automoto.ee foorumid

Täisversioon: Diiselmootor M2141-le
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Kuna maal seisab paar M2141-te ja arvatavasti tekib üks komplektne 1.8TD mootor koos käigukastiga(ford), siis kummitab mõte need kaks asja kokku panna...
Netis on paar pilti isegi kus seda on tehtud.
http://www.powerful-cars.com/php/moskvit...diesel.php

Kõige muuga peaks enamvähem hakkama saama kuid segaseks jääb teema kuidas diiselmootori sidurikoda 2141 käigukastiga kokku pannakse. Tõenäoliselt vaheplaat vajalik aga kuidas seda teha?
Paluks targematelt ideid, viiteid, soovitusi Smile
Tore kui inimesed midagi oma kätega teevad aga antud projektipuhul ei saa küsimata jätta, miks kuradi pärast sa seda teed?
(22-08-2013, 18:57 PM)postimees Kirjutas: [ -> ]Tore kui inimesed midagi oma kätega teevad aga antud projektipuhul ei saa küsimata jätta, miks kuradi pärast sa seda teed?
Esimese asjana turgatas selle küsimuse peale teine küsimus - aga miks kuradi pärast seda mitte teha? Smile
See m2141 kast on igal juhul liiga valed ülekannetega diiselmootri jaoks. Palju praegu 90 pealt pöördeid on? Tuleks panna koos fordi kastiga ja lihtsalt poolassid ringi teha.
2141 on esiveduline ja pikimootoriga. Tagavedulise käigukast kahjuks kuidagi ei klapi sinna.
Need diislid ei ole sinna ise aretatud vaid neid toodetigi Ford Orioni diisliga.
Pead venemaalt otsima selle tüübi sidurikoja (ja üsna tõenäoliselt ka karteri ja õlipumba).
Ise vahetasin Niva 1.7i vastu ja olen väga rahul. Metsas juurikate vahel kõõlumiseks tehtud mootor, veab väga jõuliselt. 5. käiguga teen möödasõite nagu naksti, kütusekulu linnas 8.5 maanteel 6.6l/100km
[Pilt: 148973991019c2_l.jpg]
(22-08-2013, 19:18 PM)martinjev Kirjutas: [ -> ]2141 on esiveduline ja pikimootoriga. Tagavedulise käigukast kahjuks kuidagi ei klapi sinna.

Paned escorti kasti.
Sul lihtsalt ei önnestu aru saada esivedu ja pikimootoriga möistest?
(22-08-2013, 20:58 PM)90Deville Kirjutas: [ -> ]Sul lihtsalt ei önnestu aru saada esivedu ja pikimootoriga möistest?

Jup see peaks suht analoogne audiga olema.
(22-08-2013, 19:11 PM)Killer666 Kirjutas: [ -> ]See m2141 kast on igal juhul liiga valed ülekannetega diiselmootri jaoks. Palju praegu 90 pealt pöördeid on? Tuleks panna koos fordi kastiga ja lihtsalt poolassid ringi teha.

Selle loogika järgi peaks sinna paigutama fordi nina kõigi lansekate ja asjadega. Lihtsalt väljast jääks tiivad ja kapott ja stange ja iluvõre.
The existing engine was too long for transverse placement, so it was placed longitudinally, like on the Audi 80/100 series. Many ideas and design decisions were borrowed from Audi cars (which were bought into factory also), including torsion-crank rear suspension

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Aleko_...ission.jpg
(22-08-2013, 21:01 PM)kalacompany Kirjutas: [ -> ]Jup see peaks suht analoogne audiga olema.

Nii ta on jah.
Minu küsimuse mõte puht tehniliselt on, et kuidas tehakse vahetükk sidurikoja ja käigukasti vahele?
No sätid nad omavahel kokku niiet k.kasti peavöll ilusti vända südamikku satub, siis teed ntx papist sablooni vöi vineerist, koos köigi vajaolevate aukudega, ja siis sebid tüki lehtmetalli ja annad relakale valu(vöi vesilöikus, laser jne)
(22-08-2013, 21:09 PM)kalacompany Kirjutas: [ -> ]The existing engine was too long for transverse placement, so it was placed longitudinally, like on the Audi 80/100 series. Many ideas and design decisions were borrowed from Audi cars (which were bought into factory also), including torsion-crank rear suspension

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Aleko_...ission.jpg

Kas siis sellisel juhul lihtsam audi esiveolise kast ei ole võtta? + 1.9 TDI (nt 66kw või 81 kw) Kui elektrooniline pump on takistuseks, siis paigalda 1.9 TD 55kw pump, ja ainuke elektroonika on magnetklapi pluss ja eelsüüte küünlad.

Ainuke küsimus on see, kas asjal jumet ka on? Kui mosse on meeldiv, siis mootorit võib ju vabalt valida - kui fordi diisel on meeldiv (hhhrm miks?) siis tuleb leiutada rohkem.

(22-08-2013, 21:34 PM)90Deville Kirjutas: [ -> ]No sätid nad omavahel kokku niiet k.kasti peavöll ilusti vända südamikku satub, siis teed ntx papist sablooni vöi vineerist, koos köigi vajaolevate aukudega, ja siis sebid tüki lehtmetalli ja annad relakale valu(vöi vesilöikus, laser jne)


Kinnitus poltide näol pead arvatavasti kasutama flansi ploki külge keeramisel peitepea tehnikat. Flants peab olema vähemalt 15-20 mm paks, esimese laksuna kinnitad flansi vana kasti külge - saad ploki augud lihtsalt, siis kinnitad flansi ploki külge ja hakkad uut kasti külge pookima.

Kõige suurem häda mis tuleb vahe flansi kasutamisel, on see, et käigukasti pea võll on liiga lühike, et küündida siduri ketta nuuti. Saab kasutada spetsjomm/custom siduri ketast, aga siis peab ka kasutama spetsjomm survelaagrit - nii, et päris polt on-viili-tahte jõu abil pole tulemus saavutatav.
Kastivõlli pikkus on jah probleem.

Ei ma pole mosse fänn Big Grin
Ei ma pole fordi diisli fänn Big Grin

Lihtsalt on olemas üks ja on olemas teine ja aegajalt on olemas ka aeg tegelemiseks.
2141 on maal igati hea aparaat. Kõigesuurem perverssus temal on aga mootor mis on jõuetu, ei käi, ja kui vahel käib siis võib arvestada et kohevarsti ta jälle ei käi. Smile
(22-08-2013, 22:04 PM)martinjev Kirjutas: [ -> ]... Kõigesuurem perverssus temal on aga mootor mis on jõuetu, ei käi, ja kui vahel käib siis võib arvestada et kohevarsti ta jälle ei käi. Smile
Siis tuleb mootor korda teha. See tegevus on kordades lihtsam, kui diisli paigaldamine.
Mootor pole ühti jõuetu, ülekanne on pisut liiga kiire. Aga üldiselt kannatab täitsa sõita. Mul igapäevasõidukiks kasutusel.
Igatahes suurt tulu sellest diisli paigaldamisest ei tõuse.
(22-08-2013, 22:17 PM)motamees Kirjutas: [ -> ]
(22-08-2013, 22:04 PM)martinjev Kirjutas: [ -> ]... Kõigesuurem perverssus temal on aga mootor mis on jõuetu, ei käi, ja kui vahel käib siis võib arvestada et kohevarsti ta jälle ei käi. Smile
Siis tuleb mootor korda teha. See tegevus on kordades lihtsam, kui diisli paigaldamine.
Mootor pole ühti jõuetu, ülekanne on pisut liiga kiire. Aga üldiselt kannatab täitsa sõita. Mul igapäevasõidukiks kasutusel.
Igatahes suurt tulu sellest diisli paigaldamisest ei tõuse.

Õigust räägid Cool
Siis tuleb järeldada, et ei ole m6tet. Ega see fordi diisel eriti öko pole miski 3500 pöördega maantesõidul.

Ma pigem mõtlesin, et kas see mootor sinna siis risti ei mahuks koos escorti kastiga? Sillatalale mingid kinnitused aretada.
Ausalt öeldes on väga kahtlane, kas see fordi vabalthingav diisel midagi sinna juurde annab.
Mootori variandid originaalis:
1.5 mosse
1.7 mosse
1.8 mosse
1.6 lada
1.8D Ford
1.9D ?
2.0 Renault

Kõige mõistlikum siinsetes oludes on kasutada Lada mootorit, kas siis klassikalist 1.6 või siis 1.7i, mida on kahes variandis, monopritse GM süsteemiga ja 4-punkti pritse Bosch süsteemiga. Viimasel on ka näiteks juba hüdrotõukurid.
Selleks on vaja 2141 lada variandi sidurikoda, karteripõhja, õlipumpa ja mootoripatju. Kui need on olemas, on sisuliselt bolt-on töö.

(22-08-2013, 21:23 PM)martinjev Kirjutas: [ -> ]Nii ta on jah.
Minu küsimuse mõte puht tehniliselt on, et kuidas tehakse vahetükk sidurikoja ja käigukasti vahele?
Olen teinud vesilõikuses, 30mm alumiiniumist. Renault kastile oli vaja ning nõudis kastiga mõõteseadmes käimist, kuna puudus igasugune sümmeetria avade ja tsentreerimis tiftide vahel.
Härrased! Minu küsimus oli kuidas panna ühe mootori sidurikoda teise mootori käigukastiga kokku nii et need tsentrisse saavad ja kompott tööle hakkab.
Abiks on ka info muudest lisanduvatest takistustest, kuid kindlasti mitte kellegi arvamusest a'la EI TASU, TEE OLEMASOLEV KORDA vms.

Tasuvusepoolest ei tasuks vist enamvähem ükski selline tegevus äraSmile
Lehti: 1 2 3