija kiirusel, aga hea oleks nii viis korda aeglasemalt.

Vastus: Pannakse moskvitsi lisakäigukast taha kardaani vahele, mis teeb liikumise neli korda aegalsemaks.

3. Halb nähtavus ette ja külgedele. Hea küll, kände ja kive pole, aga mis saab siis, kui koer tuleb vaatama, millega peremees tegeleb?

Vastus: Koera majapidamsies ei ole.

4. Auto jõuagregaadil pole head kohta väljavõtte tegemiseks.

Vastus: Väntvõlli otsa pannakse kolmene rihmaseib, edasi viiakse rihmadega jõud võllile, mille ots radiaatori alt välja. võlliks võib olla põllumajanduslik kuue nuudiga võll kuhu otsa tuleb põllumajanduslik kardaan mis viib jõu edasi niidukile.

5. Ette paigutatud niiduki puhul tuleb esimese otsa peale täiendavalt raskust, mis niigi kerge tagaotsa puhul halvendab maastikuomadusi veelgi.
-

Vastus: niiduk seisab täitsa omal neljal rattal maapinnal ja ei koorma auto esiosa.

veel midagi palun.



.
Kui kõik on teoreetiliselt nii selge, mida Sa siis veel ootad?Las keegi hakkab siis ka praktiliselt niidukmersut valmistama!
No mida värki- üks pasateema pannakse kinni, kodanik pöörab oma koonu taevapoole, ulub pisut, ja teema läheb vana hooga uue pealkirja all edasi?? Ja ülbitseb sama, 13 aastase enesekindlusega edasi ja mitte midagi ei juhtu? Nuh, moded, kui vastavalt soovitusele seelikut selga ei taha panna, siis vähemalt selle totaalselt OT teema võiks siin kinni panna ja selle autor mõneks päevaks (nädalaks?) jahtuma saata- et tal oleks aega mõtiskleda oma niiduki üle ja joonlauaga mõõta oma lauba kõrgus ära!
Ja üldse võiks käesoleva teema ära kustutada, muidu ikka mõnel ei pea närv vastu ja halastab, ehk läheb mõtetuid selgitusi jagama.
Lehti: 1 2