automoto.ee foorumid

Täisversioon: 1987 Suzuki Alto GL Automatic
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
(07-11-2013, 11:12 AM)motamees Kirjutas: [ -> ]
(05-11-2013, 21:57 PM)90Deville Kirjutas: [ -> ]Täna saabusid otse Bulgaariast hiina tagatuled...
Miks uued?
Ma oleks vanad tuled kenasti puhtaks pesnud ja uuesti käiku pannud. Uued tuled on kindlasti halvema kvaliteediga, kui korrastatud vanad.

Olen sinuga täiesti nöus, et uued tuled on kehvema kvaliteediga. Kuid vanadel on need nö klaasid juba kövasti pragusid täis, seda ei poleeri isegi Copperfield väljaWink
Praegune seisukoht on, et uutelt tuledelt saab klaasid, ja vanadelt raamid.
(07-11-2013, 12:48 PM)90Deville Kirjutas: [ -> ]...Praegune seisukoht on, et uutelt tuledelt saab klaasid, ja vanadelt raamid.
Tubli laps, võid istuda, viis. Rolleyes
Siin siis yks v6rdlustest aastast 87 ja itlerite keeles:

http://www.autobild.de/klassik/artikel/v...70548.html
Ega see suzukijunn Ulilast pärit pole? Mul siin jääraja peal käis üks Alto eelmine aasta oma kiiremaid ringe tegemas....
Ostetud sai kuskilt elva lähedalt, täpselt ei tea kuna ei hakanud selle väikse asja pärast ise kodust niikaugele minema. Ja ei mäleta enam passis olnud eelmise omaniku aadressi kah.
Vabandan ka kodumaa vähese tundmise pärast, äkki see köik üksjasama kantWink
Puhjast ta toodud sai.
Puhja ja Ulila on põhimõtteliselt sama kant.
Järelikult tuleb välja et veel kuulsa ralliajalooga pillWink
Eila sai lihtsalt põhimõttelisest idiootsusest itlerite jebaist ostetud esinduse remondimanuaalide komplekt ja mõned brošüürid.

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]

Lisaks sai tuvastatud mõned varuosakoodid:

tomatkasti õlivanni tihend # 24786 - 78230, esinduse letihind 41 juudirubla
tomatkasti filter # 26570 - 78231 või JT283 (JS Asakashi filtration product), letikas 36 juudirubla

Sukimuki onnlain varuosakataloog:

selline
Krt, lootsin juba et uusi pilte ehitusest tuleb....Toungue
(28-11-2013, 16:12 PM)martinjev Kirjutas: [ -> ]Krt, lootsin juba et uusi pilte ehitusest tuleb....Toungue

Ega seal miskit imetabast pole, sisepindadel uus pinnakate tehasetoonis ja ootab kambrisseminekut. Ports pudinaid ka uue kollase tsingi kihiall.

Edit: Käisin tõin Lellest maruvahvad võluveljed R13x4 milledel ka tuntud kvaliteetmargi Runway lamellrehvid 155/80. Pildid müügikuulutusest.

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]

Edit2: Nüüd siis kasutusjuhend kah olemas.

[Pilt: 1]
Utiliseerimiseks ka manual kaasas.
Seal vist kirjas et vala roostesurmaga üle ja oota järgmise hommikuni siis mine poodi ja osta hari ja kühvel ning pühi roostepuru hoovilt kokku.
on nii? Wink
Ei, sa ajad oopeldiku manualiga segi
Ei noh, lepo manuali kaanel pole küll kunagi lugenud et Manuel de l´utilisateur......
Wink
Ilmselt pole sa sel juhul ka telgi kasutusjuhendist lugenud manual for erectionSmileSmileSmile
(29-11-2013, 12:44 PM)ryblik1 Kirjutas: [ -> ]Ei noh, lepo manuali kaanel pole küll kunagi lugenud et Manuel de l´utilisateur......
Wink

Võta heaks:

[Pilt: 1]
Lihtsalt rahva harimise mõttes ei tee paha tutvustada samatüvelisi vesivõsusid:

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]

Today in China Car History we take a good look at Jiuma JM2305, a series of mad minicars. The JM2305-series consisted of three different cars: the JM2305C-1Ⅱconvertible, the JM2305CⅡ2-door pickup truck and the JM2305CWⅡ4-door pickup truck. Interestingly all JM2305′s were officially classified as trucks. This had likely to do with the engine, which was a diesel, and diesel engines are not allowed in passenger cars in China. The JM2305′s were powered by a 1.8 liter 4-cylinder 30kw ‘LL480Q’ diesel engine that was made by the Shandong Huayuan Laidong Engine Factory from Shandong Province. Top speed for all JM2305 was claimed at 67.8 km/h. 67.8 that is, not 68. The Jiuma JM2305, Jiuma means ‘Nine Horses’ was made from 1994 to 1996. They didn’t make many… The total number stands at only 200. Sad indeed because this especially this convertible loox rather fine. Whether there is any JM2305 alive today is not sure, but is seems very unlikely.
Veel üks noobel derivaat PRC suunalt:

[Pilt: 1]

This is a motorized tricycle inspired by the Suzuki Alto. It was made in the late 1990′s by Jinan Qingqi Motorcycle Corporation from the great city of Jinan in Shandong Province.
Kuna reaktsiooni rasketehnika osakonnast pole saabunud, siis risustan igakspetteks ka autoteemasid, ehk jääb rohkematele inimestele silma:

Soov osta linttraktori T-74 kabiin

Lisaks paak, ilusvõre, kapott, küljeplekid.

Sellisest iludusest käib jutt:

[Pilt: 332_IMG_0281_resize.JPG]
tahad ristata traktori ja Alto? Big Grin
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10