automoto.ee foorumid

Täisversioon: Rehvi montaazipingid - millist võtta, millist jätta?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kuna siin foorumis tarku mehi palju, küsiks teadjamatelt nõu. Plaan soetada koju oma tarbeks rehvi montaazipink. Erinevaid tootjaid on palju. Kindlasti kõik ei ole head ja kõik ei ole halvad. Äkki kellelgi kogemusi, millistest tootjatest pigem eemale vaadata ja mida kannatab osta.

Pink peaks olema lihtsa ehitusega, mugav kasutada. Kokku umbes 15 autot teenindada.
osta selline mis kaua vastu peab ja odav ülal pidada! Eks kõigil pinkidel on omad head ja vead. ole mees ja leia nüüd see kuldne kesktee...lihtne pole!
Osta selline, millele on saada ka tehniline tugi, ning kohapeal varuosad. Vastasel juhul võib end leida väga tüütus olukorras, keset kõige kiiremat rehvivahetuse aega.
Kõik ülejäänu on juba rahakotiga läbisaamise küsimus.
Ok. Maadlesin sarnase küsimusega. Kui koju ja oma tarbeks,siis uuri autorem või rehvirem töökodadest. Vahetavad nad mõnikord tehnikat välja ja mis neile ei kõlba enam(aeglane,aegunud,mast paindub läbi) võib koju garagesse olla kui maasikas. Kuid kindlasti võta see millel nö õhukahur küljes. Ehk kui pedaali vajutad lõpuni alla siis annab suure koguse õhku juurde. Sain endale HPA M520 350 euriku eest. Masin aastast2002 .Mast oli neil läbi paindunud. Mina 245/35 r19 rehvi ei tee kodus. Pole lihtsalt vaja. Paikasin mõned plaadialused voolikud ära,kerge hooldus+puhastus+määrimine ja tipp topp masin seisab nurgas. Juppe saab.
Lihtsalt küsimus. Mis tasakaalustusega saab? Tolleks ka pinki vaja või siis mingi lihtsam moodus?
(27-08-2013, 14:39 PM)Alts Kirjutas: [ -> ]Lihtsalt küsimus. Mis tasakaalustusega saab? Tolleks ka pinki vaja või siis mingi lihtsam moodus?

Varinat A on mitte tasakaalustada, kuna tavaliselt ei saa roolis sellest isegi aru, kui ei ole tasakaalus. (kui väga häirib, siis saab alati kuskil rehvitöökojas ära lasta tasakaalustada)

Variant B on osta ka tasakaalustus pink.

Jutt käis kasutatud pinkidest. Kui on heas seisukorras, siis kodukasutuseks on kasutatud pingist küllalt, kuid kui tahad teenust ka pakkuda aeg ajalt, siis uue pingi vastu pole nagu midagi panna.

Firma brände pole ise ausalt öeldes viitsinud vaadatagi, rohkem tuleb uurida "karu kõhtu". Kui inseneri lahendused tunduvad normaalsed ja tugevad, siis ei olegi enam brändil tähtsust.
See kuhugi tasakaalustusse vedamine tapab pooleldi kogu asja mõtte ära. Kogemus olemas, kuna sõber omas montaazipinki.
Vaataks ikka pigem uue pingi poole. Kasutatud pinki ei taha. Töökojad vahetavad pingi välja ikka põhjusega ja töökojas saab pink omajagu vatti ka. Mõte selles, et ostaks ühe korra ja uue asja, et saaks rahulikult omi rehve vahetada aastaid(aastakümneid ). Praeguse seisuga aastas umbes 30 jooksu rehve vahetada. Töökojas on vahetatakse nädalas ka rohkem. Kui töökojas peab pink vastu aastaid, siis kodus peaks tunduvalt kauem kestma. Ise aastaid ühes ettevõttes rehve vahetanud ja enam-vähem tean, mida üks pink peaks suutma teha.
Tasakaalustus pink on ka plaanis soetada.
(27-08-2013, 14:39 PM)Alts Kirjutas: [ -> ]Lihtsalt küsimus. Mis tasakaalustusega saab? Tolleks ka pinki vaja või siis mingi lihtsam moodus?

Maanteele oleks nagu tasakaalustust vaja. Külavahel kurnides ja metsas turnides ei ole väga oluline...
Aastaid olen rehve käsitsi vahetanud, nö esivanemate kombel Wink
Saab ainult vinkli, kuvalda ja kummiheeblitega või siis väikse abimehega:





Tasakaalustuseks on võimalusi palju, üks lihtsamaid variante mida isegi olen kasutanud:



See mulliga tasakaalustamis ...huijobina maksab ebays ca 45-55$



Hetkel on kasutusel Biltemast toodud tasakaalustus- ja montaazipingid, võib rahule jääda. On kindlasti paremaid aga palju kodus ikka vaja on... Wink