automoto.ee foorumid

Täisversioon: Mootorratta velgede tasakaalustamine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
On kellegil ehk kogemusi velje tasakaalustamisega, kui alustada kodarate tagasikruvimisest... hiljem, kui rehv peal, peaks olema tasakaalustamine võimalik ka rehvitöökodades analoogselt autodega...?
Ega velje tasakaalustust ei vajagi. Ikka kumm see mis tasakaalustada tuleb. Ühtlasi tasakaalustub ka velg ära. See tegelikult ju üks tervik.
No aga velje telje tsenter ja velje enda tsenter peavad igastahes kokku langema ju. Seda saab muidugi mõõtes klapitada... Ning velje pikilõige peab teljega moodustama 90-kraadise nurga.
Aga kas rehvikojad siis tasakaalustavad mootorrataste rehve ka?
Ümber kodara ei soovita tina panna. See juba proovitud et ei pea. Ikka liimitavad on õiged.
Ja üleüldse tahtsid sa ilmselt teada kuidas velge tsentreeritakse mitte tasakaalustatakse. Lihtsalt väljendasid valesti. Seda saab kodus ka teha aga kui eelnevat kogemust pole siis ikka asi päris keeruline. Mine jalgrattatöökotta ja vaata/õpi kuidas seal seda asja tehakse ja millega. Motikal täpselt sama asi aga kõik asjad palju suuremad. Piisab ühe ratta kokkupanemise vaatamisest ja siis saad täpselt aru.
Enne tsentreerimist PEAVAD kõik kodarad vabalt liikuma (niplid keerama).
tiba väjendasin valesti jah... pidasingi silmas nii tsentreerimist kui ka tasakaalustamist. igastahes väikesed mõtted on juba tekkinud kuidas asja edasi ajada. tänud!